Edhe gjatë pandemisë, filmat horror mbeten një nga zhanret më fitimprurës

Film pas filmi, filmat e suksesshëm të Hollywood-it janë përpjekur të arrijnë shitjet e biletave të nivelit të vitit 2019. Por “Candyman” dëshmoi edhe një herë se çfarë nxitës fitimi është zhanri i horrorit.

Gjatë fundjavës, debutimi i filmit të Universal Pictures arriti në 22 milion dollarë me shitjet e biletave në vend, dhe një tjetër 5.2 milion dollarë në tregjet ndërkombëtare. Filmi Slasher u shkrua nga Jordan Peele (“Get Out”) dhe u drejtua nga Nia DaCosta (“The Marvels”).

Rezultatet e arkës tejkaluan pritjet e industrisë edhe pse rastet e Covid-19 po rriten në pjesën më të madhe të SHBA për shkak të variantit delta shumë ngjitës. Ka frikë se trendi mund t’i mbajë njerëzit larg kinemave.

Kinematë kanë luftuar për të ruajtur vrullin që nga rihapja vitin e kaluar. Problemi është përkeqësuar nga shumë filma të profilit të lartë të ekskluzivitetit që janë vënë në dispozicion në teatro dhe në shërbimet e transmetimit në të njëjtën kohë.

Ky nuk ka qenë rasti për filmat horror të Hollywood-it 2021. Ato kanë qenë ekskluzivisht të disponueshme në teatrot amerikane, gjë që ka tërhequr audiencën të përjetojë frikëra.

Analistët e industrisë kishin pritur që “Candyman” të performonte mirë në arkë, tha Paul Dergarabedian, analist i lartë i mediave në Comscore.

“Candyman”, i cili është vazhdim i klasikut horror të vitit 1992 me të njëjtin emër, kishte një buxhet të vlerësuar prej 25 milion dollarë. Në fundjavën e saj të parë, ajo fitoi më shumë se 27 milion dollarë në shitje. Sigurisht, filmi kishte një buxhet marketingu, i cili zakonisht llogaritet të jetë rreth gjysma e buxhetit të tij të prodhimit. Dhe studio ndan fitimet teatrale me kinematë, kështu që nuk e ka rikuperuar ende investimin e saj, por është në rrugën e saj.

“Filmat horror janë ëndrra e një kontabilisti dhe ekzekutivi të studios, me një rritje të madhe të potencialit të fitimit për shkak të kostos së tyre efektive; nuk keni nevojë të thyeni bankën për të bërë një film të frikshëm dhe rezultatet e arkës për zhanrin – veçanërisht gjatë pandemisë – kanë qenë më mbresëlënëse,” tha Dergarabedian.

“A Quiet Place Part II” e Paramount, e cila u vonua për shkak të pandemisë, ka arritur rreth 300 milion dollarë globalisht që nga publikimi i tij në fund të majit. Kishte një buxhet të vlerësuar prej rreth 22 milion dollarë.

Pjesa e fundit në ekskluzivitetin e filmit Conjuring, “The Conjuring: The Devil Made Me Do It”, kishte një buxhet të raportuar prej rreth 40 milion dollarë dhe ka siguruar 200 milion dollarë në shitje në mbarë botën që kur debutoi në fillim të qershorit.

Burimi: CNBC

Të Fundit

spot_img
Veza Rea'sspot_img