Për disa udhëtarë, hotelet gjithëpërfshirëse – all inclusive – krijojnë imazhe në kokën e tyre të ushqimit pa shije të shërbyer nën një llambë nxehtësie në destinacione të harlisura dhe plot gjallëri, ku mysafirët nuk largohen kurrë nga terreni i resortit.
Ky imazh po ndryshon, pasi kompanitë e hoteleve zgjerojnë ofertat e tyre, duke ripërcaktuar se çfarë do të thotë gjithëpërfshirëse.
Hotelet po rritin brandet e tyre all inclusive
Shumë kompani hoteliere po shtojnë me shpejtësi resorte all inclusive në portofolin e tyre. Blerja nga Hyatt e Apple Leisure Group në nëntor 2021 e bëri atë një nga pronarët më të mëdhenj të resorteve luksoze gjithëpërfshirëse në botë.
Kjo blerje përfshinte koleksionin AMR të fokusuar në luks, i cili ka prona buzë plazhit në Meksikë dhe Amerikën Qendrore. Kjo do të thotë se tani ka më shumë se 100 vendpushime të reja për vizitorët (dhe ku anëtarët e World of Hyatt mund të përdorin pikat e tyre), nga rreth një duzinë.
Vetëm disa javë përpara lajmeve të Hyatt, Marriott kishte zgjeruar gjithashtu gjurmën e saj gjithëpërfshirëse duke shtuar 20 prona nën një markë të re të quajtur “All-Inclusive nga Marriott Bonvoy”.
Të prirur drejt luksit – brenda dhe jashtë pronës
Me këto oferta të reja gjithëpërfshirëse, hotelet po vënë theksin tek luksi. Në Hyatt’s Zoetry Montego Bay Jamaica, të gjitha akomodimet përfshijnë një mikpritës në shtëpi. Disa kanë pishina private.
“Marka Zoetry Wellness & Spa Resorts ka të bëjë me pajisje të jashtëzakonshme,” thotë zëvendëspresidenti i lartë i AMResorts, Miguel Oliveira. “Nuk ka kohë check-in ose check-out, pije alkoolike të pakufizuara në raftet e sipërme dhe shërbimi nga personeli 24-orësh.”
CEO i Marriott, Anthony Capuano, tha në një raportim fitimesh të marsit 2021 se dhomat luksoze përbëjnë më shumë se 10% të tubacionit të Marriott.
“Kërkesa për kohën e lirë ka çuar në rimëkëmbjen dhe ne jemi të pozicionuar mirë për të vazhduar rritjen e epërsisë sonë në destinacionet turistike, duke përfshirë hapësirën gjithëpërfshirëse me rritje të lartë,” tha ai. Për shembull, ndër shtesat e fundit të Marriott është Royalton Antigua, ku vizitorët mund të qëndrojnë në të vetmet bungalot mbi ujë të Antiguas me dysheme xhami.
Dhe ndërsa dhomat janë luksoze, gjithnjë e më shumë resorte all inclusive promovojnë daljen jashtë zonës së resortit.
Twin Farms në Vermont ofron pajisje skijimi dhe biçikleta me goma yndyrore për përdorim në shpatet e tij private. Një partneritet me Volvo i lejon mysafirët të eksplorojnë fshatrat e Vermontit duke ecur me automjete të vëna në dispozicion nga resorti. Çmimet për natë ndonjëherë shkojnë afër 6,000 dollarë.
Baja Expeditions ofron një përvojë glamping në Lagunën San Ignacio në Meksikë. Mysafirët qëndrojnë në tenda të papërshkueshme nga era, me ngrohje, me banjo private dhe shkojnë në ekskursione për të vëzhguar balenat gjatë ditës. Eksperienca katërditore kushton rreth 5000 dollarë për dy të ftuar dhe përfshin një fluturim çarter në lagunë.
Rishkrimi i librit të lojërave all inclusive
Ky vit u ka ofruar udhëtarëve një lloj tjetër eksperience gjithëpërfshirëse kur Walt Disney World Resort hapi Star Wars: Galactic Starcruiser. Në formën e tij më të thjeshtë, është hoteli “Star Wars” i Disney-t, por është shumë më tepër se kaq.
“Përvoja Galactic Starcruiser është pjesërisht teatër misterioz i darkës, pjesërisht shfaqje me prodhim të lartë, pjesërisht dhomë arratisjeje, pjesërisht lojë me role video, pjesërisht lundrim dhe pjesërisht qëndrim në resort – të gjitha të bashkuara në një”, thotë Beci Mahnken, themelues dhe CEO i agjenci turistike MEI-Travel.
Kostoja fillon midis 1500 dhe 2400 dollarë për person për dy netë. Ai përfshin aktivitete të tilla si trajnimi i shpatave me drita dhe biletat për në parkun tematik. Ai përfshin gjithashtu ushqime me tematikë si dumplings bantha, një pjatë me bazë viçi që supozohet se është bërë nga “bantha”, një bishë imagjinare e gjitarëve “Star Wars”.
Pse udhëtimet all inclusive po bëhen të njohura?
Për udhëtarët që kujdesen për kostot, gjithpërfshirëset – megjithëse ndonjëherë më të shtrenjta – mund t’i vlejnë pasi thjeshtojnë planifikimin dhe buxhetimin.
Kur vendosin çmime për pushime a la carte, udhëtarët duhet të marrin parasysh kostot e fshehura si shpërblimet e detyrueshme dhe tarifat e resortit. Pastaj, ata marrin parasysh shpenzimet e vogla si shishet e ujit dhe parkimi. Me all inclusive, këto shpenzime priren të përfshihen.
Ndërsa Star Wars: Galactic Starcruiser është larg nga një pushim buxhetor, Mahnken thotë se kur krahasoni biletat e parkut tematik me çmime individuale, argëtimin dhe vaktet me koston e përvojës gjithëpërfshirëse, atëherë 3,000 dollarë – megjithëse jo saktësisht të lira – mund t’ju pickojnë më pak.
“A është për të gjithë? Jo”, thotë ajo. “Megjithatë, kur shikoni secilin element të përvojës dhe çfarë do të paguanit për secilën përvojë veç e veç, çmimi është një vlerë shumë e mirë.”
Megjithatë, Mahnken këshillon të kuptoni se çfarë mbulohet kur rezervoni. Sidomos midis lundrimeve, është e zakonshme të shohësh dhoma dhe itinerare të ngjashme me tarifa shumë të ndryshme, sepse disa përfshijnë shpërblime, alkool dhe ngrënie të shkëlqyera, ndërsa të tjerët jo.
Për disa udhëtarë të tjerë, pasuria plus komoditeti mund të jetë i vlefshëm.
“Aftësia për të parapaguar dhe për të mos pasur ndonjë surprizë apo një faturë që ju pret në fund, heq shumë faktorë rëndues të udhëtimit,” thotë Mahnken. “Është më e lehtë të buxhetosh.”
Burimi: Bloomberg