CEO i Google, Sundar Pichai, përdor këtë rregull me 4 fjalë për të matur suksesin

Një nga detyrat më të rëndësishme të çdo drejtuesi është të përcaktojë se si e mat suksesin. Ju ndoshta keni dëgjuar frazën, ju merrni atë që matni. Më e rëndësishmja, ju merrni atë që jepni.

Nëse e shpërbleni ekipin tuaj për suksesin, ata do të përpiqen të bëjnë më shumë gjëra, si çfarëdo qoftë ajo që i dha shpërblimin. Pra, kini kujdes në atë që matni dhe kini kujdes se çfarë shpërbleni. Bëjeni gabim, dhe ekipi juaj ndoshta do të dështojë.

E gjithë kjo duket e qartë, por në të vërtetë, është mjaft e ndërlikuar. Arsyeja është se mënyra se si shumica e liderëve e përcaktojnë suksesin humbet një nga pikat më të rëndësishme. Në një intervistë në Universitetin e Stanfordit “View from the Top”, CEO i Google, Sundar Pichai, e shpjegoi kështu:

Ju duhet të inkurajoni inovacionin… E dini, një nga gjërat kundërintuitive është se kompanitë bëhen më konservatore ndërsa rriten. Ju keni shumë më shumë para, keni shumë më tepër burime, por, e dini, kompanitë priren të bëhen më konservatore në vendimmarrjen e tyre.

Si rezultat, Pichai thotë se puna e tij është “të inkurajojë kompaninë të marrë rreziqe dhe të inovojë dhe të jetë në rregull me dështimin – dhe të shpërblejë përpjekjet, jo rezultatet.”

Pjesa e fundit është vërtet e rëndësishme. Në fakt, këto katër fjalë janë një nga mësimet më të rëndësishme për çdo udhëheqës. Siç thekson Pichai, kjo mund të jetë e vështirë pasi “njerëzit priren të shpërblejnë për rezultatet”.

Ja pse ka rëndësi:

Nëse i matni njerëzit vetëm me rezultatet, ata do të bëjnë gjithçka që duhet për të shmangur rezultatet negative. Ata do të luajnë të sigurt dhe do të rikthehen në çdo gjë që ata tashmë e dinë se funksionon. Ata do të vazhdojnë t’ju japin pikërisht atë që keni marrë gjithmonë, asgjë më shumë ose më pak.

Puna është se shmangia e një rezultati negativ nuk është një masë e madhe e suksesit. Shmangia e rezultateve negative nuk çon në madhështi.

Nga ana tjetër, nëse doni që njerëzit të punojnë vërtet shumë, shpërblejini ata për këtë. Nëse dëshironi që njerëzit të rrezikojnë, të provojnë gjëra të reja dhe të gjejnë mënyra të reja për të bërë gjëra, nxitini ata për përpjekjet e tyre.

Këto gjëra nuk çojnë gjithmonë në atë që ne e mendojmë tradicionalisht si sukses. Ndonjëherë ato janë të çrregullta. Ndonjëherë ata dështojnë. Ndonjëherë përpjekja do t’ju kushtojë shumë para. Çështja është se kjo nuk është domosdoshmërisht një gjë e keqe nëse ajo që po përpiqeni të bëni është të ndërtoni diçka të re.

Nëse po përpiqeni të bëni diçka të vlefshme, do të dështoni gjithsesi shumë herë. Ju do t’i prishni gjërat dhe do të kuptoni se si t’i bashkoni ato përsëri. Ju gjithashtu mund t’i inkurajoni njerëzit të mësojnë nga e gjithë kjo dhe t’i shpërbleni ata për përpjekjet e tyre.

Natyrisht, kjo nuk do të thotë që ju nuk prisni shumë nga ekipi juaj. Nuk do të thotë se rezultatet nuk kanë rëndësi. Thjesht do të thotë që rezultati që po kërkoni mund të jetë më pak i dukshëm sesa një rritje prej pesë për qind në çmimin e aksioneve nga viti në vit.

Vërtet varet nga lloji i kulturës – dhe, në fund të fundit, lloji i kompanisë që po përpiqeni të ndërtoni. Nëse ajo që dëshironi është rritja dhe një rritje e vogël, por e qëndrueshme e fitimeve tremujore, kjo është mirë, por mos prisni që të ndodhë ndonjë gjë revolucionare.

Nëse, megjithatë, dëshironi të ndërtoni një ekip që është i gatshëm të bëjë gjëra të vështira, shpërblejini për përpjekjet e tyre. Shpërblejini ata kur përpiqen dhe dështojnë, dhe kur mësojnë dhe arrijnë sukses. Në fund të fundit, ky është gjithsesi rezultati më i mirë i mundshëm.

Burimi: Inc