Ja një efekt kryesor i të ngrënit shumë kripë, flet studimi i ri

Shumë prej jush u habitën kohët e fundit kur mësuan për yndyrën toksike që është më e dëmshme se kolesteroli. Në lajme të tjera mbi rreziqet e papritura të ushqyerjes, një studim sapo ka zbuluar se sasia e kripës që hani mund t’ju bëjë më të prekshëm ndaj sëmundjeve nga bakteret (si ky helmim ushqimor vdekjeprurës nga makaronat) dhe viruset (si COVID-19).

Një studim i botuar rishtazi në revistën Circulation u përpoq të thellonte të kuptuarit që shkencëtarët fituan nga një studim në 2015.

Në atë studim të mëparshëm, ekipi hulumtues zbuloi se sasitë e larta të natriumit në gjak ndikuan në mënyrën se si një lloj i caktuar i qelizave të bardha të gjakut përgatitet të reagojë kur ndjen një qelizë jo të shëndetshme. Por edhe në përfundim të këtij studimi, thotë Dr. Sabrina Geisberger i Institutit të Berlinit për Biologji të Sistemeve Mjekësore (BIMSB), shkencëtarët “akoma nuk e dinin se çfarë po ndodhte në qeliza”.

Pra, për studimin e ri, ekipi i Geisberger ekzaminoi “metabolizmin e qelizave imune që ishin ekspozuar ndaj përqendrimeve të larta të kripës”, sipas një njoftimi. Këtë herë, ata mësuan më shumë rreth asaj se si kripa ndikon në imunitetin: “Ajo prish zinxhirin e frymëmarrjes, duke bërë që qelizat të prodhojnë më pak ATP dhe të konsumojnë më pak oksigjen“,-shpjegon Geisberger.

ATP, ose trifosfat adenozin, përcaktohet në çlirimin si “karburant universal që fuqizon të gjitha qelizat”, duke siguruar energji për fuqinë e muskujve dhe rregullimin metabolik – që do të thotë që nëse një nivel i lartë i natriumit në trup shkakton furnizim të shkurtër të ATP, kjo ndikon në mënyrën se si këto qeliza të bardha të gjakut maturohen… dhe, nga ana tjetër, sa efektive janë ato qeliza të bardha të gjakut, të cilat janë kryesisht përgjegjëse për përgjigjen imune të trupit, në gjendje të funksionojnë.

Pra, sa kripë është e sigurt për të ngrënë çdo ditë? Sipas këtij studimi: “Ekspertët e të ushqyerit rekomandojnë që të rriturit të kufizojnë marrjen e tyre ditore në pesë ose më së shumti gjashtë gram. Llogaritja përfshin kripën që fshihet në ushqimet e përpunuara“.

Burimi: Eat this, not that!

Të Fundit

spot_img
Veza Rea'sspot_img