Rutina stërvitore e Adele u kritikua si “e tepërt” dhe “e dëmshme” nga ekspertët mjekësorë

Adele ka folur për regjimin e saj të stërvitjes në një intervistë me British Vogue. Disa ekspertë mjekësorë e kanë etiketuar “të tepërt”.

Duke folur për publikimin, këngëtarja 33-vjeçare shpjegoi se ajo e rriti rutinën e saj të stërvitjes vitet e fundit si një mënyrë për të monitoruar mirëqenien e saj të përgjithshme.

“Ishte për shkak të ankthit tim,” tha ajo. “Duke ushtruar, thjesht do të ndihesha më mirë. Asnjëherë nuk kishte të bënte me humbjen e peshës, ishte gjithmonë të bëhesha e fortë dhe t’i jepja vetes sa më shumë kohë çdo ditë pa telefonin tim.

“Unë u bëra mjaft e varur nga stërvitja. Unë ushtrohem dy ose tre herë në ditë.”

Kur u pyet më shumë se nga se përbëhet rutina e saj, këngëtarja u përgjigj: “Unë bëj peshat e mia në mëngjes, pastaj normalisht bëj shëtitje ose bëj boks pasdite, dhe pastaj shkoj dhe bëj kardio gjatë natës. Unë isha e papunë kur e bëja atë. Dhe stërvitem me trajnerë.”

Sidoqoftë, komentet kanë bërë që ekspertët mjekësorë të pohojnë se stërvitja dy ose tre herë në ditë mund të jetë e dëmshme dhe të paraqesë disa rreziqe afatgjata shëndetësore.

Ruajtja e një rutine të moderuar të stërvitjes është një komponent thelbësor i udhëheqjes së një jetese të shëndetshme,” tha shefi mjekësor i WebMD John Whyte për The New York Post.

“Por të punosh dy deri në tre herë në ditë është shumë e madhe.”

Whyte shtoi se stërvitja e tepërt mund të rezultojë në “një bollëk të lëndimeve të tepërta”.

“Kur stërvitemi, ne stresojmë muskujt, kockat dhe organet tona,” tha ai.

“Dhe nëse nuk u japim atyre pjesëve të trupit tonë një shans për t’u shëruar pas përdorimit, funksioni i tyre mund të fillojë të përkeqësohet.

“Kur e teproni me palestrën, kjo streson trupin dhe muskujt tuaj.

“Trupi juaj pastaj prodhon kortizol në përgjigje të atij stresi kronik,” shtoi ai. “Dhe nivelet e larta të kortizolit mund të shtypin aftësinë e sistemit imunitar për të shmangur sëmundjet.”

Burimi: The Independent