Të gjithë jemi të njohur me frikën që vjen ndërsa e diela i afrohet fundit – edhe pas një fundjave pushimi, ju filloni të ndiheni të shqetësuar dhe të stresuar për punën ose përgjegjësitë me të cilat duhet të përballeni të hënën në mëngjes.
Në fakt, shumica e njerëzve përjetojnë një rast të keq të dielave përpara javës së punës: LinkedIn anketoi rreth 3,000 profesionistë në SHBA vitin e kaluar dhe zbuloi se 66% raportuan se ndjenin “Frikën e së Dielës”.
“Mendjet tona tentojnë të luftojnë kundër detyrave që janë të paqarta, stresuese ose të mërzitshme, kështu që, sigurisht, ne duam ta shtyjmë të mendojmë për punën për aq kohë sa të jetë e mundur”, thotë eksperti i produktivitetit Chris Bailey për CNBC Make It. “Por zvarritja mund të krijojë më shumë stres të panevojshëm.”
Nuk ka asnjë kurë magjike për Frikërat e së Dielës, por këto tre strategji, të rekomanduara nga Bailey, mund të ndihmojnë:
Vendosni synimet për javën
Sekreti për të mposhtur të dielën “e frikshme” është krijimi i një plani për javën në vazhdim, pasi Bailey thotë se, për shumicën prej nesh, ballafaqimi me paqartësitë shkakton stres dhe ankth.
Teknika e tij e preferuar për t’u qetësuar në javën e ardhshme është “rregulli i tresheve”: listoni tre qëllime që dëshironi të arrini, qoftë në punë apo në jetën personale. Vendosja e qëllimeve të tilla ju lejon të “mendoni se si dëshironi të përqendroni kohën, vëmendjen dhe energjinë tuaj“, shpjegon Bailey. “Atëherë ju mund të përshtatni detyrat tuaja të përditshme rreth arritjes së këtyre qëllimeve.”
Krijoni një listë detyrash dhe një listë të arritjeve
Frikërat e të dielës shpesh mund të shkaktojnë dyshime dhe urrejtje për veten, por shkaktimi i pasojave negative për veten tuaj është kundërproduktive – kundërhelmi për ndjenja të tilla, në vend të kësaj, është të reflektoni mbi arritjet tuaja dhe të organizoni mendimet tuaja.
Bailey rekomandon mbajtjen e një liste të arritjeve dhe detyrave, më pas përditësimin e të dy listave çdo të diel. Lista juaj e arritjeve duhet të nxjerrë në pah disa gjëra për të cilat jeni krenarë, pavarësisht nëse është ngritja nga shtrati apo udhëheqja e një prezantimi në punë, ndërsa listat e detyrave tuaja theksojnë pikat e rëndësishme “për të bërë” për javën në vazhdim.
“Ne shpejt harrojmë atë që kemi arritur dhe përkundrazi fokusohemi në të gjitha gjërat që nuk kemi bërë ende,” thotë ai. “Por, duke marrë një moment për të uruar veten për të gjithë përparimin që keni bërë dhe duke planifikuar përpara, mund të rrisë besimin tuaj dhe t’ju shtyjë në javën e ardhshme.”
Gjeni një ritual të kujdesit për veten
“Rruga drejt produktivitetit kalon drejt e në qetësi, sepse nëse mund të ruajmë qetësinë tonë ndërkohë që kushtet e punës ose të jetës sonë po ndryshojnë, ne ende mund të realizojmë atë që duam,” thotë Bailey.
Praktikimi i kujdesit për veten mund të na ndihmojë të përballojmë kohët e turbullta ose të lehtësojmë ndjenjat e ankthit – Bailey liston mbajtjen e ditarit, thirrjen e një shoku, praktikimin e meditimit ose kalimin e kohës me njerëz që ju lartësojnë si shembuj të shkëlqyer të kujdesit për veten.
Gjëja më e rëndësishme është të zhvilloni një plan të kujdesit për veten dhe t’i përmbaheni atij, në mënyrë që të keni diçka për të qetësuar çdo mendim negativ dhe të prisni me padurim çdo të diel.
Burimi: CNBC