Laptopët e rinj të Apple të shpallur të hënën, që paraqesin çipat e brendshëm të gjeneratës së ardhshme të prodhuesit të iPhone, mund të paraqesin sfida të reja për biznesin fitimprurës Windows të Microsoft.
Që kur Apple filloi të shesë Mac të mundësuar nga procesorët e saj M1 në fund të vitit 2020, biznesi kompjuterik i kompanisë ka marrë vrull. Në fillim të kësaj jave, Apple prezantoi M2, i cili do të debutojë në MacBook Air të ri dhe MacBook Pro 13 inç.
Çipi i ri do të përfshijë 25% më shumë transistorë dhe 50% më shumë gjerësi bande se M1.
Mikako Kitagawa, një analist në kompaninë kërkimore të industrisë së teknologjisë Gartner, tha se Apple mund të vazhdojë të marrë pjesën e tregut me arkitekturën M2. Në vitin 2021, Apple mbante 7.9% të dërgesave të kompjuterëve në mbarë botën sipas sistemit operativ, ndërsa Windows kontrollonte 81.8%, sipas vlerësimeve të Gartner. Firma pret që aksioni i Apple të shkojë deri në 10.7% në 2026 pasi aksioni i Windows bie në 80.5%.
Kitagawa tha se një parashikim i përditësuar që ka të ngjarë ta bëjë performancën e Apple të duket më i fortë do të vijë në javët e ardhshme.
Biznesi Mac i Apple është ringjallur nga pajisje të reja që kanë çipat e vetë kompanisë si një zëvendësim për procesorët nga Intel. I pari ishte MacBook Air i lëshuar vitin e kaluar, i ndjekur nga modelet e përditësuara të laptopit iMac, Mac Mini dhe MacBook Pro, dhe një model i ri për përdoruesit e fuqishëm të quajtur Mac Studio.
Pajisjet më të reja të Apple kanë jetëgjatësi më të gjatë të baterisë sesa homologët e tyre më të vjetër të bazuar në Intel dhe shumë fuqi përpunuese.
Shitjet kanë qenë në rritje. Biznesi Mac i Apple u rrit me 23% në vitin fiskal 2021 në mbi 35 miliardë dollarë në shitje. Në tremujorin e marsit, shitjet e Mac u rritën mbi 14%, një rritje më e shpejtë se çdo kategori tjetër harduerësh Apple. Shefi ekzekutiv i Apple, Tim Cook, u tha analistëve në prill se “përgjigja e jashtëzakonshme e klientit ndaj Mac-ve tanë me M1 ndihmoi në rritjen e të ardhurave prej 15% nga viti në vit, pavarësisht kufizimeve të furnizimit“.
Ky nuk është një lajm i mirë për Microsoft-in.
Shumica e të ardhurave të Microsoft nga Windows vijnë nga licencat që i shet Dell, HP, Lenovo dhe prodhuesve të tjerë të pajisjeve. Kjo përbën 7.5% të të ardhurave totale të Microsoft dhe pothuajse 11% të fitimit bruto, shkruajnë analistët e Morgan Stanley të udhëhequr nga Keith Weiss në një shënim këtë javë.
Ndërsa Microsoft humbet pjesën e tregut, “shumë kontroll mbi çmimet humbet në treg“, tha Brad Brooks, CEO i start-up-it të sigurisë kibernetike Censys dhe ish-zëvendës president i korporatës për biznesin e konsumatorit të Microsoft-it Windows.
Shumica e të ardhurave nga licencat e Windows për prodhuesit e pajisjeve vijnë nga klientët komercialë. Brooks tha se Apple po bën përparim në mesin e konsumatorëve dhe ai mësoi gjatë nëntë viteve të tij në Microsoft se ka një korrelacion pozitiv midis përdorimit të konsumatorit dhe asaj që ndodh në punë.
“Sapo të fillojnë të përdorin një grup produktesh të ndryshme në mjediset e tyre shtëpiake, ata kanë më shumë gjasa ta përvetësojnë atë mjedis në mjediset e tyre profesionale,” tha Brooks, duke folur për liderët e korporatave që marrin vendime për blerjen e teknologjisë.
Brooks tha se ai kaloi në një Mac si kompjuterin e tij kryesor në 2017 dhe tha se do të donte një makinë M2 në të ardhmen. Të gjithë 150 punonjësit e kompanisë së tij përdorin Mac si kompjuterët e tyre kryesorë, tha ai.
Bizneset ishin të ngadalta për të adoptuar kompjuterët M1 të Apple për shkak të shqetësimeve se aplikacionet kryesore nuk do të ishin të pajtueshme. Por Adobe, Microsoft dhe zhvillues të tjerë kanë dalë gradualisht me versionet vendase të softuerit të tyre për pajisjet, tha Kitagawa, i cili tani pret që adoptimi i korporatave të rritet.
Patrick Moorhead, CEO i kompanisë kërkimore të industrisë Moor Insights and Strategy, tha se PC-të Windows përfundimisht mund të kenë jetëgjatësi të baterisë dhe performancë që përputhet me Mac-et më të fundit të Apple. Ndër prodhuesit e çipave që ata përdorin, “është më afër tani midis Apple dhe AMD sesa midis Apple dhe Intel,” tha Moorhead.
Megjithatë, Apple ka leva të tjera për të tërhequr, pasi mund të ofrojë kompjuterë më të lirë. Moorhead parashikon një MacBook SE që mund të kushtojë 800 ose 900 dollarë, krahasuar me çmimin fillestar prej 1,199 dollarësh për M2 MacBook Air të ardhshëm të Apple. Do të ishte e ngjashme me atë që Apple ka bërë me iPhone SE, një iPhone buxhetor që i mungojnë disa nga përmirësimet më të reja të smartfonëve të kompanisë.
“Një MacBook SE me një çmim shumë më të ulët do të prishte Windows në një mënyrë mjaft të madhe,” tha Moorhead.
Burimi: CNBC