Lucid Motors, një startup që prodhon makina, ka dominuar Tesla, prodhuesin lider të makinave elektrike, si prodhuesin e automjetit elektrik që mund të udhëtojë më larg me një karikim të vetëm.
Gama më e lartë e Lucid, Air Dream Edition, mund të kalojë 520 kilometra me një bateri të plotë, tha Agjencia për Mbrojtjen e Mjedisit, duke mundur më shumë se 160 kilometra Tesla Model S Long Range, më parë makina që mund të shkonte më larg me një karikim.
Sa larg mund të udhëtojnë makinat elektrike para se të vihen në prizë, një metrikë e njohur si diapazoni i tyre, është e rëndësishme sepse infrastruktura për karikimin e automjeteve është në fillimet e saj, dhe mbushja e një baterie mund të zgjasë orë në varësi të makinës dhe karikuesit.
Presidenti Biden dhe udhëheqës të tjerë botërorë duan që njerëzit të kalojnë në automjete elektrike për të luftuar ndryshimet klimatike. Por kjo nuk ka gjasa të ndodhë derisa industria e automobilave të lehtësojë frikën se shoferët do të mbeten të bllokuar pa prizë në rrugë ose do të duhet të presin orë të tëra që makinat e tyre të furnizohen me energji.
Lexo: Ja sa pritet të jetë numri i automjeteve elektrike deri në 2030
Derisa të ketë më shumë stacione të karikimit të shpejtë, prodhuesit e automjeteve po përpiqen të dalin me makina elektrike që mund të shkojnë në distanca më të gjata me një bateri të plotë. Tesla, e cila prodhon rreth dy të tretat e automjeteve elektrike të shitura në Shtetet e Bashkuara, ka fituar prej kohësh atë vend, duke prodhuar disa makina që mund të udhëtojnë më shumë se 300 kilometra pa u rimbushur. Shumë prodhues automjetesh janë përpjekur të arrijnë atë prag ose të shkojnë përtej saj.
Lucid dhe shefi ekzekutiv i tij, Peter Rawlinson, një ish inxhinier i Tesla, kanë thënë për muaj se makinat e tyre do të shkojnë më tej se Tesla, sepse ato janë më aerodinamike dhe përdorin motorë më të vegjël, më efikasë dhe përbërës të tjerë. E.P.A. siguroi konfirmimin zyrtar të këtyre pretendimeve.
Tesla pritet së shpejti të përballet me shumë më tepër konkurrencë, duke përfshirë Lucid dhe Rivian, një tjetër startup që pritet të fillojë dërgimin e kamionëve elektrikë tek klientët këtë muaj. Prodhuesit tradicionalë të automobilave si General Motors dhe Volkswagen po përshpejtojnë përpjekjet e tyre. Ford Motor po planifikon të shesë një version elektrik të kamionit të tij F-150, automjeti më i popullarizuar në Shtetet e Bashkuara, pranverën e ardhshme.
Por makinat e Lucid do të zënë një vend luksoz në treg. Air Dream Edition fillon me 169,000 dollarë para stimujve federalë dhe shtetërorë, megjithëse kompania ka thënë se përfundimisht do të ofrojë versione më të përballueshme të Air, përfshirë atë që do të shitet për rreth 77,000 dollarë. Kompania po punon gjithashtu për një automjet sportiv.
Burimi: The New York Times