Sony ka zbuluar planet për të krijuar një kompani automjetesh elektrike, duke e bërë atë prodhuesin më të fundit të elektronikës që synon sektorin e automobilave.
Firma japoneze e teknologjisë po “eksploron një nisje komerciale” të automjeteve elektrike dhe do të lançojë një kompani të re, Sony Mobility Inc, në pranverë, tha kryetari dhe presidenti i saj, Kenichiro Yoshida, në një konferencë shtypi përpara Consumer Electronics Show në SHBA.
Yoshida prezantoi të mërkurën një prototip mjeti sportiv, Vision-S 02, i cili përdor të njëjtën platformë të automjeteve elektrike si Vision-S 01 e njoftuar më parë, një veturë dydyershe që filloi testimin në rrugët publike në Evropë nga dhjetori 2020.
“Me teknologjitë tona të imazheve dhe sensorëve, cloud, 5G dhe argëtuese të kombinuara me zotërimin tonë të përmbajtjes, ne besojmë se Sony është pozicionuar mirë si një kompani argëtuese krijuese për të ripërcaktuar lëvizshmërinë,” tha ai.
Një numër në rritje i kompanive të elektronikës së konsumit kanë kërkuar të synojnë tregun në rritje të makinave elektrike. Suksesi i prodhuesit amerikan të makinave elektrike Tesla e ka bërë atë një nga kompanitë me vlerën më të lartë në botë dhe ka nxitur një mori imituesish të mundshëm, duke filluar nga kompanitë tradicionale të automobilave deri tek startup-et.
Aksionet e listuara në Tokio në Sony Group u rritën me 3.7% të mërkurën, duke tejkaluar indekset standarde japoneze të qëndrueshme.
Makinat elektrike paraqesin më pak pengesa për hyrjet e reja potenciale sepse kanë më pak pjesë lëvizëse, ndërsa makinat autonome (të cilat janë ende në zhvillim) pritet të hapin një mundësi të re për të shitur argëtim dhe shërbime për pasagjerët.
Sony ishte kompania e parë që komercializoi përdorimin e baterisë me jon litium, e cila u shpik nga akademikët në Universitetin e Oksfordit, dhe tani përdoret nga makinat elektrike. Teknologjia i lejoi Sony të bëhej lider në elektronikën portative të konsumit, si kamerat, CD player dhe laptopët.
Operacionet e kompanisë së teknologjisë shtrihen nga pajisjet elektronike të konsumit të tilla si tastiera e lojërave PlayStation, smartphone-t dhe televizorët, deri te argëtimi duke përfshirë muzikën, lojërat dhe prodhimin e filmave. Ajo gjithashtu ka një biznes gjysmëpërçues që tashmë synon sektorin e automobilave.
Apple, firma e elektronikës së konsumit që këtë javë u bë kompania e parë që arriti një vlerë prej 3 trilion dollarësh, po synon të prodhojë një makinë vetë-drejtuese deri në vitin 2025, sipas një raporti të nëntorit nga Bloomberg.
Megjithatë, CES ka theksuar gjithashtu se prodhuesit tradicionalë nuk do të heqin dorë lehtësisht nga pjesa e tyre e tregut. Të hënën, Mercedes-Benz zbuloi një makinë koncept që tha se mund të përshkonte 1000 kilometra me një karikim të vetëm.
Burimi: The Guardian