BMW ka prezantuar një makinë kameleoni që ndryshon ngjyrën, në përpjekjen më të fundit të firmave të automobilave për të kombinuar automjetet e tyre me teknologjinë e fundit.
Firma gjermane e makinave tha se “po i jepte jetë trupit të makinës” me mbështjellësin e zhvilluar posaçërisht për modelin e saj SUV tërësisht elektrik iX, i cili përdor të njëjtën teknologji si lexuesi elektronik Kindle i Amazon.
Me prekjen e një butoni, shoferi mund të ndryshojë nuancën e pjesës së jashtme të makinës, duke lejuar që ngjyra të zhvendoset midis shiritave të zinj dhe të bardhë apo edhe të vijave të lehta dhe të errëta duke aktivizuar bojën elektronike në guaskën mbështjellëse.
“Ju vendosni se çfarë doni të vishni, cili është statusi juaj në rrjetet sociale – dhe ju mund të vendosni se si duket makina juaj”, tha Stella Clarke, drejtuesja e projektit të BMW për automjetin. Clarke shtoi se teknologjia mund të përdoret për të lokalizuar makinën duke e bërë atë të pulsojë kur shoferi e kërkon atë, ose për të shfaqur kapacitetin e baterisë së automjetit nga jashtë.
Sipas BMW, efekti krijohet duke aplikuar një ngarkesë elektrike në mikrokapsula – të cilat përmbajnë grimca pigmentesh të bardha dhe të zeza – të pezulluara brenda një lëngu që përfshihet në mbështjellës. Ngjyra alternohet në varësi të faktit nëse aplikohet një ngarkesë negative ose pozitive, duke bërë që pigmentet e bardha ose të zeza të mblidhen në sipërfaqen e mikrokapsulës.
Makina koncept, e cila nuk është e disponueshme për shitje publike, u zbulua në panairin vjetor Consumer Electronics (CES) në Las Vegas, ku firmat e automobilave reklamojnë gjithnjë e më shumë produktet e tyre krahas prodhuesve të telefonave celularë, pajisjeve dhe ekraneve televizive.
Firma e makinerive bujqësore John Deere ka zbuluar një traktor autonom të kontrolluar nga smartphone në CES këtë javë, ndërsa Sony zbuloi planet për të krijuar një kompani makinash elektrike, General Motors njoftoi një version elektrik të kamionit të saj Chevy Silverado dhe Mercedes-Benz zbuloi një makinë elektrike koncept me një distancë prej 1000 km – pothuajse dyfishi i distancës së një Tesla Model S. Apple, e cila nuk ekspozohet në CES, ka punuar në një makinë elektrike vetë-drejtuese që, sipas një raporti të fundit, mund të lançohet në vitin 2025.
Produktet e reja të shfaqura nga firmat e elektronikës së konsumit në CES këtë javë përfshijnë një projektor portativ Smart TV nga Samsung, një shtëpi autonome me rrota nga LG dhe emrin zyrtar për kufjet e reja të realitetit virtual të Sony, të cilat do të quhen PlayStationVR2.
Shumë nga njoftimet e produkteve janë bërë virtualisht pasi frekuentuesit e rregullt si Google, Microsoft, Intel dhe pronari i Meta u tërhoqën nga paraqitjet fizike për shkak të frikës nga Covid-19.
Burimi: The Guardian