Një chatbot mund të ndihmojë në parandalimin e çrregullimeve të të ngrënit, zbulon studimi i ri

Një chatbot mund të ndihmojë në zvogëlimin e gjasave që një person të zhvillojë një çrregullim të të ngrënit, sipas një studimi të ri. Për gratë me rrezik të lartë për një çrregullim të të ngrënit, kalimi përmes një dialogu me një robot të zhvilluar nga studiuesit uli shqetësimin për peshën dhe formën e trupit – një faktor që kontribuon në rrezikun e tyre.

Hulumtimet e mëparshme treguan se programet e parandalimit digjital janë më efektive kur ato udhëhiqen nga një moderator njerëzor, thotë autorja e studimit Ellen Fitzsimmons-Craft. Por është e vështirë të marrësh fonde për programe që parandalojnë kushtet e shëndetit mendor. Ekipi mendoi se një chatbot mund të ishte një version më i lirë dhe më i shkallëzueshëm i një programi të tillë që ofron “disa aspekte të moderimit në një format të automatizuar”, thotë Fitzsimmons-Craft.

Ekipi zhvilloi një version chatbot të programit StudentBodies për parandalimin e çrregullimeve të të ngrënit, i cili zakonisht shpërndahet përmes një faqe interneti dhe përfshin përmbajtje informative, ushtrime dhe kërkesa të ditarit. Pjesëmarrësit mund të përdorin chatbotin përmes teksteve ose përmes Facebook Messenger.

Studimi rekrutoi pjesëmarrëse femra përmes reklamave në internet, fletushkave dhe testit të ekzaminimit në internet të Shoqatës Kombëtare të Çrregullimeve të Ushqimit, i cili është i disponueshëm për këdo në faqen e internetit të organizatës. Gratë që nuk kishin një çrregullim aktiv të të ngrënit, por kishin faktorë rreziku për një të tillë, si imazhi negativ i trupit ose shqetësimi i tepruar për peshën e tyre, u caktuan rastësisht ose të angazhoheshin me chatbot ose të qëndronin në një listë pritjeje. Chatbot ofroi tetë biseda rreth temave rreth imazhit të trupit dhe ushqimit të shëndetshëm, dhe gratë që përdorën bot u inkurajuan të bënin dy nga bisedat çdo javë.

Në kontrollet tre dhe gjashtë mujore, gratë që folën me chatbot patën një rënie më të madhe të shqetësimeve për peshën dhe formën e tyre trupore – një faktor rreziku kryesor për zhvillimin e një çrregullimi të të ngrënit – sesa gratë në grupin e listës së pritjes. Studimi, i botuar në dhjetor në Revistën Ndërkombëtare të Çrregullimeve të Ushqimit, gjeti gjithashtu disa tregues se gratë në grupin chatbot kishin më pak gjasa të kishin zhvilluar një çrregullim klinik të të ngrënit deri në fund të gjashtë muajve sesa gratë në grupin e listës së pritjes. “Kjo mund të ketë një ndikim të madh në shëndetin publik nëse ne mund të vazhdojmë të gjejmë mënyra për ta përhapur atë gjerësisht,” thotë Fitzsimmons-Craft.

Ky është një nga studimet e para që teston efektivitetin e chatbot-eve në kujdesin shëndetësor, edhe pse ato përdoren gjerësisht në mjediset mjekësore për të ndihmuar me gjithçka, nga shqyrtimi i simptomave të COVID-19 te terapia. Hulumtimet kanë mbetur prapa përdorimit të tyre, por ka një numër në rritje të punës që thekson rolin që ata mund të luajnë në disa fusha të kujdesit shëndetësor.

Fitzimmons-Craft mendon se chat-bot si ai që zhvilloi ekipi i saj mund të integrohen me gjëra të tilla si testet e shqyrtimit të Shoqatës Kombëtare të Çrregullimeve të Ushqimit, ose në vende – si kolegjet – ku njerëzit ka të ngjarë të fillojnë të tregojnë shenja të një çrregullimi të të ngrënit. Chatbot nuk është krijuar për njerëzit që tashmë kanë një çrregullim klinik, por njerëzit që shfaqin faktorë rreziku mund të drejtohen drejt tij.

Është gjithashtu e mundur të identifikohen njerëzit që janë në rrezik për një çrregullim të të ngrënit përmes historisë së tyre të kërkimit në internet, thotë Fitzimmons-Craft, dhe me gjasë përmes sjelljes së tyre në platforma si Facebook dhe Instagram. Këto platforma janë të lidhura me çështjet e imazhit të trupit për vajzat adoleshente, vazhdojnë të tregojnë hulumtimet dhe raportet e sinjalizuesve këtë vjeshtë. Partneriteti me platforma si Google ose Instagram mund të ndihmojë në raportimin e sjelljeve që tregojnë se dikush është në rrezik dhe t’i bashkojë ato me robotin. “Unë mendoj se kjo ia vlen absolutisht të eksplorohet,” thotë ajo. “Është gati për identifikimin e individëve që mund të përdorin ndihmë për këto çështje dhe të ndërhyjnë në vend.”

Chatbots mund të jenë gjithashtu të dobishëm për lloje të tjera të çështjeve të shëndetit mendor ku parandalimi është i rëndësishëm, thotë Fitzimmons-Craft. Ato nuk do të jenë të përshtatshme për të gjithë ose për çdo çështje, por ato janë një mjet i lirë dhe barrierat për hyrje janë të ulëta. Njerëzit që nuk kanë një çrregullim aktiv mund të mos dëshirojnë të bëjnë një program intensiv dhe mund të jetë e vështirë për të marrë fonde për mjetet e përfshira parandaluese. Por grupet në rrezik mund të përfitojnë ende duke u larguar nga një problem i mundshëm, thotë ajo. “Për dikë që nuk dëshiron vërtet ose ndoshta edhe në mënyrë aktive ka nevojë për ndihmë – në studimin tonë njerëzit ishin me rrezik të lartë, ata nuk kishin një problem klinik – mund të jetë gjëja e duhur.

Burimi: The Verge