Pikat kryesore
- Inteligjenca sjell me vete barrën se si të shprehni idetë pa dëmtuar vetëvlerësimin e të tjerëve.
- Mënyrat për të ofruar ide pa i bërë njerëzit të ndihen inferiorë përfshijnë sugjerime të formulimit si pyetje dhe rishqyrtim kur ia vlen t’i ndani ato.
- Dhënia e kreditit të tjerëve, dhënia e ideve me shkrim dhe njohja se njerëzit janë rrallë brilantë në të gjitha fushat gjithashtu mund të ndihmojë.
Shumë njerëz dëshirojnë të jenë më inteligjentë, por Marty Nemko, trajner karriere tregon se ka pasur klientë, inteligjenca e të cilëve i dëmton ata.
A jeni të vetëdijshëm për rrezikun e dhënies së këshillave? Shumica e njerëzve pohojnë se duan të dhëna, pohojnë se përpiqen të punësojnë njerëz më të zgjuar se sa janë. Por në fakt, shumë, nëse jo shumica e njerëzve janë më të motivuar për të ruajtur vetëvlerësimin e tyre. Sa herë që ofroni një ide, mund t’i bëni ata të ndihen më pak. Ironikisht, sa më e mirë ideja juaj, aq më inferiorë ndihen ata dhe kështu kanë më shumë gjasa të distancohen nga ju në favor të njerëzve që i bëjnë ata të ndihen më mirë me veten e tyre.
Këshilla për të ofruar ide pa dështuar
Në një botë ideale, njerëzit, si një kompjuter vetë-mësues, do të miratonin menjëherë një ide më të mirë. Por njerëzit nuk janë kompjuterë dhe nëse kujdesemi të punojmë me njerëz dhe jo vetëm me informacion dhe të dhëna, duhet të përshtatemi. Kjo do të thotë të veproni në këtë mënyrë:
- Formulimi i këshillave si një pyetje, për shembull, “Po pyes veten nëse një qasje alternative mund të jetë X. Si mendoni?” Dhe kur ata thonë po-por, edhe pse në mënyrë joracionale, ajo që ju mund të bëni zakonisht më shumë është të bëni një ‘goditje’ tjetër, duke siguruar informacion të ri për të justifikuar një vendim të ri.
- Duke kuptuar se pa marrë parasysh sa me takt, sa herë që ofroni një ide, veçanërisht atë që tejkalon idenë e dikujt tjetër, ju paguani një çmim. Rast pas rasti, vendosni me vetëdije kur ia vlen ai çmim.
- Aty ku është e mundur, jepini merita dikujt tjetër për të paktën një pjesë të idesë. Politikanët dhe udhëheqësit e tjerë përdorin një variant të asaj: “Unë nuk mund ta kisha bërë pa ekipin tim.”
- Dhënia e ideve tuaja me shkrim. Kjo u jep kohë marrësve të përhapin mbrojtjen e tyre. Është veçanërisht e mençur të shkruani idenë tuaj me shkrim kur keni një ide gjatë një takimi. Ofrimi i tij në takim rrezikon të fikë një numër njerëzish. Sigurisht, herë pas here ndani idenë tuaj, por më pak është më shumë. Vendosni nëse një ide e veçantë duhet të paraqitet në takim ose më vonë duke i shkruar një ose më shumë pjesëmarrësve.
- Kur zhvilloni një ide, merrni parasysh komponentin e njerëzve: Cilat pengesa të palëve të interesit duhet të parashikohen? Zgjidhja më e mirë teknike mund të dështojë sepse njerëzit rezistojnë ose nuk e kuptojnë pse është më mirë.
- Është gjithashtu e mundur që ju të mos jeni aq të zgjuar, të paktën aq të zgjuar në të gjithë bordin, sa mendoni se jeni. Për shembull, disa klientë të Nemkos që janë analitikë të shkëlqyer, por kur bëhet fjalë për të ndikuar tek njerëzit, idetë e tyre janë jo aq brilante. Pak njerëz janë të shkëlqyer në të gjitha fushat. Rast pas rasti, ndoshta bazuar në historinë tuaj në atë fushë, vendosni nëse do ta bëni dhe sa do ta shtyni idenë tuaj.
Burimi: CNN