Efektet befasuese të marrjes së multivitaminave pas moshës 50 vjeç

Është vërtetuar se ndërsa plakeni, shpesh konsumoni më pak vitamina dhe lëndë ushqyese të nevojshme. Kjo ka të bëjë me një ndryshim në mënyrën sesi trupi juaj thith lëndët ushqyese, si dhe një ndryshim të zakonshëm në oreks.

Lajmi i mirë është se suplementet janë një mënyrë e thjeshtë për të rifituar disa nga lëndët ushqyese në të cilat mund të keni mungesë, dhe multivitaminat mund t’ju ndihmojnë të konsumoni një pjesë të vogël të ushqyesve të ndryshëm në vetëm një ulje.

Dhe megjithëse multivitamina janë treguar se ndihmojnë në uljen e rrezikut për sëmundje kronike të lidhura me moshën, është e rëndësishme të jeni të vetëdijshëm për disa nga efektet anësore të mundshme të marrjes së tyre, veçanërisht pas moshës 50 vjeç.

1. Do t’ju sigurojë lëndët ushqyese në të cilat mund të keni mungesë

2 of 5 Photo in Gallery: As you age, your body's ability to absorb vitamins and nutrients naturally changes, which is why multivitamins can sometimes help supplement the ones you may need."Women are at a greater risk of deficiency for vitamins B6, B12, and D as they age, which are nutrients commonly found in multivitamins," says Amy Goodson, MS, RD, CSSD, LD author of The Sports Nutrition Playbook and member of our expert medical board.Another issue that people may face as they age is a decrease in appetite. "Losing your appetite long term can contribute to not taking in enough nutrients," says Goodson, "and multivitamins can help ensure individuals are meeting their micronutrient needs when their diet might be lacking."RELATED: Sign up for our newsletter to get daily recipes and food news in your inbox!

Ndërsa plakeni, aftësia e trupit tuaj për të absorbuar vitaminat dhe lëndët ushqyese ndryshon natyrshëm, kjo është arsyeja pse multivitamina ndonjëherë mund të ndihmojnë në plotësimin e atyre që mund t’ju nevojiten.

Gratë janë në një rrezik më të madh të mungesës së vitaminave B6, B12 dhe D ndërsa plaken, të cilat janë lëndë ushqyese që gjenden zakonisht në multivitamina,” thotë Amy Goodson, MS, RD, CSSD, autore e LD e The Sports Nutrition Playbook.

Një çështje tjetër me të cilën njerëzit mund të përballen ndërsa plaken është ulja e oreksit. “Humbja e oreksit tuaj për një kohë të gjatë mund të kontribuojë në mos marrjen e ushqyesve të mjaftueshëm,” thotë Goodson, “dhe multivitaminat mund të ndihmojnë që individët të plotësojnë nevojat e tyre për mikronutrientë kur dieta e tyre mund të mungojë.”

2. Ato mund të ndërveprojnë me disa ilaçe

3 of 5 Photo in Gallery: Although multivitamins can provide helpful nutrients for those who may be experiencing some deficiencies, it is also important to make sure that your multivitamin isn't interfering with other medications you're taking."Some medications interact with certain vitamins and minerals," says Goodson, "so those over 50 on medication should consult with their doctor before starting to take multivitamins or any supplements to ensure safety and no negative interactions."RELATED: Dangerous Things That Can Happen If You Take a Multivitamin Every Day

Megjithëse multivitamina mund të sigurojnë lëndë ushqyese të dobishme për ata që mund të përjetojnë disa mangësi, është gjithashtu e rëndësishme të siguroheni që multivitamina juaj nuk ndërhyn në ilaçet e tjera që po merrni.

“Disa ilaçe ndërveprojnë me vitamina dhe minerale të caktuara,” thotë Goodson, “kështu që ata mbi 50 vjeç që marrin ilaçe duhet të konsultohen me mjekun e tyre para se të fillojnë të marrin multivitamina ose ndonjë shtesë për të siguruar sigurinë dhe asnjë ndërveprim negativ.”

3. Mund të përjetoni kapsllëk

Sipas Megan Wong, RD në AlgaeCal, të rriturit më të vjetër janë më të prirur ndaj kapsllëkut për shkak të gjërave të tilla si ulja e marrjes së lëngjeve dhe ilaçeve të caktuara që shkaktojnë kapsllëk dhe probleme të tjera të tretjes si një efekt anësor.

“Dy lëndë ushqyese të zakonshme të gjetura në multivitamina janë hekuri dhe kalciumi, të cilat dihet se shkaktojnë kapsllëk,” thotë Wong, “kështu që kontrolloni për t’u siguruar që multivitamina juaj nuk ju sjell mbi marrjen e rekomanduar ditore (rreth 8 miligram hekur në ditë për të rriturit mbi 50 vjeç dhe 1.000 miligram kalcium).

Për të ndihmuar në shmangien e kapsllëkut me marrjen e kalciumit, “mund të kontrolloni për t’u siguruar që multivitamina juaj siguron sasi të mjaftueshme të vitaminës D3, magnezit dhe vitaminës K2 për të ndihmuar trupin tuaj të thithë dhe përdorë siç duhet kalciumin”, thotë Wong.

4. Mund të keni më shumë energji

Multivitaminat gjithashtu mund t’i sigurojnë individit mbi 50 vjeç një burim të vitaminave B për të rritur energjinë dhe humorin, si dhe për të frenuar lodhjen gjatë gjithë ditës,” thotë Trista Best, MPH, RD, LD në Balance One Supplements.

Sipas Harvard Health, njerëzit që po përjetojnë një mungesë të vitaminave B do të ndiejnë një nxitje të fuqishme të energjisë pasi të fillojnë të marrin një shtesë për shkak të mënyrës se si këto vitamina mund të ndihmojnë trupin tuaj të krijojë qeliza më të shëndetshme në gjakun tuaj.

Burimi: Eat this, not that!