Me faqet e panumërta që konkurrojnë në internet në çdo industri, shpesh mund të jetë një sfidë për të tregtuar me sukses një faqe të re në internet në 2021. Nëse marka juaj fillestare është gati të nisë praninë e saj në internet, ju duhet të punoni shumë për të gjeneruar trafik të qëndrueshëm të vizitorëve dhe për të fituar një terren në treg.
Ndryshe nga ditët e hershme të internetit kur kompanitë ishin më pak të njohura në mënyrë dixhitale dhe kishte më pak faqe në internet, në vitin 2021 ka shumë më tepër për t’u marrë në konsideratë. Nxerrja e brandit, përmbajtja dhe fushatat e synuara janë vendimtare për suksesin e vazhdueshëm të biznesit tuaj.
Hartimi dhe më pas nisja e një faqe në internet është vetëm një pjesë e udhëtimit. Nëse do të arrini qëllimet e biznesit tuaj dhe do të tërhiqni një rrjedhë të qëndrueshme të vizitorëve të synuar, është e rëndësishme që të përzieni konceptet tradicionale të marketingut me qasjet më të reja dixhitale.
Kjo është veçanërisht e vërtetë nëse buxheti juaj i marketingut është i ulët ose modest në rastin më të mirë. Kompanitë më të mëdha që shpenzojnë më shumë në mënyrë të pashmangshme do të kenë sukses në tërheqjen e klientëve. Nëse firma juaj fillestare është e vogël, duhet të punoni edhe më shumë për të konkurruar.
Të dhënat e marra nga The Telegraph demonstrojnë se rreth 60% e bizneseve të reja dështojnë në tre vitet e para. Rrjedha e parave, menaxhimi i dobët dhe mungesa e kërkesës janë arsyet kryesore. Por shumë pa dyshim dështojnë për shkak të mungesës së një strategjie të besueshme marketingu.
Thënë kështu, ka shembuj të shumtë të fillimeve të uebfaqeve që kanë arritur rezultate pozitive. Kompania britanike “fintech” Wise (zyrtarisht TransferWise) filloi me një vizion të transformimit të mënyrës se si njerëzit dërgojnë dhe marrin para.
Qasja e tyre? Merrnin bankat duke ofruar çmime më të lira për të dërguar para jashtë vendit. Wise e dinte që bankat kishin një reputacion të dobët me publikun dhe e shfrytëzuan këtë në fushatat e tyre të marketingut. Duke u përqëndruar në nevojat e konsumatorit, ato u rritën me shpejtësi.
E njëjta gjë mund të thuhet për kompaninë amerikane të rruajtjes, Harry’s. Duke u përqëndruar në markën e zgjuar dhe një model çmimi të bazuar në abonim, kompania plasi tregun fitimprurës të rruajtjes të dominuar kryesisht nga mega-marka si Gillette.
Më poshtë janë disa këshilla se si t’i jepni fillimit të faqes suaj të internetit shansin më të mirë të suksesit në 2021.
1. Ndërtoni një imazh unik dhe të paharrueshëm të markës
Krijimi i një imazhi të paharrueshëm, unik të markës është thelbësor, veçanërisht nëse faqet në industrinë tuaj kanë tipare të ngjashme. Të veçosh veten nga të tjerët shpesh do të funksionojë në favorin tënd dhe do të të ndihmojë të dallohesh në një treg të mbushur me njerëz. Komunikoni qartë vlerat e biznesit tuaj dhe mos kini frikë të vendosni rrugën tuaj. Përdorni një logo, skemë ngjyrash dhe dizajn unik, dhe keni diferencim të qartë të produktit.
2. Kërkimi është themeli i fushatës suaj online
Nuk është sekret që shumica e njerëzve përdorin motorë kërkimi si Google për të gjetur uebfaqe në internet. Kërkimi është me rëndësi jetike nëse jeni serioz në tërheqjen e trafikut të synuar në faqen tuaj të internetit. Ju duhet të investoni në SEO, edhe nëse punoni me një buxhet të ulët. Për rezultate më të shpejta, reklamat me pagesë për klikim gjithashtu ia vlen të merren parasysh. PPC mund t’ju ndihmojë të rrisni të ardhurat shpejt ndërsa punoni në fushatën tuaj të kërkimit organik.
3. Mos u mbështetni vetëm në metodat e marketingut dixhital
Ndërsa marketingu dixhital është zakonisht qasja më e arritshme për firmat fillestare, kurrë mos e ulni fuqinë e metodave tradicionale të marketingut. Në varësi të produktit ose shërbimit tuaj, merrni parasysh postën direkte, radion, TV, reklamat në tabela, sponsorizimin, krijimin e rrjeteve. Qasjet tradicionale shpesh mund të funksionojnë mirë nëse veproni në një qytet ose qark, ose kur keni një buxhet të madh reklamash për të shpenzuar.
4. Media sociale është e rëndësishme për shumicën e industrive
Përdorimi i përhapur i mediave sociale është i barabartë me shumë kanale të reja për të tregtuar markën tuaj. Por, para se të filloni, sigurohuni që të planifikoni strategjinë tuaj sociale. Mendoni për produktin ose shërbimin tuaj. Cilat platforma përdorin klientët tuaj, nëse ka? Angazhohuni me perspektivat dhe siguroni përmbajtje të dobishme dhe bindëse. Kjo do t’ju lejojë të zgjeroni shtrirjen tuaj, të rrisni trafikun e faqes në internet dhe, në fund të fundit, të krijoni biznes të ri.
5. Përpiquni për vëmendjen e mediave lokale dhe kombëtare
Çdo biznes duhet të përpiqet të arrijë publicitet në media. Për firmën tuaj fillestare, një paraqitje në media mund të ngrejë lart markën tuaj nga errësira në famë. Përmendjet në botimet dhe gazetat dixhitale me cilësi të lartë gjithashtu ndihmojnë në rritjen e fushatave tuaja SEO dhe në rritjen e besueshmërisë tuaj. Merrni parasysh mediat lokale dhe ato kombëtare për t’i synuar. Dhe sigurohuni që të keni një lajm të vlefshëm për lajme.
6. Përdorni përmbajtje që përfaqëson më së miri markën tuaj
Ju mund të keni një dizajn të përparuar, por nëse përmbajtja juaj mungon, faqja juaj e internetit nuk do të arrijë kurrë potencialin e saj të plotë. Një strategji e marketingut të përmbajtjes që përshtatet me bazën tuaj kryesore të klientëve është jetike për të mbetur konkurruese në internet. Mendoni se çfarë informacioni duan të shohin perspektivat tuaja. Eksperimentoni me fushata të ndryshme të marketingut të përmbajtjes dhe përdorni një shumëllojshmëri të llojeve të përmbajtjes, përfshirë ato të shkruara, video dhe fotografi.
7. Analizoni përparimin tuaj dhe bëni rregullime
Monitorimi dhe vlerësimi i vazhdueshëm i efektivitetit të fushatave tuaja të marketingut është çelësi i suksesit tuaj afatgjatë. Përdorni çdo të dhënë që keni për të rregulluar mirë dhe eksploruar ide të reja për fushatat e ardhshme të marketingut. Marrja e vendimeve bazuar në të dhëna reale mund t’ju ndihmojë të kuptoni tablonë më të madhe, duke rritur konkurrencën tuaj. Mos kini frikë të ndryshoni ose bëni rregullime pasi shihni modele të reja që shfaqen.
Tregtimi i një fillimi të ri të faqes në internet në 2021 mund të jetë sfidues, veçanërisht në një treg të kontestuar ashpër. Planifikimi i kujdesshëm është vendimtar, siç është krijimi i një imazhi të paharrueshëm dhe unik të markës për të vepruar si bazë për përpjekjet tuaja të marketingut. Kuptimi i bazës tuaj të klientit është po aq i rëndësishëm nëse fushatat tuaja synojnë të japin ROI pozitive. Shfaqni USP-të tuaja dhe zgjidhni problemet e klientit. Nëse mund ta arrini këtë, fushatat tuaja të synuara kanë mundësinë më të mirë për sukses.
Burimi: Entrepreneur