Sa ndjekës në Instagram ju nevojiten për të filluar të paguheni

Me disa mijëra ndjekës në Instagram këto ditë, është e lehtë të pyesësh veten: Kur mund të filloj të fitoj para duke e bërë këtë?

Lajmi i mirë është se nuk ka asnjë minimum të rreptë.

Tre influencues të intervistuar nga Insider – të gjithë me më pak se 3,000 ndjekës në Instagram – thanë se paguheshin nga markat për të postuar tek audienca e tyre e vogël.

Për shembull, Kayla Compton u bë ambasadore e markës për kompaninë e bizhuterive PuraVida me më pak se 2000 ndjekës, tha ajo për Insider vitin e kaluar. Ajo tha se paketa e saj fillestare e përmbajtjes së sponsorizuar në atë kohë ishte 250 dollarë dhe se ajo gjithashtu paguhej duke shpërndarë link-et ose kodet e filialeve me ndjekësit e saj dhe duke fituar një komision të vogël.

Dhe tani, është më e lehtë se kurrë t’i shpërndash ato në Story-t e Instagramit që kur kompania hapi aksesin për link stickers në të gjitha llogaritë në tetor.

Lexo: Çdo llogari mund të shpërndajë ‘links’ në Instagram Stories tani

Instagram gjithashtu po paguan drejtpërdrejt disa influencues përmes programeve nxitëse si “Bonuset” për Reels, të cilat kërkojnë të paktën 1000 shikime në Reels (në vend të një minimumi të ndjekësve). Nga ana tjetër, veçoritë e tjera të fitimit të parave në Instagram si “Distinktivët”, mjeti i bakshishit të Instagram për IG Live, kërkojnë që krijuesit të kenë të paktën 10,000 ndjekës. Shumë nga këto programe janë gjithashtu të kufizuara në vende të caktuara, kanë një moshë minimale prej 18 vjeç dhe kërkojnë që llogaritë të regjistrohen si llogari biznesi ose krijuesi në aplikacion.

Ndërsa dyert janë hapur për shumë krijues të tjerë në Instagram që të fillojnë të bëjnë jetesën, shpesh ata nuk fillojnë të fitojnë menjëherë të ardhura me kohë të plotë (megjithëse një numër i mjaftueshëm mikro-influencues me nën 100,000 ndjekës punojnë me kohë të plotë si influencues).

Sot, influencuesit nuk kanë më nevojë për qindra mijëra ndjekës për të filluar të fitojnë para.

Këtu janë disa arsye pse:

  1. Ndikuesit “Nano” dhe “mikro” (zakonisht llogari me më pak se 100,000 ndjekës) po punësohen nga shumë marka në të gjithë industritë. Këta ndikues më të vegjël kanë demonstruar fuqinë e komuniteteve të veçanta dhe të angazhuara në Instagram, ku ndjekësit e rremë dhe angazhimi disproporcional kanë vërshuar platformën. Influencuesit mund të fitojnë qindra deri në mijëra dollarë nga këto marrëveshje.
  2. Instagram në pronësi të Meta-s po hap portofolin e tij shumë miliardë dollarësh dhe po paguan disa influencues, të cilin e anoncoi vitin e kaluar me një investim 1 miliardë dollarësh për krijuesit deri në vitin 2022.
  3. Link-et e filialeve tani janë më të lehta se kurrë më parë për t’u shpërndarë. Megjithatë, disa programe bashkëpunëtore kanë kërkesat e tyre, si LTK ose ShopStyle. Instagram gjithashtu po teston programin e tij të marketingut të filialeve, i cili është në dispozicion për një numër të zgjedhur krijuesish për momentin. Ndikuesit mund të paguhen me një komision për shitjet e drejtuara drejtpërdrejt përmes Instagramit. Bethany Everett-Ratcliffe, e cila tashmë është regjistruar, ka vetëm 16,000 ndjekës dhe fitoi më shumë se 500 dollarë në një muaj.

Burimi: Insider