Izraeli prezantoi të martën një projektligj për të lejuar 400 taksi me energji elektrike vetë-drejtuese të operojnë në të gjithë vendin që në fillim të vitit të ardhshëm.
Ligji i propozuar i Ministrisë së Transportit që u paraqit në Komitetin e Çështjeve Ekonomike të Parlamentit do të rregullonte, mbikëqyrte dhe zhvillonte sektorin autonom në Izrael, fillimisht i kufizuar vetëm në taksitë.
Avner Flor, një zyrtar në ministri, tha se 640 biznese fillestare izraelite po punonin tashmë në segmentin autonom, me synime për zero aksidente rrugore dhe reduktim të emetimeve dhe mbipopullimit.
“Në dekadën e ardhshme, këto automjete do të përdoren kryesisht për transport publik dhe më pak për automjete private”, u tha ai ligjvënësve.
Flor tha se rreth 40 automjete të tilla vetë-drejtuese, me kamera dhe sensorë, ishin tashmë në rrugët izraelite dhe kompanitë po i nënshtroheshin procedurave të ekzaminimit dhe miratimit.
Ai shprehu shpresën se funksionimi i transportit automobilistik do të fillojë që në vitin e ardhshëm dhe se kërkimi dhe zhvillimi izraelit në terren duhet të bashkëpunojë me shoferët e taksive.
Teknologjia që ka ndihmuar ushtrinë izraelite për të drejtuar tanke, për të drejtuar dhe përgjuar raketa dhe për të mbajtur sistemet e saj kompjuterike të sigurta, po rishpërndahet drejt zhvillimit të makinave pa shofer.
Prodhuesit e makinave, duke përfshirë General Motors (GM.N), Ford (FN) dhe Toyota (7203.T), po garojnë për të kaluar nga linjat me benzinë në energjinë tërësisht elektrike dhe kanë investuar ndjeshëm në modele me karakteristika të tilla si teknologjia e ndihmës së shoferit dhe sistemet e vetëdrejtimit.
Burimi: Reuters