Harrojeni “Klienti është mbreti“, bizneset e suksesshme fokusohen te punonjësit

Klienti është mbreti“, ajo fjalë e urtë e vjetër e biznesit, më në fund mund të zëvendësohet nga një tjetër: “Punonjësi në radhë të parë“.

Të paktën ky është një nga qëllimet e një manifesti të ri të publikuar nga më shumë se 30 drejtues të burimeve njerëzore dhe startup i projektimit të përvojës së punonjësve Excellent. Ndërsa optimizimi i përvojës së përdoruesit dhe klientit ka qenë tradicionalisht një prioritet kryesor i shumicës së bizneseve që përballen me konsumatorin, përvoja e punonjësve, e njohur si “EX”, e kthen të njëjtin lloj vëmendjeje nga brenda, duke projektuar një vend pune që “ngre performancën e biznesit përmes mirëqenies së punonjësve”, sipas deri te lirimi.

Është një kornizë që është miratuar nga kompani si Patagonia, Airbnb dhe Shopify, me të tjera që ndjekin drejtimin e tyre ndërsa firmat përpiqen të tërheqin dhe mbajnë talentin në vazhdën e Dorëheqjes së Madhe. Ndërsa më pak amerikanë po lënë punët e tyre tani sesa një vit më parë, largimet janë ende të larta, ashtu si edhe hapjet e vendeve të punës. Dhe me rritjen e pagave ende solide, veçanërisht për ata që ndërrojnë role, punëdhënësit janë nxitur të rimendojnë kulturën e korporatës në mënyrë që punëtorët të qëndrojnë.

“Fokusi në përvojën e punonjësve ka fituar tërheqje në tregun më të ngushtë të punës në një brez,” tha Caitlin Duffy, drejtoreshë kërkimore në firmën konsulente Gartner. “Nëse nuk jepni EX të shkëlqyer, rrezikoni të humbni.”

Çdo numër praktikash duhet të rishikohen: nga futja në bord dhe trajnimi deri te opsionet fleksibël të punës, ndërfaqet teknologjike dhe dizajni i zyrës.

Në thelb, EX ka të bëjë me bashkë-dizajnimin e zgjidhjeve me punonjësit, tha Samantha Gadd, themeluese dhe bashkë-CEO e Excellent. Një rezervë e madhe që i pengon udhëheqësit të mos ndërmarrin hapin është frika se njerëzit do të kërkojnë gjëra të paarsyeshme që janë qartësisht të këqija për biznesin, tha ajo. “Por nëse keni njerëz të zgjuar, ata shohin nevojat e organizatës. Ata nuk duan të sugjerojnë gjëra që do ta bëjnë organizatën të mos funksionojë,” tha Gadd. “Ata japin zgjidhje që ndoshta janë vërtet afër asaj që duan udhëheqësit.

Për Mark Levy, i cili ishte pionier i përvojës së punonjësve në Airbnb dhe nënshkroi manifestin, ndryshimi i mentalitetit ndikoi në të gjithë organizatën, jo vetëm në HR: “Çdo pjesë e kompanisë që po prekte punonjësin, qoftë IT, marketing apo financa, duke përfshirë HR dhe menaxherët, duhej të kuptonin se ne do t’i trajtonim punonjësit tanë si klientë, në shërbim të punonjësve tanë,” tha ai. Një ndryshim i madh i zbatuar nga Levy: modelimi i departamentit të IT të Airbnb sipas Genius Bar të Apple.

Megjithatë, “punonjësi i pari” është një mantra provokuese, veçanërisht në industri si shitja me pakicë. Deklarata ngjalli debat të ashpër midis grupit që shkruante manifestin, tha Gadd.

Në fund të fundit, ndjenja u ruajt. Siç thotë hulumtimi, nëse punonjësit janë më të lumtur dhe të mbështetur më mirë, përvoja e klientit do të përmirësohet në mënyrë të pashmangshme gjithashtu. Dhe siç theksoi Gadd, qarkullimi është i shtrenjtë: kostoja e humbjes së një klienti të vrazhdë është shpesh më e vogël se ajo e zëvendësimit të një punonjësi që jep dorëheqjen si rezultat.

Burimi: Bloomberg