Kujdesuni për lëkurën e thatë me një përzierje të ekuilibruar të çajit jeshil dhe vajit të farës së çajit jeshil të rritur në fushat organike të çertifikuara të USDA (Kontrolli i Unionit CUC) në Jeju Island, Kore. I mbushur me aminoacide dhe antioksidantë, ky serum xhel siguron një rritje ushqyese të hidratimit, duke e lënë lëkurën të butë dhe të hidratuar.
Përgatitja e Çajit të Gjelbër të Bukurisë
Çaji i gjelbër që ju konsumoni për të pirë nuk është e njëjta larmi e përdorur për kujdesin e lëkurës, prandaj INNISFREE është kujdesur shumë për zgjedhjen e një race të këtij çaji specifikisht për përfitimet e tij për kujdesin e lëkurës, jo për aromën e tij. Rritur në fermën e USDA-organike në ishullin Jeju të Koresë, çaji i ri i gjelbër është zgjedhur nga 3301 lloje të tjera. I pasur me 16 aminoacide hidratuese, është një larmi e specializuar në lagështinë e lëkurës.
Gjethet organike këputen nga kërcelli dhe zihen në avull për 30 sekonda, në mënyrë që të ruhen lëndët ushqyese dhe më pas ato shtypen. Ekstrakti i marrë stabilizohet për freski dhe pastrohet për aplikim të sigurt në lëkurë. INNISFREE kujdeset që të nxjerrë dy herë lagështinë nga gjethet, që të krijojë një infusion klasik, kështu nxirren më së miri përfitimet nga gjethet për një kujdes më të mirë për lëkurën.
Formuluar pa:
- Përbërësit me origjinë nga kafshët
- Vajguri
- Poliakrilamide
- Ure imidazolidinil
- Trietanolaminë
- Vaj silikoni
- Ngjyrues sintetikë
- Surfaktanët që përmbajnë PEG
- Parabenet
Përdorimi i Çajit të Gjelbër të Bukurisë
Llojet e lëkurës: Normal, i thatë, i kombinuar dhe me yndyrë.
Shqetësimet e kujdesit për lëkurën: Thatësi, plasaritje dhe strukturë e pabarabartë.
Pure Care Center
Në faqen e Pure Care në Instagram dhe në website e tyre purecarecenter.com, gjeni produkte Koreane të cilësisë premium, të çertifikuara dhe kryesisht me përbërës bimor. Në moton e tyre “Ndihu mire në lëkurën tënde”, ata përfshijnë të gjitha lëkurat, të gjitha buxhetet dhe të gjitha kërkesat e lëkurës suaj (jo probleme të rënda, dhe pa konsultën e dermatologut). Pure Care sigurohet të zgjedhë produkte nga firma të njohura koreane, në mënyrë që ato të kenë një efekt afatgjatë në lëkurë dhe ju të ndiheni komod në përdorimin e tyre. Produktet vijnë direkt nga Korea e Jugut. Nisma për të sjellë një gamë më të gjerë të produkteve Koreane në Shqipëri, u krijua për shkak se ka mjaft firma, produktet e të cilave janë shumë here më efikase dhe pa kimikate të theksuara. Ndërthurja e teknologjisë së avancuar dhe sekreteve në përzjerjen e bimëve medicinal aziatike, në produktet e kujdesit ndaj lëkurës, është në cilësi premium në Kore.
Tek Pure Care do të gjeni:
The History of Whoo, linjën qindra vjeçare të perandorisës Koreane, me një game të gjerë produktesh në sekretin e kujdesit ndaj lëkurës, ku ndërthuren bimët medicinale dhe tekonologjia moderne.
Sum37’, fjala “Sum” në Kore do të thotë “të marrësh frymë”, filial i LG House & Health Care. Duke qenë pionerja e kozmetikës se fermentuar natyrshëm në Kore, përpiqet të prodhojë produkte të sigurta, të buta dhe me performancë të lartë për të zbuluar fuqitë e rinovimit të natyrës. Duke kombinuar një përzgjedhje të botanikëve natyralë me mënçurinë e fermentimit “Jeta, devotshmëria, pritja”, ka zhvilluar përbërësin kryesor të patentuar, Cytosis për t’i sjellë lëkurës mrekullinë e transformimit me një bukuri të pastër.
The First Geniture, e cila prodhohet nga kompania e OHUI-t, firma që kujdeset për lëkurën sensitive. Me anë të teknologjisë përbërja e kremrave të The First Geniture dhe OHUI-t ushqejnë, trajtojnë dhe ruajnë funksionet e lëkurës.
The Face Shop, si kompani pioniere e bukurisë së Koresë së përkushtuar ndaj natyrës, The Face Shop krijon produkte nga afërsisht 600 përbërës natyrorë të tillë si lule, drithëra, bimë, fruta ujë mineral dhe ilaçe orientale për të ushqyer dhe ringjallur lëkurën.
IOPE, markë funksionale e kujdesit për lëkurën e bazuar në laborator. IOPE kryen kërkimë të hollësishme për të gjitha proceset. IOPE diagnostifikon saktë lëkurën dhe jep zgjidhje efektive me përbërës të shkëlqyeshëm të bimëve përmes bioteknologjisë së sigurt dhe të diferencuar.
Tony Moly, brand i krijuar për t’iu përshtatur moshave të reja, por pa harruar dukuri të lëkurës dhe në mosha më të mëdha. I kërkuar nga firma të njohura si Moschino për bashkëpunim.
INNISFREE, e lancuar nga Kompania Amore Pacifico në Korenë e Jugut. Një brand që përqafon natyrë dhe është Eco-miqësor, i cili synon që çmimi dhe cilësia të jenë në balancë.
Missha, i konceptuar si brand për mosha të reja. Produktet e Missha-ës janë cilësore, dhe çmimet e përballueshme nga të gjitha grupmoshat.
Gjithashtu do të gjeni maska fletë, kremra kundra diellit, dhe të gjitha produktet që e bëjnë lëkurën tuaj të ndihet komode./ProBizz.al/