Nuk ka një zgjidhje të thjeshtë për marketingun në vitin 2024. Marketerët digjitalë janë të ndarë kur flitet për platformat më të mira dhe shumë shqetësohen nëse kjo hapësirë është tejngopur. Në këtë mjedis, një strategji shumëkanalëshe — e përshtatur për audiencën dhe produktin tuaj — është më e rëndësishme se kurrë. Kjo është arsyeja pse Inc. ftoi ekspertët kryesorë për të udhëhequr një sesion Inc. Masters dhe për të ndarë këshillat e tyre më të mira mbi marketingun në mediat sociale, qasjet shumëkanalësh, fuqinë e të dhënave dhe më shumë.
Lauren Fortner, bashkëthemeluese e The Edit në Los Angeles, është një eksperte në mediat sociale dhe ndërtimin e komuniteteve. David Carroll, themelues i Dope Marketing në St. Paul, Minnesota, i specializuar në marketingun përmes postës direkte dhe strategjitë e bazuara në të dhëna. Bobby Steinbach, partner në themelimin i MeanPug Digital në New York City, është një strateg marketing, i përqendruar në industrinë ligjore.
Në bashkëpunim, ata ofruan një master class mbi marketingun në vitin 2024. Vazhdoni të lexoni për këshillat e tyre.
MARKETINGU NË MEDIAT SOCIALE DHE KRIJIMI I PËMBATJES
“Kur bëhet fjalë për strategjinë në mediat sociale, një nga problemet më të mëdha që përballen bizneset e vogla sot janë ndryshimet dhe aftësia për t’i ndjekur ato, sepse është një punë me kohë të plotë,” tha Fortner. “Mënyra se si Instagram-i shfaq pëlqimet dhe komentet po ndryshon, ndaj që duhet të rregulloni strategjinë tuaj.” Aktualisht, Fortner tha se platformat Meta po përdorin ndarjet si një metrikë kyçe. Pra, fokusohuni në strategjitë që promovojnë ndarjen.
Fortner gjithashtu inkurajon kompanitë të postojnë rregullisht për të rafinuar strategjinë e tyre përmes reagimeve të komunitetit: “Komuniteti juaj do t’ju tregojë se çfarë dëshiron të shohë, qoftë në komente apo nëse nxisni një pyetje në story”.
Nuk keni buxhet për krijimin e përmbajtjes? Fortner sugjeron përmbajtje me kosto të ulët si videot me telefonin inteligjent dhe dëshmitë e jetës reale.
Dhe, pa marrë parasysh madhësinë e kompanisë tuaj, mund të eksploroni gjithashtu marketingun përmes ndikuesve — nuk është e domosdoshme të jetë Mr.Beast ose asgjë. Fortner është e angazhuar për mikro-influencerët, ata që kanë 10,000 deri në 100,000 ndjekës. “Ka shumë vlerë në mikro-influencerët,” tha ajo. “Ata shpesh janë më të përballueshëm dhe audiencat e tyre të ngushta janë ende të fuqishme.”
Megjithatë, jo çdo markë ka nevojë për një strategji me influencer. Kompanitë B2B mund të shohin më pak rezultat nëse nuk operojnë në sektorë të ngushtë, ku zërat e ndikuesve janë të vlerësuar.
“Kontaktoni përmes DM-së, përpiquni të filloni ato biseda dhe ndërtoni atë marrëdhënie organike”, këshilloi Fortner, e cila rekomandon mjete për marketingun e influencerave, si Upfluence dhe Dash Hudson për të menaxhuar këto marrëdhënie dhe për të gjetur talente. Çfarëdo që të bëni, sigurohuni që është e ndërtuar për shpejtësi. “Përmbajtja e formës së shkurtër nuk do t’ju drejtojë kurrë në drejtimin e gabuar,” shtoi Carroll.
Marketingu shumëkanalësh dhe marketing tradicional
Ndërsa mediat sociale janë të rëndësishme, ato nuk mund të jenë gjithmonë pika më e mirë e fillimit — veçanërisht nëse klienti ideal e merr informacionin në mënyra të tjera. “Çdo kontakt me klientin tuaj ka vlerë”, thotë Carroll. “Disa njerëz duan të dëgjojnë audio, të tjerë mund të duan të lexojnë. Qëllimi është të mbuloni kanale të ndryshme”.
Përdorimi i shumë pikave të kontaktit është thelbësor për t’u vënë re. Steinbach theksoi se si marketingu tradicional, si postimi direkt, reklamat në TV dhe billboard-et, mund të shtohen në strategjitë digjitale për ndikim maksimal. “Renditja ka rëndësi”, tha Steinbach, duke theksuar rëndësinë e kohës në marketing.
Ripërsëritja dhe qëndrueshmëria janë gjithashtu thelbësore. “Klienti juaj ideal duhet të kontaktohet shtatë deri në 11 herë para se të njohë edhe markën tuaj,” tha Carroll. Megjithatë, këto pika kontakti duhet të përshtaten për produktin dhe audiencën, me më pak, por më të personalizuara për audiencat e targetuara. Fushatat e rregullta të shpërndarjes, të cilat ofrojnë veprime të vogla dhe të qëndrueshme, janë veçanërisht efektive për kompanitë B2B në tregje konkurruese.
LIDERSHIPI I MENDIMIT DHE MENAXHIMI I PROJEKTEVE
Një fushë ku nuk mund “të dërgoni diçka në postë” është lidershipi i mendimit, tha Steinbach: “Gjëja e vetme që mund të them se është e sigurt të funksionojë është lidershipi i mendimit për punë vërtetë të mirë. Dhe referencat e ardhshme. Gjithçka tjetër është më tepër kalimtare.”
Steinbach dhe ekipi i tij përqendrojnë përpjekjet e tyre në bizneset “ku gjaku i jetës është lexueshmëria — ky tërheq syri”.
Pasi të keni fiksuar atë mesazh dhe strategji, një sistem i mirë i menaxhimit të projekteve është kritik. Ekipi MeanPug përdor Asana. “Është një përzierje shumë e mirë e fuqisë kur keni nevojë për të, por mund të jetë e thjeshtë kur doni që të jetë”.
Steinbach beson fort se mjetet e duhura mund të bëjnë ndryshimin. “Nëse nuk keni një sistem menaxhimi projektesh dhe është i pari i juaji, do të ndryshojë jetën tuaj”, tha ai. “Në thelbin e tyre, mjetet e menaxhimit të projekteve janë thjesht për krijimin e sistemeve të parashikueshme për përfundimin e punës. Është për të mbajtur kompaninë në detyrë dhe përgjegjëse”.
Me menaxhimin e projekteve, lidershipin e mendimit dhe një strategji shumëkanalësh, këta ekspertë besojnë se biznesi juaj mund të gjejë sukses në vitin 2024./Businessmag.al