Këtu janë tre strategji komunikimi që përdorin liderët më vizionarë.
Ata flasin në kohën e tashme
Udhëheqësit e suksesshëm përdorin kohën e tashme 15% më shumë dhe kohën e ardhshme 14% më pak se komunikuesi mesatar. Për shembull, në vend që të thonë, “Ne do t’i arrijmë këto rezultate”, ata thonë, “Ne po i arrijmë këto rezultate tani”.
Greta Thunberg është një shembull i fuqishëm i këtij lloji të komunikuesit në moment.
Në fjalimin e saj në Forumin Ekonomik Botëror në 2019, ajo iu drejtua krizës klimatike me një ndjenjë urgjence dhe rezonancë, duke thënë: “Unë nuk dua që ju të keni shpresë. Unë dua që ju të ndjeni frikën që ndjej çdo ditë. Dhe pastaj unë dua që ju të veproni.”
Ata përdorin një gjuhë të qartë dhe të thjeshtë
Kur flasin vizionarët, ata nuk janë tepër kompleks apo teorik. Ata përdorin më pak rrokje për fjalë, më pak fjalë për fjali dhe gjuhë të qartë shkak-pasojë.
Një komunikues tipik mund të thotë: “Gjatë tre tremujorëve të ardhshëm, nëpërmjet efikasitetit të uljes së kostove dhe sinergjive të përmirësuara, ne do t’i përmirësojmë rezultatet tona me afërsisht 10 deri në 15%.
Një vizionar do ta thjeshtonte këtë dhe do ta bënte më konkret, duke thënë: “Gjatë tre tremujorëve të ardhshëm, nëpërmjet tre metodave, ne do t’i përmirësojmë rezultatet tona me 12.5%.
Sheryl Sandberg është shumë e aftë në këtë. Një nga frazat e mia të preferuara të saj vjen nga libri i saj “Lean In”, ku ajo shkruan, “E kryer është armiku i të përsosurës”. Ne zbuluam se ajo komunikon 85% më qartë se mesatarja e CEO, duke e bërë atë një nga komunikueset më efektive që kemi matur ndonjëherë.
Një shembull tjetër vizionar që më pëlqen vjen nga Nelson Mandela, i cili tha me të famshme “arsimimi është arma më e fuqishme që mund ta përdorni për të ndryshuar botën”. Është e drejtpërdrejtë dhe me ndikim dhe nuk përpiqet të shpjegojë, provojë ose justifikojë.
Ata ftojnë audiencën e tyre
Vizionarët përdorin shumë përemra të vetës së dytë si “ti” dhe “tuaj”, si dhe gjuhë që lidhet me shqisat. Kjo e bën komunikimin e tyre të menjëhershëm dhe zhytës.
Pra, çfarë mësojmë nga e gjithë kjo? Të dhënat tona tregojnë se pasi të keni një vizion të qartë, puna e vështirë sapo ka filluar. Ju duhet ta komunikoni atë në një mënyrë që të fokusohet në të tashmen, të përdorë një gjuhë të qartë dhe të thjeshtë dhe të sjellë audiencën tuaj në vizion. Nëse e bëni këtë, mund të frymëzoni këdo.
CNBC