Tregu i punës është ende i nxehtë pavarësisht frikës së një recesioni, dhe punëkërkuesit vazhdojnë të shfaqin besim në aftësinë e tyre për të zënë punë më të mira.
“Mua shpesh më bëhet kjo pyetje nga studentët e mi… si zgjedhin ata nga ofertat e shumta që marrin?” tha Olivier Sibony, një profesor i strategjisë në HEC Paris.
Por ndërsa kandidatët e gjejnë veten në pushtet, “gabimi më i mundshëm” që ata do të bënin është të lejojnë që vendimmarrja e tyre të ndikohet nga një ndërveprim, tha ai për CNBC Make It.
Ky është gjithashtu i njohur “efekti halo”, i cili është tendenca për një përshtypje të përgjithshme pozitive të dikujt ose një kompanie për të ndikuar pozitivisht në opinionin e dikujt në fusha të tjera.
Për shembull, nëse ndërveprimi i parë i një kandidati për punë me një përfaqësues të kompanisë – i cili zakonisht është një rekrutues – është pozitiv, pyetjet që ai ose ajo do të bëjë gjatë intervistës “do të mbështesin gjykimin fillestar”, tha Sibony.
“Për të gjitha pyetjet që bëni, përgjigjet do t’i gjeni të kënaqshme dhe do të bëni vetëm pyetje që konfirmojnë përshtypjen tuaj fillestare pozitive,” shtoi ai.
“Ju nuk do të bëni pyetje të vështira … që në të vërtetë do të merrnin përgjigjet që do t’ju bënin të mendoni: “Ndoshta nuk është një kompani aq e mirë në fund të fundit.”
Si mund të shmangni zgjedhjen e një pune për të cilën mund të pendoheni? CNBC Make It e zbulon.
Bëni të njëjtat pyetje
Për të kapërcyer efektin halo, duhet “të detyroni veten t’i bëni” çdo kompanie të njëjtat pyetje, tha Sibony, i cili është gjithashtu një bashkëpunëtor në Universitetin e Oksfordit.
“Nëse i bëni ato pyetje në intervistë apo merrni informacionin nga një burim tjetër i besueshëm është një çështje më vete,” shtoi ai.
“Mund të jetë shumë më mirë t’i merrni përgjigjet e pyetjeve tuaja nga Glassdoor ose nga njerëzit që punojnë në kompani – në vend që të pyesni intervistuesin – i cili ka shumë pak gjasa t’ju japë një përgjigje të vërtetë, nëse jeni realist për këtë.”
Bëni kërkimin tuaj
Është “praktikë e mirë” që të gjithë të kenë një listë kontrolli të pyetjeve ose kritereve që do të donin që puna e tyre të përmbushte, tha Sibony.
“Shumë shpesh, kur njerëzit nuk përputhen me një punë, kjo është për shkak se ata nuk i kanë bërë detyrat e tyre të shtëpisë siç duhet… ata nuk kanë bërë pyetjet e duhura.”
Autori i “Ju jeni gati të bëni një gabim të tmerrshëm!” rekomandoi këtë proces për krijimin e një liste kontrolli: Flisni me pesë miq që kanë lënë punën e tyre brenda disa muajsh ose “ju tregojnë se sa shumë e urrejnë punën e tyre sa herë që i takoni”.
“Pyesni veten, çfarë mund të kishte bërë ai person përpara se të merrte punën që do t’i jepte informacionin që u nevojitej për të marrë vendimin e duhur? Cili është flamuri i kuq që duhet të kishin parë, por nuk e kërkuan?”
A janë kolegët tuaj të mundshëm të lumtur
Përveçse të flisni me miqtë tuaj, mund t’ia vlejë të flisni edhe me kolegët tuaj të mundshëm, tha Sibony.
“Ju mund të mendoni se keni marrë shumë informacion… por ata janë brenda, ata kanë shumë më tepër informacion se ju.”
Ai shtoi se kandidatët mund të injorojnë flamujt e kuq, duke menduar se janë “të ndryshëm” ose “unikë”.
“Por ju jeni më pak ndryshe nga sa mendoni… Parashikuesi më i mirë se sa të lumtur do të jeni në një punë është se sa të lumtur janë njerëzit e tjerë që janë në atë punë.”
“Nëse ata janë të pakënaqur, ka një shans shumë të mirë që edhe ju të jeni të pakënaqur,” tha Sibony.
Dijeni se çfarë ka rëndësi për ju
Një arsye tjetër pse punëkërkuesit nuk përputhen me punët është se “ata nuk e dinë në fakt se çfarë ka rëndësi për ta”.
“Një pjesë e asaj që bëni kur filloni një punë të re ose kur jeni duke marrë punë të reja të njëpasnjëshme nuk është vetëm të mësoni për këto kompani. Është duke mësuar për veten,” tha Sibony.
Ai shtoi se edhe nëse jeni përgatitur më së miri, mund të ketë “surpriza të këqija” pasi të filloni një rol të ri.
“Mbaj mend që fola me një ish-studente e cila tha se ndihej shumë e dëshpëruar dhe e tjetërsuar sepse njerëzit punonin nga shtëpia gjatë gjithë kohës dhe [ajo] donte të ishte në një zyrë me ta,” tha Sibony.
“Unë e pyeta atë nëse e bëri atë pyetje [gjatë intervistës]? Ajo tha: “Jo, sepse nuk e dija se ishte e rëndësishme.”
Kjo është arsyeja pse Sibony inkurajon punëkërkuesit që të trajtojnë çdo punë të re si një mundësi mësimi – jo vetëm për të mësuar për punën, por edhe veten e tyre.
“Ju nuk e dini vërtet se kush jeni derisa të keni përjetuar të qenit shumë njerëz të ndryshëm në shumë situata të ndryshme,” shtoi ai.
Burimi: CNBC