Bllokimet e Kinës janë një kërcënim më i madh për inflacionin sot sesa në vitin 2020

Bllokimet e fundit të Kinës për Covid-in janë një rrezik më i madh për inflacionin global sot sesa ishin në vitin 2020, thanë analistët e Bernstein.

Kjo për shkak se bota është bërë më e varur nga mallrat kineze që nga fillimi i pandemisë, thanë analistët në një shënim të 8 prillit.

Pjesa e eksporteve të Kinës në nivel global u rrit në 15.4% në vitin 2021, më e larta që nga të paktën 2012.

Eksportet e Kinës janë rritur në dy vitet e fundit pasi vendi ishte në gjendje të kontrollonte shpërthimin fillestar të Covid brenda javësh dhe të rifillonte prodhimin, ndërsa pjesa tjetër e botës luftoi për të përmirësuar virusin. Kina ka ruajtur politikën e saj zero kundër Covid-it, ndërsa vendet e tjera kanë relaksuar kontrollet vitin e fundit.

Gjatë disa javëve të fundit, Kina kontinentale ka trajtuar valën e saj më të keqe Covid në dy vjet me bllokime dhe kufizime të udhëtimit që drejtuesit e biznesit të huaj i kanë përshkruar si më të ashpra se në fillim të vitit 2020. Urdhrat e qëndrimit në shtëpi dhe kërkesat e testimit të virusit kanë prekur veçanërisht qendrat ekonomike bregdetare si Shangai.

“Ne besojmë se ndikimi makro i bllokimeve të Kinës mund të jetë mjaft i lartë dhe diçka për të cilën tregu nuk po e vlerëson ende,” thanë në një raport Jay Huang i Bernstein dhe një ekip.

Krahasuar me nivelet para pandemisë, kostot e kontejnerëve të eksportit të Shangait janë pesë herë më të larta dhe tarifat e transportit ajror janë dy herë më të larta, thuhet në raport, duke vënë në dukje tendosje të ngjashme në kohën e dorëzimit të furnizuesit. “Prandaj, do të kishte eksport më të lartë të inflacionit, veçanërisht për partnerët e mëdhenj tregtarë të Kinës, por në të njëjtën kohë do të vononte rikuperimin e kërkesës së vetë Kinës.”

Duke reflektuar ndërprerjet e zinxhirit të furnizimit, kompania kineze e makinave elektrike Nio njoftoi ndërprerjen e prodhimit gjatë fundjavës, me një pjesë të prodhimit që rifilloi të enjten. Prodhuesi gjerman i automjeteve Volkswagen tha se fabrikat e tij në periferi të Shangait dhe në provincën veriore të Jilin mbetën të mbyllura të paktën deri të enjten.

Analiza e Bernstein zbuloi se Kina prodhon shumicën e kërkesës jashtë shtetit për kontejnerë, anije, tokë të rrallë dhe module diellore – së bashku me pjesën më të madhe të telefonave celularë dhe PC-ve.

Fabrikat kineze jo vetëm që përfundojnë montimin përfundimtar për ato produkte elektronike, por gjithashtu prodhojnë komponentë si panele LCD dhe qarqe të integruara, thuhet në raport, duke treguar për rritje më të shpejtë në vitin 2021 në eksportet e atyre pjesëve.

Të dhënat tregtare të tremujorit të parë të Kinës treguan rritje të qëndrueshme të eksporteve. Indeksi i çmimeve të prodhimit të vendit dhe indeksi i çmimeve të konsumit u rritën më shpejt se sa pritej në mars, sipas të dhënave të së hënës.

Burimi: CNBC