Vaj Ulliri Musai, një përfaqësues i denjë i produkteve shqiptare në tregun ndërkombëtar

A i dini përfitimet që ka në organizmin tonë vaji i ullirit? Konsumimi i përditshëm i tij ju ndihmon të menaxhoni peshën tuaj, të kontrolloni sasinë e sheqerit në gjak, të lehtësoni depresonin dhe të mbroheni nga sëmundjet kronike. Vaji i ullirit është i pasur me yndyrna të shëndetshme të ngopura, ka veti të forta anti-inflamatore, përmban sasi të mëdha të antioksidantëve të cilët kanë veti anti-kanceroze, ndihmon në parandalimin e goditjeve në tru, është mbrojtës kundër sëmundjes së zemrës dhe pafund përfitime të tjera.

Më e rëndësishme është blerja e llojit të duhur të vajit të ullirit, për të marrë sa më shumë nga gjithë dobitë e tij, dhe këtë e siguron vaji i ullirit ekstra i virgjër, Musai.

Vaji i ullirit Musai është një nga markat lider të prodhimeve shqiptare. Fabrika e vajit Musai, e cila daton që nga viti 1995, është një biznes familjar me përmasa ndërkombëtare. 

Fabrika ndodhet në Skrofotinë të rrethit të Vlorës, e pozicionuar përballë kodrave të ullinjve shekullorë. Janë kodrat e buta me kurorë paqeje që na falin këtë produkt kaq të domosdoshëm për ushqyerjen. Pozicionimi i tyre pranë detit dhe jodit ndikon jashtëzakonisht në aromën intensive që karakterizon ullirin kalinjiot. 

Vaji i ullirit Musai konkuron denjësisht në tregun vendas dhe të huaj si produkt i çertifikuar bio/organik nga institucionet ndërkombëtare si Bio Inspecta dhe USDA Organic.

Vaji i ullirit Musai në këto 25 vite, falë standardit të lartë të cilësisë së vajit që ofron, është vlerësuar me shumë çmime kombëtare dhe ndërkombëtare, por kënaqesia e tyre më e madhe është vlerësimi që marrin nga klientet e lumtur si në Shqiperi dhe kudo nëpër botë. 

Musai Olive Oil e gjeni jo vetëm në tregjet evropiane, por edhe përtej kontinentit në New York, Hong Kong, Tokyo etj. Ai eksportohet prej vitesh në Evropë, Azi dhe Amerikë dhe gjithashtu furnizon restorantet dhe hotelet me prestigjioze në vend.

Pjesëmarrja në panaire ndërkombëtare si Fancy Food Show në New York e Washington, Foodex në Japoni, Biofach në Gjermani, CEEC Expo në Kinë dhe shumë të tjera kanë qenë forma kryesore e promovimit të vajit të ullirit cilësor shqiptar në tregjet ndërkombëtare./ProBizz.al/

Të Fundit

spot_img
Veza Rea'sspot_img