TikTok sapo njoftoi se po hap një zinxhir restorantesh

Quajeni atë art imitues të jetës, ose diçka afër kësaj. Ajo që filloi si video me receta virale që frymëzuan një mori përdoruesish të mediave sociale për të eksperimentuar në kuzhinat e tyre, tani është përkthyer në një zinxhir të ri restorantesh.

Sipas Business Insider, platforma e shpërndarjes së videove TikTok po planifikon të hapë një numër kuzhinash fantazmë në të gjithë Shtetet e Bashkuara në muajt e ardhshëm nën emrin TikTok Kitchens. Zinxhiri i restoranteve virtuale do të shërbejë hitet më të mëdha ushqimore të TikTok, që do të thotë se tani do të keni mundësi t’i provoni këto gatime të lakmueshme pa vënë këmbën në kuzhinë – përkundrazi ato do të bëhen nga kuzhinierë profesionistë.

Me siguri keni parë disa nga videot më të përhapura virale të ushqimit TikTok – madje mund t’i keni gatuar disa vetë. Ishin “Baked Feta Pasta” që shkaktuan mungesë djathi në Finlandë, “Corn Ribs” dhe “Pasta Chips” që grumbulluan miliona pëlqime, e kështu me radhë. Të gjithë këta artikuj do të shfaqen në menunë e TikTok Kitchens. Megjithatë, ky është vetëm fillimi – kompania tha se ofertat do të ndryshojnë sezonalisht dhe bazuar në atë që është në trend.

Duke u dëshmuar ndonjëherë si iniciativë, TikTok ka shfrytëzuar popullaritetin e videove virale të ushqimit dhe i ka kthyer ato në një biznes restoranti vetëm për dërgesa. Por platforma tha se të ardhurat nga shitjet do të shkojnë për të mbështetur krijuesit e përmbajtjes së tyre #FoodTok (edhe pse është e paqartë saktësisht se si do të përdoret.)

Tani për tani, ne e dimë se platforma planifikon të hapë 300 lokacione kuzhinash fantazmë deri në mars dhe deri në 1000 vende deri në fund të vitit 2022. Këto kuzhina do të funksionojnë nga vendndodhjet e zinxhirëve të tjerë kombëtarë të restoranteve si Buca di Beppo dhe Bertucci’s, dhe të tjera restorantet në të gjithë vendin mund të aplikojnë për të pritur markën TikTok Kitchens në ndërmarrjen e tyre.

TikTok ka bashkëpunuar me Virtual Dining Concepts, një kompani që është e specializuar në zhvillimin e restoranteve virtuale, në këtë sipërmarrje. Për sa i përket dërgesave, GrubHub do të jetë partneri kryesor i shpërndarjes së konceptit.

Burimi: Yahoo

Të Ndryshme

Marketing

Të Fundit