Tipari i ri mahnitës i iPhone i Apple është një sukses triumfues

Tipari i privatësisë së iPhone i Apple, Transparenca e Ndjekjes së Aplikacioneve (ATT), e nisur së fundmi, po provon të jetë një sukses triumfues – domethënë, nëse kujdeseni për privatësinë.

Sipas një artikulli të fundit të Bloomberg, ATT i iOS 14.5, siç parashikohet, ka dëmtuar vërtet Facebook-un dhe reklamuesit e tij. Në fakt, shifrat më të fundit nga Branch, e cila analizon rritjen e aplikacioneve mobile, tregojnë se 75% e përdoruesve të iPhone vendosin të mos gjurmohen nëpër iPhone-t e tyre.

Nisur në prill, ATT në mënyrë efektive shkruajti fundin e identifikuesit për reklamuesit (IDFA), një kod unik që lejon aplikacionet t’ju gjurmojnë nëpër aplikacione dhe faqet e internetit që përdorni në iPhone tuaj. Nëse i thoni jo kërkesës së re për iOS “Lejo aplikacionin të gjurmojë”, zhvilluesit të aplikacionit do t’i jepet një varg zero në vend të kodit unik.

Ndikimi i kësaj është i madh, pasi IDFA u përdor për të matur suksesin e fushatave reklamuese – për shembull, nëse dikush do të shihte një reklamë në Facebook, por do të shtypte faqen në Google dhe do të hapte faqen e internetit, ishte e mundur të gjurmohej kjo. Jo më shumë – dhe e kombinuar me faktin se tani ka më pak të dhëna të disponueshme për t’u mbledhur nga faqet e internetit të jashtme dhe për t’u dërguar përsëri në Facebook, është bërë shumë më e vështirë për të gjurmuar, profilizuar dhe synuar përdoruesit me reklama.

Facebook tha që reklamuesit e tij do të lëndoheshin dhe Bloomberg e konfirmon këtë, duke cituar njerëz në industrinë e reklamave që thonë se këto të dhëna heqin një “burim të vetëm të së vërtetës” që mat efektivitetin e reklamës.

Modeli i biznesit i përqendruar në privatësi funksionon për Apple

Karakteristika ATT e Apple po detyron kompani të tilla si Facebook dhe reklamuesit e saj të ndryshojnë modelin. Kjo nuk është një gjë e keqe, pasi modeli i mëparshëm ishte thyer, me gjurmim ndërhyrës që ishte një pushtim i privatësisë së njerëzve.

Facebook thotë se po shikon mënyra të tjera për të matur suksesin e reklamave, por duhet ta bëjë këtë duke pasur parasysh privatësinë. Siç tregon eksperimenti i FLoC i propozuar dhe tani i dështuar i Google, përdoruesit nuk do të marrin vetëm masa të reja nga kompanitë e mëdha të teknologjisë me vlerë nominale. Ka të bëjë gjithashtu me besimin – dhe në atë mënyrë Apple po fiton në betejën me Facebook dhe Google.

Është e drejtë të thuash ATT ishte një lëvizje e shkëlqyeshme nga Apple, por është gjithashtu e rëndësishme të mbani mend se privatësia është një model biznesi që punon për prodhuesin e iPhone. Ndryshe nga Facebook dhe Google, Apple i bën paratë e saj përmes ekosistemit të saj të kopshtit me mure të pajisjeve, softuerëve dhe shërbimeve. Modeli i tij nuk bazohet në mbledhjen dhe gjurmimin e të dhënave për t’ju shërbyer reklama.

Prandaj nuk është për t’u habitur që Apple ka bërë një marrëveshje të madhe të karakteristikës së re të privatësisë së iPhone, me një fushatë reklamash televizive që u tregon përdoruesve se sa është ndjekja invazive e reklamave. CEO i Apple Tim Cook thotë se privatësia është një e drejtë themelore e njeriut – dhe ai është i saktë.

Dhe ndërsa Apple përfiton nga veçoritë e saj të privatësisë së iPhone dhe etika kundër-gjurmimit, nuk është i vetmi. Përdoruesi është gjithnjë e më i aftë të hyjë në privatësi si parazgjedhje dhe me dizajn, dhe kjo sigurisht është diçka për të qenë i lumtur.

Burimi: Forbes

Të Fundit

spot_img
Veza Rea'sspot_img