3 aftësitë kryesore që punëdhënësit kërkojnë në vitin 2022, sipas ekspertëve të karrierës

Një nga sfidat më të mëdha për të gjetur një punë të re është të dallosh midis konkurrencës: Në një grumbull qindra, ndonjëherë mijëra aplikimesh, pse duhet një rekrutues të zgjedhë tuajat?

Dallimi midis marrjes së një oferte ose refuzimit mund të vijë te aftësitë – jo vetëm kualifikimet që renditni në një rresht të vetëm në CV-në tuaj, por edhe shembujt që jepni në një intervistë ose letër motivuese që nxjerrin në pah pikat tuaja të forta.

“Menaxherët e punësimit po i japin përparësi aftësive të buta në një mënyrë që nuk i kanë pasur kurrë më parë”, thotë eksperti i karrierës së LinkedIn Andrew McCaskill për CNBC Make It. “Ata po e kuptojnë se kjo botë e re e punës në distancë dhe hibride kërkon njerëz që mund të përshtaten dhe janë të etur për të mësuar.”

Sipas raportit global të Monster “Future of Work”, i cili përfshinte përgjigje nga 3,000 drejtues biznesi në shtator, 58% e punëdhënësve thanë se gjetja e kandidatëve me aftësitë e duhura ka qenë sfida e tyre më e madhe e punësimit gjatë pandemisë së koronavirusit.

Një tjetër 63% e punëdhënësve, megjithatë, thanë se do të punësonin dikë me aftësi të transferueshme – të mendojnë punën në grup, menaxhimin e kohës ose udhëheqjen – dhe t’i trajnojnë ata në aspektet teknike të punës.

Këtu janë tre aftësitë kryesore që nevojiten në vitin 2022, sipas ekspertit të karrierës së McCaskill dhe Monster, Vicki Salemi.

Besueshmëria

Në një sfond të normave historike të braktisjes dhe një tregu të ngushtë pune, punonjësit e besueshëm janë pasuri të jashtëzakonshme për kompanitë. McCaskill vëren se besueshmëria është një “aftësi kryesore” që punëdhënësit presin nga ekipet e tyre dhe një atribut i rëndësishëm për t’u theksuar në CV-në tuaj.

Ka kaq shumë mënyra për të theksuar besueshmërinë në aplikimin tuaj, nga demonstrimi se jeni në gjendje të jeni të vetë-mjaftueshëm dhe të arrini qëllimet ose objektivat për kompaninë, deri te theksimi i lidershipit në një projekt të rëndësishëm,” shpjegon ai.

Ju mund t’i tregoni një rekrutuesi se jeni një punonjës i besueshëm ndërsa shpjegoni përgjegjësitë tuaja të përditshme në rolin tuaj më të fundit. Përmbushja e afateve, përgjigjja në kohë e kërkesave dhe ngritja e dorës për një detyrë janë të gjitha shembuj të besueshmërisë në vendin e punës.

Komunikimi

Komunikimi i shpeshtë dhe i qartë është një aftësi kritike që rekrutuesit kërkojnë te kandidatët për punë, veçanërisht pasi shumë kompani vazhdojnë punën në distancë ose hibride. “Pandemia ka përkeqësuar nevojën për të shkëlqyer në komunikim, për t’u siguruar që asgjë të mos humbasë në përkthim sepse ne po punojmë në vende të ndryshme, dhe gjithashtu nevojën për ndjeshmëri në këtë kohë të vështirë,” thotë McCaskill.

Përveç shtimit të kësaj aftësie në CV-në tuaj dhe në profilin e LinkedIn, ju duhet të demonstroni aftësitë tuaja të komunikimit në veprim – qoftë në letrën tuaj motivuese ose gjatë një interviste – me shembuj. Komunikimi efektiv mund të përfshijë bërjen e pyetjeve të detajuara gjatë takimeve, ofrimin e komenteve ose prezantimet kryesore.

“Kur një rekrutues ju pyet: “Si e trajtuat një situatë që nuk shkoi ashtu siç e menduat?”, mund të vëreni se keni përditësuar ekipin tuaj në kohë reale në email, më pas keni bërë sugjerime se si mund të përmirësojmë përgjigjen tonë duke vazhduar përpara”, thotë Salemi për CNBC Make It.

Zgjidhja e problemeve

Pandemia na ka kërkuar të gjithëve të përshtatemi dhe të jemi elastik përballë ndryshimeve të vazhdueshme. Aftësitë e zgjidhjes së problemeve janë bërë thelbësore në një mjedis pune ku komunikimi dhe bashkëpunimi mund të ndihen të fragmentuara.

Punëdhënësit duan njerëz që janë të shpejtë në këmbët e tyre dhe janë të qetë për të zgjidhur konfliktet me zgjidhje unike,” thotë McCaskill. Përpara një interviste, Salemi rekomandon të mendoni për të paktën një situatë ku keni marrë drejtimin dhe keni zgjidhur një problem duke përdorur kreativitetin dhe të menduarit kritik.

Kjo mund të përfshijë punën me një klient të vështirë, ndihmën për mungesën e personelit ose zgjidhjen e një çështjeje teknike. Sigurohuni që anekdota juaj t’u përgjigjet këtyre tre pyetjeve, thotë Salemi:

  • Cila ishte situata?
  • Si e keni trajtuar?
  • Cili ishte rezultati dhe ndikimi?

Burimi: CNBC