4 vitaminat dhe suplementet që merr çdo ditë kjo doktoreshë për të forcuar sistemin e saj imunitar: “Trupi juaj do t’ju falënderojë”

Në një botë të përsosur, ne të gjithë do të kishim akses në një dietë të ekuilibruar, të dendur me lëndë ushqyese, e cila është e mbushur me yndyrna të shëndetshme, fruta, perime, proteina dhe fibra të mjaftueshme – dhe teorikisht, nuk do të na duhej të merrnim suplemente shtesë vitaminash për të forcuar sistemin tonë imunitar

Megjithatë, jo vetëm që shumica prej nesh nuk i arrijnë këto synime ditore të të ushqyerit, por mund të kemi situata – si stresi fizik ose probleme shëndetësore inflamatore – kur kemi nevojë për më shumë lëndë ushqyese të caktuara sesa ato që marrim nga ushqimi.

Më poshtë janë katër suplementet që marr çdo ditë dhe që shpesh ua rekomandoj pacientëve të mi. Më besoni: Trupi juaj do t’ju falënderojë.

  1. Vitamina C

Meqenëse njerëzit nuk mund të prodhojnë vitaminë C dhe nuk e depozitojnë atë në trup, ajo duhet të rimbushet vazhdimisht.

Vitamina C është një antioksidant i fuqishëm, anti-inflamator dhe forcon qelizat e sistemit tonë imunitar. Përdoret shpejt gjatë infeksionit dhe kur jemi nën stres të jashtëzakonshëm. Ai gjithashtu përshpejton shërimin e plagëve dhe është i shkëlqyeshëm për lëkurën tuaj.

Vitamina C suplementare sipas studimeve ul ashpërsinë dhe kohëzgjatjen e një ftohjeje, dhe në studimet e hershme mund të zvogëlojë ashpërsinë e simptomave të pacientëve me Covid të shtruar në spital.

Një dozë e mirë për të filluar është 500 miligramë dy herë në ditë për përthithje maksimale.

  1. Vitamina D

Mungesa e vitaminës D është një problem mbarëbotëror, sepse kjo vitaminë modulon kaq shumë aspekte të funksionit tonë imunitar. Ai e bën sistemin tonë imunitar të lindur më efikas në vrasjen e baktereve dhe viruseve dhe mund të zvogëlojë shpeshtësinë e infeksioneve të rrugëve të sipërme të frymëmarrjes.

Niveli i ulët i vitaminës D ka qenë gjithashtu i lidhur me një incidencë më të lartë të sëmundjeve autoimune si skleroza e shumëfishtë. Për shkak se vitamina D nuk gjendet lehtësisht në shumë ushqime (me përjashtim të peshkut të yndyrshëm, mëlçisë së merlucit dhe ushqimeve të fortifikuara), shumica e njerëzve përfitojnë nga suplementet e vitaminave, veçanërisht në muajt e dimrit ose nëse nuk kalojnë shumë kohë jashtë rregullisht.

Unë sugjeroj të filloni me 1000 deri në 2000 njësi në ditë, të marra me një vakt.

  1. Zinku

Organizata Botërore e Shëndetësisë raporton se midis 17% dhe 30% e popullsisë botërore ka mungesë zinku, duke ndikuar potencialisht në rezultatet shëndetësore.

Zinku është një mineral me efekte vendimtare në efektivitetin e qelizave dhe citokinave të sistemit tonë imunitar të lindur dhe adaptiv. Zinku ndihmon në luftimin e viruseve, na mbron nga dëmtimi i qelizave tona nga radikalet e lira dhe është treguar se shkurton kohëzgjatjen e një ftohjeje kur jepet si suplement.

Zinku gjendet në nivele të larta te gocat e detit, viçi dhe gaforrja, dhe në sasi më të ulëta në bishtajore, tofu, farat e kungujve, shqeme, arra dhe fara të tjera. Unë rekomandoj të shtoni 15 deri në 30 miligramë zink çdo ditë, veçanërisht gjatë muajve të vjeshtës dhe dimrit dhe në shenjat e para të ftohjes ose gripit.

  1. Kurkumin

Kjo substancë është përbërësi kryesor aktiv në rrënjën e shafranit të Indisë dhe është treguar se jep përfitime të shumta shëndetësore.

Në fakt, ka më shumë se 120 prova klinike njerëzore që tregojnë efektivitetin e kurkuminit në trajtimin e sëmundjeve që variojnë nga autoimuniteti deri te sëmundja e Alzheimerit.

Magjia e kurkuminës është se si zvogëlon inflamacionin në nivele të shumta në trup, jo vetëm duke ndihmuar në lehtësimin e simptomave nga dhimbja dhe artriti, por edhe duke bllokuar citokinat inflamatore që shkaktojnë sëmundje autoimune, sëmundje të zemrës dhe diabetin.

Ai gjithashtu përmirëson shëndetin e baktereve tona të zorrëve, gjë që shton shëndetin tonë të përgjithshëm imunitar. Për shkak se kurkumina nuk përthithet mirë dhe duhet të hahet sasi e bollshme e rrënjës së shafranit të Indisë për të pasur përfitime të konsiderueshme, unë rekomandoj që të suplementohet me 1000 miligramë në ditë me ushqim.

Autorja: Dr. Heather Moday është një mjeke alergologe, imunologe dhe mjeke funksionale e certifikuar nga bordi. Ajo është gjithashtu autore e “Përparimi i imunotipit: Plani juaj i personalizuar për të balancuar sistemin tuaj imunitar, për të optimizuar shëndetin dhe për të ndërtuar elasticitet gjatë gjithë jetës”.

Burimi: CNBC