TikTok do t’i lejojë krijuesit e tij të vendosin tarifa abonimi

TikTok konfirmoi të enjten se po teston mbështetjen për abonimet me pagesë, duke i hapur rrugën krijuesve në platformën e videove të shkurtra të paguhen për përmbajtjen e tyre. Raportuar fillimisht nga The Information, kompania nuk ndau detaje se kur mund të shpërndahet te krijuesit, sa krijues janë duke e testuar atë aktualisht ose si mund të duket struktura e pagesave. Zëdhënësi i kompanisë Zachary Kizer tha në një email për The Verge se abonimet ishin një “koncept që ka qenë në testim” dhe se “gjithmonë po mendohej për mënyra të reja për t’i sjellë vlerë komunitetit të tyre dhe për të pasuruar përvojën e TikTok”.

Nëse miratohet, do të ishte lëvizja e fundit nga TikTok për të ndihmuar krijuesit e tij të fitojnë para nga përmbajtja e tyre. Më herët TikTok prezantoi qendrën e tij Creator Next me mjetet e fitimit të parave dhe krijoi funksionin e tij të bakshishit për krijuesit e kualifikuar në dhjetor, pasi e testoi atë me një grup më të vogël.

Mënyra se si TikTok do t’i shtojë pagesat direkte krijuesit në modelin e tij shumë të suksesshëm të biznesit, është paksa e çuditshme. Avantazhi kryesor i aplikacionit ndaj konkurrentëve është algoritmi i tij i çuditshëm që shfaq përmbajtjen në faqet “For you” të përdoruesve. Është një mënyrë që krijuesit të arrijnë përdoruesit dhe t’i kthejnë ata në mënyrë ideale në abonentë. Por nëse krijuesit mbajnë përmbajtjen e tyre më të mirë për abonentët, kjo përmbajtje ndoshta nuk është e disponueshme për të nxitur algoritmin, gjë që nga ana tjetër mund të zvogëlojë angazhimin, pasi në teori, ajo nuk po shfaqet tek jo-të abonuarit.

Ky nuk është një problem unik për TikTok, natyrisht; të gjitha platformat digjitale që përpiqen të ndihmojnë krijuesit e përmbajtjes dhe ndikuesit të fitojnë para nga përmbajtja e tyre, po përpiqen të balancojnë angazhimin kundrejt lejimit të krijuesve të fitojnë para drejtpërdrejt. Dhe vetë krijuesit duhet të jenë në gjendje të parashikojnë se për çfarë përmbajtjeje do të jenë të gatshëm të paguajnë abonentët dhe çfarë përmbajtje do t’i ndihmojë ata të promovojnë më mirë punën e tyre.

Testi i abonentëve me pagesë të TikTok pason njoftimin e Instagram se edhe ai po nis një test të abonimeve me pagesë me një numër të vogël krijuesish dhe ndikues. Abonentët do të paguajnë një tarifë mujore për të pasur akses në përmbajtje ekskluzive nga krijuesit që ndjekin, duke përfshirë
Stories dhe videot Live. Nivelet e ndryshme do të variojnë në çmim nga 0,99 dollarë në 99,99 dollarë në muaj në varësi të asaj që krijuesi vendos të tarifojë.

Burimi: The Verge