Chrome po ndryshon logon për herë të parë që nga viti 2014 dhe nëse vështroni me kujdes mund të jeni në gjendje të shihni se çfarë ka ndryshuar. Elvin Hu, një projektues për Google Chrome, ofron një vështrim të parë në ridizajnimin e logos në një postim në Twitter.
Në vend të përfshirjes së hijeve në kufijtë midis secilës ngjyrë, në thelb “duke i ngritur” ato nga ekrani, e kuqja, e verdha dhe jeshile janë thjesht të sheshta. Megjithëse nuk përmendet nga Hu, rrethi blu në mes duket se është më i madh.
Ngjyrat në logo duken më të forta (ndoshta për shkak të largimit të hijeve), por ka një ndryshim tjetër që nuk do ta vinim re kurrë nëse nuk do të shihnim në postimin e Hu në Twitter. Me sa duket, ekipi i dizajnit të Google zbuloi se “vendosja e nuancave të caktuara të gjelbër dhe të kuqe pranë njëra-tjetrës krijonte një kombinim të pakëndshme ngjyrash”. Për ta rregulluar këtë dhe për ta bërë ikonën “më të aksesueshme”, ata vendosën të përdorin gradientë shumë delikatë për të parandaluar çdo kontrast ngjyrash.
Logoja kryesore e Chrome nuk do të duket e njëjtë në të gjitha sistemet. Në ChromeOS, logoja do të duket më shumëngjyrëshe për të plotësuar ikonat e tjera të sistemit, ndërsa në macOS, logoja do të ketë një hije të vogël, duke e bërë atë të duket sikur po del nga doku. Ndërkohë, versioni i Windows 10 dhe 11 ka një gradient më dramatik në mënyrë që të përshtatet me stilin e ikonave të tjera të Windows. Hu thotë se do të filloni ta shihni ikonën e re tani nëse përdorni Chrome Canary.
Nga viti 2008 e deri më tani, logoja e Chrome është bërë gradualisht më e thjeshtë. Ajo që filloi si një emblemë e shndritshme, tre-dimensionale është shtypur në një simbol 2D të modernitetit.
Burimi: The Verge