Si një ekspert marketingu përdori një CV të çuditshme për të marrë 30,000 intervista në javë

Nga rezymetë vizuale tek përdorimi i modelit të përsosur, ka shumë qasje për të zgjedhur nëse doni të përpiqeni të dilni nga turma kur aplikoni për një rol.

Disa kandidatë pëlqejnë të bëjnë shumë më tepër – një animator krijoi një lojë interaktive bazuar në aftësitë dhe përvojën e tij, ndërsa një profesionist i marketingut u shtir si një shpërndarës për t’i dërguar “rezymenë si kuti donutësh” punëdhënësve të tij të ardhshëm.

Një profesionist i marketingut, 29-vjeçari David Vidal, kishte një zgjidhje që ishte më novatore se shumica e rezymeve.

“Unë nuk mendoj se një rezyme konvencionale funksionon më,” tha Vidal për Insider. “Gjëja më e rëndësishme për mua ishte demonstrimi i aftësive të mia të marketingut dhe komunikimit dhe dëshmimi se unë jam një person krijues që mendoj jashtë kutisë.”

Bota e CV-së punoi në një format interaktiv, me rekrutuesit që duhet të shtypnin një buton që thotë, “Le të fillojmë intervistën“. Mesazhet e automatizuara pastaj shfaqen duke e paraqitur Vidalin si kandidat para se të lëshohej kërkesa tjetër.

Pyetjet në dispozicion për t’u bërë nga rekrutuesit përfshinin: “Cila është arritja juaj më e madhe profesionale?”, “Çfarë do të thotë suksesi për ju?”, dhe “Më tregoni tre nga dobësitë tuaja” dhe rezyme-boti jepte përgjigjet.

Doja të dallohesha nga kandidatët e tjerë dhe të lejoja rekrutuesit të më njihnin më mirë para një interviste personale,” tha Vidal.

Chat bot David Vidal Andrés
Më shumë se 30,000 njerëz kanë përdorur rezyumenë-bot të Vidal. David Vidal

Vendasi spanjoll nga Valencia përdori një aplikacion të quajtur Landbot, një krijues i bisedave jo të automatizuara nga AI. Asnjë kodim nuk u përfshi, dhe Vidal as nuk duhej të paguante për versionin premium për të krijuar botin e tij të rezymeve.

Pasi krijoi botin, gjithçka që duhej të bënte ishte të përfshinte lidhjen me formën e dokumentit të CV-së së tij dhe profilin e tij LinkedIn.

“E gjithë kjo ka shkuar përtej pritshmërive të mia më të egra,” tha Vidal. “Bota ime e rezymeve është bërë virale dhe është përdorur nga më shumë se 30,000 njerëz.”

Sidoqoftë, duke u bërë viral, Vidal donte një punë – dhe kështu ai kishte nevojë për një intervistë personale (ose më mirë, online). Natyrisht, kjo ishte një nga pyetjet që ofroi chat-bot: “Si të takohemi për një intervistë personale?”

Si përgjigje, rekrutuesve iu dha adresa e postës elektronike të Vidal, profili i LinkedIn, ose opsioni për të plotësuar detajet e tyre të kontaktit në mënyrë që ai të mund të lidhej me ta.

Vidal i tha Insider se iu dhanë 14 intervista pune përmes botimit të tij të rezymeve, që nuk është një sukses i lehtë në tregun e sotëm të punës. Dhe kjo nuk është e gjitha – ai kishte 11 oferta pune.

“Unë i kam kërkuar të gjitha kompanive për dy deri në tre javë që unë të mendoj për të gjitha opsionet,” tha Vidal.

Burimi: Insider

Të Fundit

spot_img
Veza Rea'sspot_img