12 gënjeshtra që shefat u thonë punonjësve

Shefat e këqij janë shkatërrues për një vend pune edhe kur janë plotësisht të sinqertë. Kur gënjejnë, është edhe më keq, një menaxher i keq mund t’i bëjë punonjësit 70% më pak të angazhuar dhe t’i bëjë ata të kalojnë 13 orë punë. Më poshtë janë disa nga gënjeshtrat më të zakonshme nga shefat në një vend pune.

  • Ne nuk mund t’ju paguajmë më shumë

Nuk është se shefat tuaj nuk mund t’ju paguajnë më shumë: ata thjesht nuk duan t’ju paguajnë më shumë. Sipas Geoffrey James, autor i “Business Without the Bullsh*t”, një kompani me çdo fluks parash do t’ju çojë drejt çdo gjëje që ajo e sheh si prioritet. Kjo zakonisht nuk është paga juaj. “Meqenëse kompensimi juaj gjithmonë pasqyron minimumin që shefi juaj beson se do të pranoni, kur të dëgjoni këtë gënjeshtër, është një sinjal që ju duhet të rinegocioni marrëveshjen e kompensimit që keni me shefin tuaj,” thotë James.

  • Puna juaj është e sigurtë

Carol Kinsey Gorman, autore e “E vërteta rreth gënjeshtrave në vendin e punës”, ndan një histori nga një punëtore e cila e konsideron këtë një nga gënjeshtrat më të tmerrshme që një shef mund të thotë: “Shefi im më siguroi se pozicioni im ishte i sigurtë, atëherë ai aksidentalisht më vendosi në një email në lidhje me intervistimin e zëvendësuesit tim”. Nëse mendoni se puna juaj nuk është e sigurtë, ose nëse keni dëgjuar se po vjen një pushim nga puna, prisni të dëgjoni një gënjeshtër nga shefi juaj, i cili ka të ngjarë të luftojë për karrierën e tij ose të saj, po i kërkohet të bëjë punët e pista të menaxhmentit të lartë, dhe mund të përfundojë duke qenë personi i fundit i pushuar nga puna. “Nëse e dëgjoni këtë, duhet të aktivizoni menjëherë planin tuaj të arratisjes,” thotë James.

  • I kam “duart e lidhura”

Është e vështirë t’i besosh një shefi që bën premtime që nuk mund t’i mbajë. “Mund t’ju jenë premtuar një sërë promovimesh, rritje të përgjegjësisë ose rritje në pagë, por gjithçka që merrni është heshtja,” thotë Lynn Taylor, nga Lynn Taylor Consulting. “Shpesh është e dobishme të arrish tek e vërteta përmes email-it, nëse diskutimet fizikisht nuk po ju çojnë askund. Nëse përgjigjet nuk vijnë përmes email, ose fare, jini të kujdesshëm.” Zhvendosja e fajit mund të jetë më e lehtë sesa t’i bësh gjërat të ndodhin, por një shef që thotë “i kam duart e lidhura”, nuk ka nevojë të përfundojë diskutimin.

  • Do të merrni një Bonus Vjetor

Ju do ta dëgjoni atë të përshkruar si “ndarje fitimi”, por kurrë nuk duhet të përshkruhet si vjetore. Nëse nuk merrni qëllime dhe kritere për bonusin tuaj me shkrim para se të punësoheni, prisni që luhatjet ekonomike të diktojnë nëse dhe kur do të vijë një bonus. Jacob Shriar, një menaxher marketingu, tha për Monster.com se kjo nuk është gjithmonë një gënjeshtër e qëllimshme: është vetëm një premtim që kthehet në gënjeshtër kur fitimet e një kompanie bien.

  • Kjo është një pagë e drejtë

Politikat e “fshehtësisë së pagesës” në vendin e punës supozohet të jenë të paligjshme sipas Aktit Kombëtar të Marrëdhënieve të Punës. Por gjysma e punëtorëve thonë se u ndalohet të flasin për pagën në punë. Siç vë në dukje James, kompanive nuk ju pëlqejnë punëtorët që ndajnë pagat ose shpërndajnë informacionin, sepse në mënyrë të pashmangshme dikush ndihet i nënvlerësuar. “Prandaj shefat thonë këtë gënjeshtër, sepse kanë frikë se nëse e dini se sa paguhen kolegët tuaj, do të hiqnit dorë nga puna,” thotë James.

  • Nuk jam gabim

Nëse shefi juaj refuzon të pranojë se ai ose ajo është gabim pas një gabimi, ata jo vetëm që gënjejnë, por e ulin moralin e të gjithëve që punojnë me ta. Një studim i Lynn Taylor Consulting zbuloi se 91 përqind e punonjësve thanë se pranimi i gabimeve si menaxher ishte i rëndësishëm për kënaqësinë e punonjësve në punë. “Pranimi i gabimeve dërgon një mesazh për punonjësit tuaj se është një mjedis i sigurtë për të ndërmarrë rreziqe dhe pa këtë, ju jeni duke e shmangur inovacionin,” thotë Taylor.

  • Kjo është një punë 9 me 5

Për punonjësit me rrogë, ekziston një presion i vazhdueshëm për të punuar më shumë se 40 orë, prandaj jini skeptikë kur dëgjoni këtë gënjeshtër dhe prisni që të jeni nën presion në punë jashtë orarit të papaguar. “Ju mund të dilni nga puna jashtë orarit pa pagesë,” thotë James. “Nëse e menaxhoni kohën tuaj në mënyrë korrekte, do të bëni më shumë sesa njerëzit që janë të detyruar të punojnë me orë të gjata.”

  • Do të keni ekuilibër punë-jetë

Kjo është shumë më e zgjuar se gënjeshtra “9 me 5”, sepse ajo në të vërtetë nuk premton të zvogëlojë orët ose të rrisë kohën e pushimeve, ajo thjesht sinjalizon se do të ketë kohë për darkë në shtëpi çdo natë, fundjavë me familjen, dhe ndoshta pushime verore. “Shumica e kompanive e dinë që punonjësit e tyre do të punojnë më shumë se 60 orë në javë kur ka pasiguri në ekonomi,” tha Marc DeBoer, një ish rekrutuesi ekzekutiv.

  • Unë nuk do t’ju telefonoj në ditën tuaj të pushimit

Pajisjet celulare dhe komunikimi online lidhin shumë punonjës në zyrë pasi jeni në ditë pushimi. Nëse ju duket kjo e bezdisshme, vendosni kufij dhe jepni paralajmërim dhe detaje rezervë kur dilni nga zyra. “Ankthi i ndarjes mund të fillojë nëse keni një shef të etur për pushtet dhe pa dashje e hiqni atë fuqi,” thotë Taylor.

  • Ne jemi një familje e madhe

Jo, ju jeni një vend pune dhe hedhja e fjalës “familje” përreth lejon që shefat të përsërisin bërtitjet, shpifjet, kritikat, mashtrimet dhe mizoritë e një fëmijërie të mjerë. Familjet e mira nuk mbajnë sekrete, dhe anëtarët ndajnë në mënyrë të barabartë. “Gjëja më e mirë që të bëni është të refuzoni në heshtje të gjithë premisën e gënjeshtrës dhe të mbani mend se nuk është personale, është thjesht biznes,” thotë James.

  • Përgjigja juaj është konfidenciale

Ekziston një arsye pse punonjësit në përgjithësi nuk u besojnë sondazheve që kërkojnë kritika ndaj kompanisë ose menaxhmentit. Ju hiqni dorë nga e drejta e privatësisë kur nënshkruani një kontratë punonjësi. “Nuk ka asgjë të tillë si anonime,” thotë Rajeev Peshawaria, autor i “Open Source Leadership”. “Nëse menaxhmenti me të vërtetë dëshiron të gjejë se kush tha çfarë, ata lehtë mund ta bëjnë.” Përgjigjet nuk do të ndahen publikisht, por ato ndahen me dikë. “Nëse pyeteni ‘konfidencialisht’ nëse shefi juaj po bën një punë të mirë, thuaj diçka të padëmshme si: “Shefi im punon shumë”.”

  • Pjesëmarrja është Vullnetare

Nuk ekziston një gjë e tillë si “vullnetare” në botën e korporatave. Është pothuajse gjithmonë e koduar për “e detyrueshme”, prandaj sigurohuni që jeni i pari që regjistroheni për një aktivitet “vullnetar” dhe i fundit që dëgjoheni duke u ankuar për këtë. “Pjesëmarrja në një aktivitet, ku drejtuesit e lartë do të bëjnë një prezantim është vullnetare vetëm nëse planifikoni të pushoheni vullnetarisht,” thotë James.

Burimi: Cheapism

Të Ndryshme

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Marketing

Të Fundit