Kushdo që mendon se prodhuesit e vjetër të automjeteve po kapin Teslën në garën e shitjeve të automjeteve elektrike, duhet t’i hedhin një sy të shpejtë disa shifrave të publikuara së fundmi. Gjatë fundjavës, Tesla njoftoi se dorëzoi 308,600 automjete në tremujorin e katërt të 2021. Modeli S dhe Model X EV përbënin 11,750 nga ato dërgesa, ndërsa pjesa më e madhe – 296,850 – ishin dërgesat Model 3 dhe Model Y. Këto shifra i çuan dërgesat e Tesla-s për vitin 2021 në 936,172 automjete.
Dërgesat prej 936,000 automjetesh përfaqësojnë një rritje prej 87 për qind nga viti 2020, vunë në dukje Reuters dhe burime të tjera të lajmeve, bazuar në njoftimin e Tesla-s të datës 2 janar, ndërsa 306,600 dërgesat për tremujorin nënkuptojnë se Tesla dorëzoi 71 për qind më shumë automjete elektrike në tremujorin e katërt të 2021 sesa një vit më parë.
308,600 dërgesat e Tesla-s tremujorin e kaluar e bënë atë tremujorin më të mirë ndonjëherë, tha prodhuesi i automjeteve, duke mposhtur 241,300 EV-të që dorëzoi në tremujorin rekord të mëparshëm, tremujorin e tretë të 2021. Reuters raporton se Tesla ka vendosur shifra të reja rekord të dërgesave për gjashtë tremujorë me radhë tani, pavarësisht problemeve të njohura që ka industria e automjeteve me zinxhirët e ndryshëm të furnizimit dhe mungesën e çipave gjysmëpërçues.
Tesla nuk i shpërndan dërgesat e saj sipas vendeve, por shitjet e saj janë më të forta në Evropë dhe Kinë, vëren New York Times. Vetë Tesla i quajti këto dy rajone “tregje të rëndësishme” në dosjen e fundit të SEC, por SHBA është ende rajoni ku Tesla fiton më shumë para. Në tremujorin e tretë të vitit 2021, për shembull, një dosje e SEC tregon se Tesla kishte më shumë se 6 miliardë dollarë të ardhura në SHBA, krahasuar me 3.1 miliardë dollarë në Kinë dhe 4.2 miliardë dollarë në rajone të tjera.
Sa i përket numrit aktual të Tesla-s të shitur në SHBA, ne e dimë se ajo shiti 356,309 Model 3 këtu për vitin model 2017 deri në 2020, ose një mesatare prej pak më pak se 90,000 në vit për ato vite. Natyrisht, meqenëse shitjet e Tesla-s po rriten, kjo nuk është një shifër e besueshme për një vit. Në çdo rast, konfirmimi erdhi përmes dokumenteve të tërheqjes së fundit në lidhje me problemet me parzmoren e kabllove të kamerës rezervë të EV.
Burimi: Car and driver