Tesla është ngritur aq shumë sa është bërë një nga 20 markat më të vlefshme në botë, gjë që është një arritje epike për një prodhues automjetesh, e lëre më për një prodhues automjetesh elektrike. Kapaciteti i tregut të markës së fundmi u rrit duke kapërcyer arritjen e 1 trilion dollarëve.
Sipas një artikulli të botuar nga TradingPlatforms, vlera e markës së Tesla-s është rritur 184% nga viti në vit në vitin 2021 dhe vlera e saj është në mënyrë eksponenciale më e lartë se e të gjithë prodhuesve të tjerë të automjeteve globale.
Është e rëndësishme të theksohet se shumë njerëz, përfshirë analistë të respektuar, priren ta vlerësojnë Teslën si një prodhues automjetesh, duke pretenduar se vlerësimi i saj dhe mënyra se si tregu e percepton atë është me të meta. Megjithatë, Tesla është shumë më tepër se një prodhues makinash, dhe kjo është një pjesë e arsyes që vlera e markës së saj është shumë më e lartë se rivalët e automobilave. Tesla është një kompani teknologjike, një kompani softuerësh, një prodhues baterish, një kompani energjie, një kompani e inteligjencës artificiale dhe shumë më tepër.
Siç mund ta shihni bazuar në infografikën më poshtë, Tesla krahasohet me markat me rritje më të lartë në vitin 2021, dhe lista, fatmirësisht, nuk kufizohet vetëm tek prodhuesit e automjeteve. Në fakt, Tesla është i vetmi prodhues i makinave në listë, e cila përfshin kompani si Microsoft, Apple dhe Amazon, të cilat panë rritje të vlerës së markës në vitin 2021 prej më pak se 30%. Edhe e dyta në rradhë, Salesforce, shfaqet me një rritje prej 37% krahasuar me 184% të Tesla.
Burimi: Inside EVs