Të gjithë e dimë, ose ndoshta kemi qenë, ai kolegu që u shpreh kolegëve të tyre se sa të stresuar janë.
Disa mund të mendojnë në mënyrë shqetësuese se renditja e detyrave i bën ata të duken si një person të zënë, që arrin shumë, por në fakt mund të ketë efektin e kundërt, sipas një studimi të ri nga Universiteti i Gjeorgjisë, i publikuar në Personnel Psychology.
Njerëzit që mburren për nivelet e tyre të stresit në punë shihen si më pak kompetentë dhe më pak të ngrohtë nga bashkëmoshatarët e tyre, zbuluan studiuesit.
Kjo është për shkak se ata mund të duken jashtë kontaktit me kolegët e tyre, thotë Jennifer Gunsaullus, një sociologe dhe eksperte e marrëdhënieve.
Ajo gjithashtu komunikon se ata nuk ndihen sikur kanë kontroll mbi rrethanat e tyre.
“Të gjithë janë të stresuar, por duket sikur nuk po e trajtojnë mirë stresin e tyre dhe nuk kanë zgjedhje për jetën e tyre dhe kjo është arsyeja pse ata janë të stërmbushur dhe ankohen gjatë gjithë kohës,” thotë ajo.
Studimi u fokusua në dy grupe. E para ishte një grup prej 360 pjesëmarrësish, të cilëve iu kërkua të krahasonin deklaratat e kolegëve që sapo ishin kthyer nga një konferencë.
Pjesëmarrësit raportuan se kolegët e tyre që mburren nga stresi ishin shumë më pak të pëlqyeshëm dhe kompetent se ata që thanë se konferenca ishte e mrekullueshme. Ata deklaruan se kishin më pak gjasa të ndihmonin një koleg që ankohej vazhdimisht për stresin e punës.
“Të jesh pranë dikujt që ankohet kështu është stresuese,” thotë Gunsaullus. “Të tërheq poshtë dhe shton negativitetin tënd.”
Si të vendosni kufij me një bashkëpunëtor që mburret me stres
Mënyra më e mirë për ta bërë këtë është të përdorin gjuhën e tyre kundër tyre, thotë Gunsaullus.
Jini të rreptë për t’iu përmbajtur këtij afati kohor dhe mos u ndjeni fajtor për ndërprerjen e tyre.
Përkthyer dhe përshtatur nga CNBC për Probizz.al