52% e blerësve globalë të makinave tani janë të interesuar në blerjen e një makine elektrike

An electric charging cable connected to a Jaguar I-Pace electric car at a residential home. PA Photo. Picture date: Wednesday November 18, 2020. Photo credit should read: Andrew Matthews/PA Wire

Interesi për makinat elektrike është më i lartë se kurrë,më shumë se gjysma e blerësve të makinave tani shprehin interes për alternativat elektrike.

Hulumtimi nga Ernst & Young i botuar në maj tregoi se 52% e blerësve globalë të makinave po shohin tani makinat elektrike si blerjen e tyre të ardhshme të makinave, me oreksin për herë të parë që kalon 50% dhe është rritur me 22 pikë gjatë dy viteve të fundit.

Ndërsa Shtetet e Bashkuara kanë parë një rritje të interesit për automjetet, pjesa më e madhe e kërkesës u drejtua nga tregjet evropiane dhe aziatike.

Anketa e 13,000 njerëzve në 18 vende tregon se blerësit e makinave në Itali (73%), Kinë (69%) dhe Korenë e Jugut (63%) janë më të përkushtuarit për të blerë një EV, ndërsa konsumatorët në Australi (38%) dhe SHBA (29%) janë më pak të përkushtuar”, thuhet në raportin e May.

Interesi i konsumatorëve për automjetet elektrike

Studiuesit zbuluan se shqetësimet mjedisore ishin nxitësi kryesor për interesin për automjetet elektrike, me 38%, me rritjen e çmimeve dhe gjobave për përdorimin e automjeteve me motor me djegie të brendshme në vendin e dytë me 34%.

Randy Miller, kreu i divizionit Global Advanced Manufacturing & Mobility të EY, tha se gjetjet shënojnë një “pikë kthese në tregun global të blerjes së makinave”.

“Për herë të parë që kur ekipet e EY kanë mbledhur këto të dhëna, më shumë se 50% e konsumatorëve në mbarë globin tregojnë se duan një EV. Shpejtësia e këtij ndryshimi ka qenë gjithashtu tërheqëse, me një rritje prej 22 pikë përqindjeje në vetëm dy vjet,” tha Miller.

“Nuk ka dyshim se rritjet globale të çmimit të gazit kanë luajtur rolin e tyre në shtrenjtimin e motorëve me djegie të brendshme, por shqetësimet mjedisore mbeten gjithashtu në krye të listës së motivuesve. Konsumatorët po bëhen gjithnjë e më të ndërgjegjshëm nga pikëpamja sociale dhe mjedisore, dhe ata janë të gatshëm të paguajnë një çmim për të përmbushur standardet e tyre mjedisore.”

Burimi: 1945