Fjalët kanë rëndësi. Mënyra se si i zgjidhni dhe si i përdorni ato bën një ndryshim të madh në mënyrën se si njerëzit ju perceptojnë.
Studiuesit kanë zbuluar se ka disa fjalë, fraza dhe mënyra të tjera të komunikimit që mund t’i bëjnë të tjerët të mendojnë më mirë për ju, të përmirësojnë reputacionin tuaj dhe të ndihmojnë në krijimin e një vendi pune më empatik dhe të dhembshur.
Këtu janë 13 gabimet e komunikimit që njerëzit më të pëlqyeshëm i shmangin gjithmonë:
- Mos përshëndetja e njerëzve
Çfarë duhet të bëni: Thoni “Përshëndetje”, “Mirëmëngjes” ose pyesni “Si jeni?”
Përshëndetja e njerëzve, qoftë edhe në mënyrë të rastësishme, shpërblehet shumë. Në ditët e sotme, shumë njerëz mendojnë se kolegët e tyre nuk janë mjaftueshëm civilë ose miqësorë. Duke qenë i sjellshëm dhe duke e nisur bisedën me pak humanizëm, ju shquheni si një person i ngrohtë dhe miqësor.
E njëjta gjë vlen edhe për emailet dhe mesazhet me tekst: Hapeni me një përshëndetje të këndshme përpara se të shkoni te pika kryesore.
- Të bëni të gjithë bisedën
Çfarë të bëni: Mos përdorni vetëm fjalë. Sigurohuni që të dëgjoni gjithashtu.
Psikologu Carl Rogers thotë se dëgjimi aktiv është në zemër të çdo marrëdhënieje të shëndetshme. Njerëzit mendojnë pozitivisht për njerëzit që marrin kohë për të dëgjuar.
Është gjithashtu i shëndetshëm për mendjen: Një studim i fundit zbuloi se të dëgjuarit ndihmon në parandalimin e rënies njohëse.
- Të mos qenit të pranishëm
Çfarë duhet të bëni: Përdorni gjuhën e trupit për të treguar angazhimin.
Sipas disa studimeve, shumicën e kohës ne nuk po dëgjojmë aq mirë sa mendojmë. Pra, duke bërë përpjekje reale në të mund t’ju bëjë të dalloheni.
Angazhoni folësin – bëni kontakt me sy, tundni kokën dhe jini gati për t’u përgjigjur. Me fjalë të tjera, lërini të shohin se po i kushtoni vëmendje.
- Mosftimi i personit tjetër për të elaboruar
Çfarë të bëni: Thoni “Kjo është interesante. Më trego më shumë!”
Kjo është një mënyrë tjetër për t’u angazhuar ndërkohë që dëgjoni. Përsëri, të gjithëve na pëlqen të flasim, kështu që është një dhuratë kur njerëzit në fakt na ftojnë ta bëjmë këtë.
Një përfitim tjetër: Sa më shumë t’i lini njerëzit të flasin, aq më shumë mund të mësoni prej tyre dhe rreth tyre, gjë që mund të jetë e dobishme për të fituar favorin e tyre.
- Mungesa e kuriozitetit
Çfarë duhet të bëni: Bëni pyetje.
Në vend që të përpiqeni të thoni diçka mbresëlënëse, provoni të kërkoni diçka specifike për bisedën që po bëni. Një studim i Universitetit të Harvardit të vitit 2017 zbuloi se kur u bëni pyetje njerëzve, ata ju mendojnë si më të pëlqyeshëm.
- Refuzimi për të pranuar fajin
Çfarë duhet të bëni: Nëse keni gabuar, thoni “Kam gabuar”.
Kjo është një nga mënyrat më të fuqishme për të ndërtuar besueshmëri. Në një sondazh, 84% e punonjësve amerikanë thanë se është e rëndësishme që menaxherët të pranojnë gabimet, por vetëm 51% thanë se menaxherët e tyre e bëjnë këtë.
Menaxherë apo jo, shumë shpesh ne përpiqemi të mbulojmë gabimet tona. Por mos u tallni – zakonisht njerëzit i kanë vënë re ato para se ju vetë t’i kuptoni! Duke pranuar gabimet tuaja, ju tregoni se jeni të ndershëm dhe të besueshëm.
- Nuk jepni mirënjohje apo komplimente
Çfarë duhet të bëni: Thoni “Ke të drejtë!” ose “Ide e shkëlqyeshme!”
Të jesh i komplimentuar është njësoj për trurin sikur të marrësh një çmim monetar, sipas një studimi. Dhe duke qenë se ne jemi të prirur të kërkojmë ndjesi të këndshme, njerëzit ka të ngjarë të kërkojnë vazhdimisht njerëz që i komplimentojnë.
- Mos i leni njerëzit të dinë kur ju kanë ndihmuar
Çfarë duhet të bëni: Thoni “Më vjen mirë që më tregove për…”, “E mora sugjerimin tënd dhe bëra…” ose “Për shkak të teje, unë munda të…”
Është e rëndësishme të vërtetohen njerëzit dhe kontributet e tyre. Nëse ju japin këshilla ose të dhëna të mira, atyre u pëlqen të dëgjojnë se ju i keni përdorur ato.
Kujt nuk i pëlqen të dijë se ata kanë pasur një ndikim te dikush, qoftë nëse sugjeron një vend të mrekullueshëm për drekë apo jep këshilla për karrierë?
- Të kujdeseni vetëm për opinionet tuaja
Çfarë duhet të bëni: Pyetni, “Çfarë mendoni?”
Pasi të keni shprehur mendimin tuaj për diçka, kthejeni atë dhe tërhiqni dëgjuesin tuaj duke i kërkuar mendimet e tij. Kjo mund të ndihmojë në ndërtimin e ekipit, duke e bërë menjëherë personin tjetër të ndihet më pozitiv për ju.
- Të thënit “A je i sigurt që mund ta bësh?”
Çfarë duhet të bëni: Ndihmoni njerëzit të besojnë në aftësitë e tyre.
Vërtetimi është çelësi për t’i ndihmuar njerëzit të përmirësojnë veten e tyre, kështu që mos pyesni nëse dikush ka aftësitë për të menaxhuar diçka. Tregojuni atyre se ju besoni në to, dhe ata do të besojnë në veten e tyre. Ata gjithashtu do të kujtojnë se ju jeni pjesë e arsyes pse.
- Injorimi i atyre që duken të lënë jashtë
Çfarë duhet të bëni: Thoni “Le të dëgjojmë nga…”
Në takime, ka gjithmonë persona të qetë – ata që mund të kenë ide, por që dëgjohen rrallë. Ata shpesh mbyten ose frikësohen nga folësit e mëdhenj.
Duke kërkuar publikisht kontributin e tyre dhe duke i angazhuar ata, i gjithë ekipi juaj mund të dëgjojë disa ide të shkëlqyera – dhe ju do të fitoni aleatë mirënjohës.
- Të qenit gjithmonë negativ
Çfarë duhet të bëni: Përdorni fjalë pozitive si “i emocionuar”, “i mrekullueshëm” ose “i admirueshëm”.
Këtu është një fakt interesant: Gjysma e të gjitha fjalëve që përdorim për të përshkruar emocionet janë negative, sipas një sondazhi nga një gjuhëtar në Penn State. Diferenconi veten nga të tjerët duke komunikuar në mënyra inkurajuese dhe pozitive.
- Dështimi për të shprehur mirënjohje
Çfarë duhet të bëni: Thoni “Faleminderit”.
Kjo fjalë e vogël ka shumë peshë në marrëdhënie. Sipas një publikimi nga Shkolla Mjekësore e Harvardit, menaxherët që falënderojnë ekipet e tyre mund të zbulojnë se punonjësit e tyre janë më të motivuar.
Falënderimi mund të rrisë edhe ndjenjat tuaja për një marrëdhënie. Një studim zbuloi se partnerët që shprehin mirënjohje ndihen më të lumtur dhe më rehat në marrëdhënien e tyre.
Me këtë në mendje, faleminderit që e lexuat këtë.
Burimi: CNBC