Ankthi klimatik është i vërtetë. Si të përballeni kur ndiheni sikur bota po digjet

Nga ndotja në shkrirjen e akullnajave deri te uraganet katastrofike, zjarret dhe përmbytjet, efektet e ndryshimit të klimës mund të duken dërrmuese – dhe kjo ka një efekt shkatërrues në shëndetin tonë mendor.

Ndjeni një ndjenjë tmerri të zhytur kur shikoni lajmet dhe shihni zjarre të egra që shkatërrojnë qytete në mbarë botën? Ky është ankthi klimatik, një term i përdorur për të përshkruar ndjenjat negative që lindin për shkak të krizës klimatike. Ndërsa teknikisht nuk është një çrregullim i shëndetit mendor, ato ndjenja mund të çojnë në probleme shumë të vërteta të shëndetit mendor, duke përfshirë depresionin, zemërimin ose, po, ankthin.

Ka një vetëdije të shtuar globale për ndryshimet klimatike, dhe ankthi ndaj klimës ka qenë shumë pjesë e kësaj,” tha Patrick Kennedy-Williams, një psikolog dhe krijuesi i Climate Psychologists, një organizatë me bazë në Angli që siguron mbështetje të mirëqenies mendore të klimës.

Një studim i fundit jashtë Londrës, i cili tha se ishte më i madhi ndonjëherë që u përqëndrua në ankthin klimatik tek të rinjtë, zbuloi se njerëzit e moshës 16-25 vjeç po përjetojnë “shqetësime të thella psikologjike” në lidhje me ndryshimet klimatike dhe se tre të katërtat e tyre mendojnë se “e ardhmja është e frikshme.”

Pra, si mund të përballohet kur problemi ndihet kaq… i madh?

Mos shikoni larg

Laura Schmidt është bashkëthemeluese e Good Grief Network, e cila ndihmon në organizimin e grupeve mbështetëse në mbarë botën për njerëzit me shqetësime klimatike. Sugjerimi i saj i parë për njerëzit që luftojnë me këto ndjenja është të pranojnë ashpërsinë e çështjes.

“Kur qëndrojmë me atë që na thonë shkencëtarët, mund të jetë vërtet e frikshme ose e trishtueshme ose dërrmuese,” tha ajo për TODAY. “Kjo mund të na bëjë të dëshirojmë të largohemi nga madhështia e situatës. Por nëse nuk mund të qëndrojmë me të, nuk ka asnjë mënyrë që ta zgjidhim atë.”

Merrni një moment, pranojeni dhe më pas kaloni në hapin tjetër.

Flisni për të

Në përgjithësi, komunikimi është i dobishëm kur bëhet fjalë për shëndetin mendor; ankthi klimatik nuk është i ndryshëm. Kjo mund të nënkuptojë të folurit me miqtë, familjen dhe bashkëmoshatarët.

Ose, mund të nënkuptojë kërkimin e ndihmës profesionale ose gjetjen e një grupi mbështetës përmes një organizate.

Ka gjithashtu kafene klimatike, takime joformale të njerëzve që duan të diskutojnë ndjenjat e tyre rreth ndryshimit të klimës, në vende të ndryshme në të gjithë botën. (Nuk mund të gjeni një, por ju pëlqen ideja? Merrni parasysh fillimin e një kafeneje klimatike në komunitetin tuaj.)

“Kur lidheni me njerëzit e tjerë, ju zvogëloni ndjenjat e izolimit,” tha Schmidt. “Ju gjithashtu e kuptoni se këto ndjenja (të ankthit klimatik) janë reagime shumë normale ndaj një krize.”

two men conversation - cropped - David J.P. Fisher

Ndërmerrni veprime kuptimplota, të qëndrueshme

Mund të jetë e qartë se përpjekja për të zgjidhur problemin që po shkakton ankth – në këtë rast, ndryshimi i klimës – mund të jetë i dobishëm. Por ekspertët thonë se kjo është një pjerrësi e rrëshqitshme: ndërmerrni shumë dhe kjo gjithashtu mund të ketë një ndikim negativ në shëndetin mendor.

Kjo është arsyeja pse Schmidt tha se është e rëndësishme të “riformuloni” atë që do të thotë të ndërmarrësh veprime. Ndoshta punoni në një kopsht të komunitetit. Për prindërit, mund të jetë aq e thjeshtë sa t’i mësojnë fëmijët e tyre se si të përballen me ndjenjat e tyre për gjendjen e botës. Çelësi është të gjeni diçka që ju pëlqen.

“Kriza klimatike do të jetë me ne për pjesën tjetër të jetës sonë,” tha ajo. “Pra, ne duhet të kemi një marrëdhënie me të që nuk na djeg gjithmonë, ose nuk na varfëron nga gëzimi dhe kuptimi ynë.”

Kennedy-Williams, i cili ka një libër të ardhshëm për menaxhimin e ankthit klimatik, shtoi se është e rëndësishme që veprimi të jetë i qëndrueshëm gjithashtu. (Kjo ka një kuptim të dyfishtë këtu: qëndrueshmëri për planetin, po, por edhe diçka që është e qëndrueshme për personin, afatgjatë.) “Në fund të fundit, kjo është një maratonë, jo një sprint,” tha ai.

World Nature Conservation Day 2020: How COVID-19 is helping nature to heal  - News Vibes of India - Latest News Update on Kashmir, Business and Energy

Kaloni pak kohë jashtë

Pushimet janë po aq të rëndësishme sa marrja e veprimeve, dhe Schmidt dhe Kennedy-Williams theksuan rëndësinë e kujdesit për veten.

Kennedy-Williams tha se shumë njerëz do të përfitojnë nga të qenit në natyrë kur vuajnë nga ankthi i klimës.

Koha në natyrë është vërtet e dobishme për shëndetin tonë psikologjik,” tha ai, duke shtuar se mund të jetë veçanërisht e fuqishme për ata që luftojnë për veprimet klimatike dhe ndihen të dekurajuar. “Është e rëndësishme t’i kujtoni vetes se për çfarë ju intereson dhe për çfarë po luftoni.”

7 Benefits of Spending Time in Nature While Recovering from Addiction -  Challenge the Storm

Burimi: TODAY

Të Ndryshme

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Marketing

Të Fundit