Paris Hilton lançon biznesin e saj metaverse në Roblox

Paris Hilton merr deri në 1 milion dollarë në natë duke punuar si DJ, duke argëtuar njerëzit në klube në Kinë, Dubai dhe në ishullin spanjoll të pushimeve të Ibiza-s.

Këtë natë të Vitit të Ri, ajo do të luajë në një vend të një lloji tjetër – ishulli i saj virtual në Roblox (RBLX.N).

Hilton krijoi një ishull në botën virtuale në internet, të quajtur Bota e Parisit, ku vizitorët mund të eksplorojnë kopje digjitale të pronës së saj në Beverly Hills dhe rezidencën e saj të qenve, të ecin në një shëtitore të frymëzuar nga festa e dasmës që ajo dhe bashkëshorti Carter Reum organizuan në fillim të këtij viti në Skelën e Santa Monica në Kaliforni dhe ishullin me një makinë sportive luksoze ose jaht Sunray.

Ashtu si qendrat e tjera virtuale, Paris World do të mbledhë pagesa të vogla për blerjen e veshjeve virtuale ose rezervimin e një udhëtimi në një jet-ski.

Për mua, metaversi është diku ku mund të bësh gjithçka që mund të bësh në jetën reale,” tha Hilton, e cila punoi për të krijuar aspekte të jetës së saj për fansat. “Jo të gjithë mund ta përjetojnë këtë, kështu që kjo është ajo për të cilën kemi punuar së bashku gjatë vitit të kaluar.”

Hilton, 40 vjeç, i bashkohet një grupi të famshëm dhe markash që nxitojnë të përqafojnë metaversin, një term i gjerë që i referohet një bote virtuale të vazhdueshme. Mark Zuckerberg i Facebook e popullarizoi termin këtë vit, ai e riemëroi kompaninë në Meta për të theksuar rolin qendror të metaverses në të ardhmen e kompanisë.

Marka të tilla si marka Tommy Hilfiger lancuan një linjë të modës digjitale gati për t’u veshur për avatarët e Roblox. Nike hapi një botë virtuale të quajtur Nikeland në nëntor, ku vizitorët mund të luajnë me miqtë e tyre, të lidhin një palë atlete virtuale Air Force 1 dhe të fitojnë medalje. Reperët Lil Nas X dhe Travis Scott gjithashtu kanë mbajtur koncerte vitin e kaluar për miliona koncerte virtuale.

Për yllin social dhe realitet televiziv të kthyer në sipërmarrës, Paris World është sipërmarrja më e fundit e nisur nga kompania e saj e re mediatike, 11:11 Media. Ajo dhe ekzekutivi i medias Bruce Gersh synojnë të përfitojnë nga ekonomia e krijuesve në zhvillim, në të cilën të famshëm si LeBron James i Los Angeles Lakers përdorin ndikimin e tyre për të prodhuar filma, shfaqje televizive dhe podkaste, marketing të markave dhe për të shitur mallra.

Hilton është e njohur gjerësisht për shfaqjen televizive “The Simple Life”, në të cilën ajo dhe një personazh i famshëm social, Nicole Richie, hoqën limuzinat e tyre për të udhëtuar në Amerikë me një autobus Greyhound.

Ajo ka shfrytëzuar famën e faqeve të saj të thashethemeve në 19 linja të ndryshme produktesh, duke përfshirë parfume, veshje, të brendshme, kozmetikë, orë syze dielli, këpucë, çanta dhe bizhuteri, të cilat së bashku kanë gjeneruar rreth 4 miliardë dollarë të ardhura gjatë dekadës së fundit, zbuloi kompania.

Bashkëshorti bankier i investimeve Reum prezantoi Hilton me Gersh, një ish-drejtues i Walt Disney Co (DIS.N) dhe Time Inc, për të krijuar një ndërmarrje mediatike rreth një prej ndikuesve origjinalë të kulturës pop.

Që nga ato diskutime të hershme, 11:11 Media ka lançuar “This Is Paris”, një podcast në të cilin ajo flet sinqerisht për familjen dhe miqtë e saj, dhe seri televizive, “Cooking With Paris” në Netflix dhe “Paris In Love ”, për fejesën dhe martesën e saj me Reum.

Hilton ka shfrytëzuar gjithashtu maninë për NFT, duke bashkëpunuar me stilistin Blake Kathryn për të shitur tre pjesë unike të artit digjital – njëra prej të cilave arriti mbi 1.1 milion dollarë, sipas platformës së ankandit në internet Nifty Gateway.

“Pjesa e fundit e hapësirës digjitale është metaversi,” tha Gersh. “Ne mendojmë se ka një mundësi reale që Parisi të ndikojë, edhe në një nivel më të ri se kush është klienti i saj kryesor. Ne kemi ndërtuar një botë fantastike, të çuditshme që besojmë se fansat e saj dhe fansat e rinj thjesht do ta pëlqejnë.”

Burimi: Reuters