10 gjërat në shtëpinë tuaj që në të vërtetë janë duke ju lodhur

Nëse e shihni veten duke u mërzitur, lodhur apo duke ju ardhur gjumi gjatë ditëve tuaja pa asnjë ide se pse, shtëpia juaj mund të jetë fajtori. Me sa duket, dekori i shtëpisë tuaj, pajisjet dhe zgjedhjet e mënyrës së jetesës mund të ndikojnë në gjendjen tuaj shpirtërore dhe se sa i qetë është gjumi i natës. Kini kujdes për këto sende shtëpiake që mund të ndikojnë negativisht në gjumin tuaj dhe t’ju bëjnë të ndiheni të lodhur të nesërmen:

1. Rrëmuja juaj

Sigurisht, ju po pushoni ndërkohë që nuk keni pastruar, por kjo mund t’ju bëjë që të ndiheni edhe më të lodhur: Një studim i Institutit Neuroshkencor i Universitetit Princeton zbuloi se një mjedis i çrregullt dhe i paorganizuar ju bën të shpenzoni energjinë mendore në stres, gjë që rrit lodhjen tuaj.

2. Muret tuaja blu

Një studim nga Travelodge hetoi ngjyrat e dhomës së gjumit në 2’000 shtëpi dhe zbuloi se muret blu ndihmojnë në ngadalësimin e rrahjeve të zemrës, zvogëlojnë presionin e gjakut dhe ju bëjnë të ndiheni të përgjumur. Mirë për dhomën tuaj të gjumit, keq për kudo tjetër në shtëpinë tuaj.

3. Televizori juaj

Edhe ekrani i tabletit tuaj. Të dy nxjerrin gjatësi vale blu që ulin prodhimin e melatoninës në trurin tuaj (kimikati që ju bën të ndiheni të lodhur dhe ju ndihmon të bini në gjumë), që do të thotë se keni më shumë gjasa të keni një gjumë të shkurtër të prishur, duke bërë që të jeni të lodhur ditën tjetër.

4. Ekspresi juaj i kafesë

Edhe pse kjo vegël është një shpëtim jete në mëngjes, kjo mund të jetë arsyeja pse po dremitni gjatë darkës. Ndërsa kafeina është një stimulues dhe rrit fuqinë tuaj, ai efekt zhduket me kalimin e kohës dhe ju lë të ndjeheni më keq më vonë. Ose, ju thjesht (nuk) keni fituar lotarinë gjenetike – në varësi të metabolizmit tuaj, kafeina në të vërtetë mund t’ju bëjë vetëm të flini.

Liquid, Fluid, Product, Glass, Drink, Small appliance, Barware, Drinkware, Glass bottle, Alcoholic beverage,

5. Bari plot pije

Ajo pija me alkool para gjumit mund t’ju ndihmojë të flini më shpejt, por cilësia e gjumit që do të bëni pasi një gote vere të kuqe është nën një nivel mesatar – prisni një natë të shqetësuar dhe zgjoheni më shpesh, gjë që patjetër do ta ndjeni mëngjesin tjetër kur të jetë gati e pamundur të zvarriteni jashtë shtratit.

6. Qiriu juaj Lavender

Sigurisht, kjo aromë është super relaksuese, por për të njëjtën arsye mund të jetë duke ju lodhur. Psikologët në Universitetin Wesleyan zbuluan se njerëzit që nuhatnin këtë erë para gjumit flinin më qetë – kështu që nuk keni pse ta hiqni plotësisht, por mbase qëndroni te qirinjtë me aromë nenexhiku ose agrumesh gjatë ditës dhe livandës si një ritual para gjumit.

7. Ushqimi juaj i shpejtë i preferuar

Ulini poshtë patatinat: Ushqimet e ngarkuara me karbohidrate të thjeshta dhe sheqer rezultojnë në thumbime të shpeshta të sheqerit në gjak, të ndjekura nga pika të mprehta që do t’ju bëjnë të ndiheni të lodhur me kalimin e kohës.

8. Vendosja e ulët e termostatit

Studimet zbuluan se temperatura optimale për gjumë është në të vërtetë mjaft e freskët në 15 deri 20 gradë celcius – kështu që nëse e mbani shtëpinë tuaj të ftohtë, mund ta gjeni veten duke u ndjerë të gatshëm për një sy gjumë gjatë ditës në vend të orarit tuaj të mbushur.

Display device, Electronic device, Technology, Electronics, Measuring instrument, Circle, Thermostat, Temperature, Clock, Digital clock,

9. Telefoni juaj celular

Për të njëjtën arsye kjo pajisje krijon shumë varësi (komunikimi i vazhdueshëm!), po ju lodh gjatë ditës: Një studim nga Fondacioni Kombëtar i Gjumit zbuloi se 20 përqind e njerëzve midis moshës 19 deri në 29 vjeç ishin zgjuar nga një telefonatë, mesazh apo email të paktën disa herë në natë. Ky gjumë i ndërprerë sjell pas një ditë të keqe.

10. Perdet tuaja të vizatuara

Një studim rreth punëtorëve me zyra me dritare dhe atyre pa, zbuloi se njerëzit që ishin të ekspozuar ndaj dritës natyrore gjatë gjithë ditës mesatarisht flinin 46 minuta më shumë në natë. E njëjta gjë vlen edhe për shtëpinë tuaj: Më shumë dritë natyrale do t’ju ndihmojë të flini më mirë natën dhe të ndiheni më të pushuar të nesërmen.

Wood, Interior design, Room, Window covering, Textile, Flooring, Window treatment, Hardwood, Wall, Floor,

Burimi: Good Housekeeping

Me Te Lexuarat

spot_img
spot_img