Gjatë 12 muajve të fundit, ne kemi parë një rritje të konsiderueshme të numrit të njerëzve të interesuar për kriptovaluta. Shumë njerëz kanë kaluar nga fillestarët në mësimin e industrisë shumë shpejt. Historikisht, shumë nga industritë më inovative që mbajnë një nivel rreziku tërheqin një demografi më të re. Kjo industri nuk është ndryshe dhe shumë nga hyrësit e rinj që fillojnë projekte në hapësirë për të përdorur këtë teknologji të re janë në adoleshencën e tyre të vonë ose në fillim të të 20-ave. Një sipërmarrës veçanërisht i ri që ka lançuar monedhën e tij ‘Y Coin’ me qëllim që të krijojë një model se si të demokratizohet vendimmarrja kur lansohet një monedhë ose projekt është Youssof Altoukhi.
Fillimet e Hershme
Youssof u rrit në Londër, Britani të Madhe, dhe duke pasur parasysh moshën e tij të re ka pasur një numër të habitshëm takimesh me sipërmarrjen. Përpjekja e tij e parë në biznes përfshinte shitjen e produkteve te miqtë e tij në shkollë. Ai mori një printer 3-D si dhuratë kur ishte në shkollën fillore dhe kishte mësuar se si të krijonte produkte me porosi. Ai vendosi se do të krijonte kasa telefoni me porosi për miqtë dhe ndërsa kishte disa gabime, ai përfundimisht krijoi një kasë që njerëzit do ta blinin. Ai pastaj krijoi një website bazë që njerëzit mund të porositnin. Nuk kishte shumë porosi, por u vërtetua se ishte një përvojë e vlefshme në botën e biznesit online.
Ideja e tij e ardhshme e biznesit ishte në një zonë ku ai kishte një interes autentik në të cilin ishte rishitja e atleteve dhe veshjeve të prodhimeve të kufizuara. Ai krijoi një Instagram si dhe një faqe në internet dhe bleu disa atlete. Sidoqoftë, kërkesa ishte e kufizuar dhe pati një sasi të konsiderueshme mashtrimesh. Për më tepër, lidhja e parave me inventarin dhe rreziqet që lidhen me këtë ishte diçka që mësoi Youssof. Ai zgjodhi të nxisë marketingun duke punuar me influencues. Sidoqoftë, një pikë kthese erdhi për biznesin kur ai reklamoi biznesin në Google Maps, gjë që asnjë nga konkurrentët e tij nuk po e bënte në atë kohë, pasi ata ishin të përqendruar në platformat e tjera të mediave sociale. Emri i biznesit u quajt “Little Kicks” kështu që kur njerëzit shtypnin “kicks” ose “where to buy kicks”, marka dilte në krye të rezultateve të kërkimit. Pasi ai shtoi dyqanin ata morën një rritje të menjëhershme të qarkullimit e cila më pas çoi në shitje. Ai e drejtoi këtë biznes për pak më shumë se një vit para se të kuptonte se logjistika, magazinimi dhe ana fizike e biznesit së bashku me shkollën dhe angazhimet e tjera ishin shumë.
Duke hyrë në investime
Duke dashur të eksplorojë diçka më pasive që nuk përfshin elementët fizikë që erdhën me shitjen e një produkti, Youssof filloi të shikonte më thellë për të investuar në tregun e aksioneve. Ai krijoi një llogari tregtare të praktikës për të fituar përvojë. Pasi e provoi këtë, ai filloi të investonte disa para në tregun e aksioneve kur ishte 10 vjeç. Në vitin 2016 ai doli në tregun e kriptomonedhës. Ai bëri disa kërkime për të kuptuar bazat e Bitcoin. Në kriptomonedhën më të lartë të të gjitha kohërave të vitit 2017, ai hasi në monedha ‘alt’ dhe sesi secila prej tyre zgjidh një problem unik. Ai investoi në disa prej këtyre monedhave në 2017 dhe në 2018 bleu minatorë të shumtë ASIC për të minuar Bitcoin dhe kripto-monedha të ndryshme. E gjithë kjo u pagua në fund të vitit 2020 dhe 2021 kur tregu i kriptomonedhës u ngrit. Duke pasur një bazë të mirë dhe duke investuar në monedha fitimprurëse ai bëri një kthim domethënës. Sidoqoftë, kishte një çështje që vazhdonte të lindte në lëshimet e monedhave me të cilat ai hasi, me të cilin nuk ishte plotësisht i kënaqur, kështu që vendosi të shikonte në hedhjen në treg të monedhës së tij.
Nisja e Monedhës Y
Problemi që Youssof gjeti me shumë monedha të reja që po dilnin ishte se modeli i qeverisjes nuk ishte demokratik. Në thelb, nëse keni pasur një skenar ku 1 person me 1 milion shenja voton jo dhe 100 persona me 1000 shenja votojnë po, atëherë ju mund të keni një skenar ku aseti në të cilin keni investuar është shumë i ndryshëm dhe keni pasur shumë pak ose aspak ndikim në procesin e vendimmarrjes. Ai mendoi se një strukturë më e mirë do të inkurajonte më shumë të sapoardhurit në hapësirë, pasi ata do të ndjenin se ata kanë disa të thonë për atë për të cilën evolucioni i parave të projektit është mbledhur, në vend që ta shohin atë thjesht si një investim të rrezikshëm.
Në dritën e kësaj, Youssof rekrutoi një ekip dhe krijoi Y Coin ($ YCO) e cila është një monedhë transferimi dhe pagese duke përdorur një model të qeverisjes demokratike. Do të jetë një monedhë e komunitetit ku të gjithë kanë të drejtë të thonë pavarësisht se sa zotërojnë. Ky model nuk do të favorizojë të pasurit dhe do të bëjë më pak të ngjarë që të ndodhë sjellja e ‘balenave’. Aplikacioni ‘Y Hub’ do të lançohet në iOS, Android dhe Desktop në fund të shtatorit 2021. Përveç qeverisjes demokratike, do të ketë transferime falas pa tarifa për përdoruesit që dërgojnë transaksione përmes aplikacionit. Ata synojnë të përdorin adresa më të thjeshta të portofolit ku mund të referoni emrat e përdoruesve të njerëzve, duke hequr ngatërresën e lidhur me shumë aplikacione, dhe komuniteti gjithashtu do të jetë në gjendje të fitojë monedhë Y shtesë duke shikuar reklama në aplikacion. Në fund të fundit, objektivi nuk është vetëm krijimi i një monedhe tjetër, por një komunitet ku njerëzit mund të kenë një përvojë të qetë dhe stimulohen të angazhohen vazhdimisht me platformën.
Është një projekt shumë ambicioz për dikë kaq të ri, por Youssof është i apasionuar pas bërjes së ndryshimit, sipërmarrjes dhe aftësisë së kriptove për të ndryshuar botën nëse bëhet siç duhet.
Burimi: Forbes