Linjat ajrore amerikane paralajmërojnë se aktivizimi i 5G mund të shkaktojë ndërprerje katastrofike

Shefat ekzekutivë të transportuesve kryesorë të pasagjerëve dhe ngarkesave në SHBA paralajmëruan të hënën për një krizë të afërt “katastrofike” të aviacionit duke filluar nga 19 janari, kur AT&T (T.N) dhe Verizon (VZ.N) do të vendosin shërbimin e ri 5G.

Linjat ajrore paralajmëruan se shërbimi i ri C-Band 5G i vendosur të fillojë të mërkurën mund të bëjë të papërdorshëm një numër të konsiderueshëm avionësh me trup të gjerë, “mund të bllokojë potencialisht dhjetëra mijëra amerikanë jashtë shtetit” dhe të shkaktojë “kaos” për fluturimet në SHBA.

Nëse qendrat tona kryesore nuk lejohen të fluturojnë, shumica dërrmuese e publikut udhëtues dhe transportues në thelb do të ndalohet,” shkruajnë shefat ekzekutivë të American Airlines (AAL.O), Delta Air Lines (DAL.N), United Airlines, Southwest Airlines (LUV.N) dhe të tjerët në një letër të raportuar fillimisht nga Reuters.

Administrata Federale e Aviacionit (FAA) ka paralajmëruar se ndërhyrja e mundshme mund të ndikojë në instrumentet e ndjeshme të aeroplanit si lartësitë dhe të pengojë ndjeshëm operacionet me dukshmëri të ulët.

“Kjo do të thotë se në një ditë si dje, më shumë se 1,100 fluturime dhe 100,000 pasagjerë do t’i nënshtroheshin anulimeve, devijimeve ose vonesave”, paralajmëroi letra.

Linjat ajrore vonë të hënën po shqyrtonin nëse do të fillonin anulimin e disa fluturimeve ndërkombëtare që janë planifikuar të mbërrijnë në Shtetet e Bashkuara të mërkurën.

Me kufizimet e propozuara në aeroportet e përzgjedhura, industria e transportit po përgatitet për disa ndërprerje të shërbimit. Ne jemi optimistë se mund të punojmë në të gjithë industritë dhe me qeverinë për të finalizuar zgjidhjet që zbusin në mënyrë të sigurt sa më shumë ndikime në orar të jetë e mundur,” prodhuesi i avionëve Boeing (BA .N) tha të hënën.

Letra iu dërgua drejtorit të Këshillit Ekonomik Kombëtar të Shtëpisë së Bardhë, Brian Deese, Sekretarit të Transportit Pete Buttigieg, Administratorit të FAA Steve Dickson dhe kryetares së Komisionit Federal të Komunikimeve (FCC), Jessica Rosenworcel.

AT&T dhe Verizon, të cilat fituan pothuajse të gjithë spektrin C-Band në një ankand prej 80 miliardë dollarësh vitin e kaluar, më 3 janar ranë dakord të vendosin zbutës në zonat rreth 50 aeroporte për të reduktuar rreziqet e ndërhyrjeve dhe për të ndërmarrë hapa të tjerë për të ulur ndërhyrjet e mundshme për gjashtë muaj. Ata ranë dakord gjithashtu të shtyjnë vendosjen për dy javë deri të mërkurën, duke shmangur përkohësisht një bllokim të sigurisë së aviacionit, pasi më parë e vonuan shërbimin me 30 ditë.

Ky grafik tregon se si spektri i përdorur nga rrjetet 5G mund të interferojnë me pajisjet elektronike, të cilat matin lartësinë e një avioni dhe është veçanërisht i rëndësishëm për operacionet me dukshmëri të ulët.

Linjat ajrore kërkojnë që 5G të zbatohet kudo në vend, përveç përafërsisht 3.2 km të pistave të aeroportit në disa aeroporte kyçe.

“Sistemet e shumta moderne të sigurisë në avionë do të konsiderohen të papërdorshëm duke shkaktuar një problem shumë më të madh nga sa dinim… Prodhuesit e avionëve na kanë informuar se ka pjesë të mëdha të flotës operative që mund të kenë nevojë të tokëzohen pafundësisht.” – shtuan ata.

Burimi: Reuters