Çmimet Oskar 2021: Surprizat dhe Snub-et më të mëdha

Pas gjithë bisedave rreth të papriturave dhe paparashikimeve, Academy Awards e 93-të dhanë fitore të befasishme në kategoritë e aktorëve kryesorë për Anthony Hopkins dhe Frances McDormand. Një tjetër gjë tronditëse ishte se fotografia më e mirë nuk u shpall e fundit – ata ruajtën kategoritë kryesore të aktrimit për këtë.

Gjithashtu befasuese ishte se sa normalisht eci ceremonia me gjithë ndryshimet e mëdha. Kishte një vendndodhje të re (Union Station) dhe një audiencë rrotulluese. Shumë prezantues folën nga audienca. Dhe në të vërtetë funksionoi.

Siç pritej, historia u bë kur Chloé Zhao fitoi regjisoren më të mirë për punën e saj në “Nomadland”, e cila gjithashtu fitoi fotografinë më të mirë. Të dy kategoritë e aktorëve korrespondonin me fituesit e Çmimit SAG, me Yuh-jung Youn të “Minari” dhe Daniel Kaluuya të “Judas and the Black Mesiah” duke marrë kështu trofetë në shtëpi.

Këtu janë disa nga surprizat dhe snubs gjatë gjithë natës:

SNUB: “The Trial of the Chicago 7
Filmi i Aaron Sorkin, i cili fitoi çmimin e ansamblit SAG, shkoi në mbrëmje me gjashtë nominime dhe ishte i vetmi i nominuar për fotografi që nuk mori çmim. Ishte një surprizë, duke marrë parasysh që konsiderohej si një pretendent i fortë, por mos u habitni nëse Sorkin kthehet së shpejti. Ai aktualisht është duke xhiruar “Being the Ricardos” me fituesit e Oskarit Nicole Kidman, Javier Bardem dhe J.K. Simmons.

SURPRIZA: Frances McDormand, Aktorja më e Mirë, “Nomadland”
Duke marrë parasysh se ajo luajti dhe prodhoi fituesin më të mirë të fotografisë, gjithashtu fitoi BAFTA për kthimin e saj mahnitës si Fern në “Nomadland”, nuk është aq tronditëse që McDormand u largua me trofeun e saj të tretë të Aktores më të Mirë.

SNUB: Chadwick Boseman, “Ma Rainey ‘Black Bottom” / SURPRIZA: Anthony Hopkins, “The Father”
Me zhvendosjen në fund të kategorisë së Aktorit më të Mirë, u ndje sikur prodhuesit e shfaqjes po përgatiteshin për një fitore pas vdekjes së Chadwick Boseman. Boseman fitoi edhe Globin e Artë dhe çmimin SAG, por Hopkins mori në shtëpi çmimin BAFTA, e cila u dha disa njerëzve një befasim. Në atë që ishte me gjasë një garë e ngushtë deri në fund, Hopkins mori në shtëpi çmimin e tij të dytë, gati 30 vjet pasi fitoi për “Silence of the Lambs” të vitit 1991.

SURPRIZA: “The Father”, Skenari më i mirë i përshtatur
Ndërsa shumë njerëz po parashikonin një fitore për “The Father”, asgjë nuk ishte e sigurt. “Nomadland” kishte një shans të fortë, ndërsa “Borat Subcendent Moviefilm” fitoi çmimin WGA. Por në fund të fundit çmimi iu dha regjisorit Florian Zeller, duke adaptuar shfaqjen e tij, me ndihmën e Christopher Hampton, i cili fitoi në këtë kategori në 1989 për “Dangerous Liaisons”.

SURPRIZA: Erik Messerschmidt, Kinematografia më e Mirë, “Mank”
Megjithëse Messerschmidt u lavdërua për kinematografinë e tij mahnitëse bardh e zi, kjo kategori e favorizoi shumë Joshua James Richards për punën e tij në “Nomadland”. Ishte një kategori e vështirë dhe nga një çështje mund të ishte bërë për çdo fitues – por puna mahnitëse e Messerschmidt që portretizonte Hollywood-in e vjetër e fitoi natën. Dhe jo më pak për debutimin e tij në filmin artistik si DP.

SURPRIZA: Fjalimet për çmimet që nuk u nxituan
Në ndoshta ndryshimin më të dukshëm të natës, nuk kishte orkestër që luante fjalime të fituesve. Në fakt, nuk kishte orkestër – Questlove bëri një punë të shkëlqyeshme duke bërë rolin e DJ për procedurat. Dhe fituesit u lejuan të merrnin kohën e tyre, duke rezultuar në disa momente të mrekullueshme, nga Yuh-jung Youn që vazhdonte të thyente zërin e turmës ndërsa përpiqej të kuptonte se ajo ishte një fituese e Oskarit. Një mësim për shfaqjet në të ardhmen: le të flasin fituesit.

SNUB: “One Night in Miami”
Debutimi regjisor i Regina King shkoi në mbrëmje me tre nominime: skenar i përshtatur, aktor dytësor dhe kënga më e mirë. Ishte kategoria e fundit, ku kënga “Speak Now” u nominua, ku pati një goditje të fortë, por çmimi përfundoi duke marrë këngën “Fight For You” nga “Judas and the Black Mesiah”, me muzikë dhe tekst nga HER, muzikë nga D’Mile (si Dernst Emile II) dhe teksti nga Tiara Thomas.

Burimi: Variety

Me Te Lexuarat

spot_img
spot_img
spot_img