Renault planifikon të ndërtojë një rrjet stacionesh karikimi të shpejtë për makinat elektrike përgjatë autostradave në të gjithë Evropën, pasi industria e automobilave përshpejton largimin e saj nga automjetet me motorë me djegie.
Njësia e shërbimeve të lëvizshmërisë elektronike të prodhuesit francez të makinave, Mobilize, tha të hënën se do të hapë 200 stacione të karikimit të shpejtë deri në mesin e vitit 2024 në të gjithë Francën, Belgjikën, Italinë dhe Spanjën.
“Përfundimisht, drejtuesit e automjeteve elektrike do të jenë në gjendje të udhëtojnë nga Hamburgu në Sevilje me qetësi të plotë”, tha Mobilize në një deklaratë.
Krijimi i një infrastrukture adekuate karikimi është një nga sfidat kryesore me të cilat përballen prodhuesit e automjeteve elektrike, pasi bateritë në përgjithësi ofrojnë më pak rreze drejtimi sesa rezervuarët e karburantit dhe kërkojnë shumë më shumë kohë për t’u rimbushur. Kjo gjeneron atë që njihet si “ankthi i gamës” midis blerësve të mundshëm të EV që hezitojnë të bëjnë ndryshimin.
Stacionet e karikimit të hapura për të gjitha automjetet elektrike, me sallone dhe zona për fëmijë
Stacionet e reja të karikimit të shpejtë do të jenë të hapura për automjetet tërësisht elektrike (EV) – jo vetëm modelet e Renault – dhe të hapura 24 orë në ditë, 7 ditë në javë.
Stacionet do të instalohen në pikat e shitjes së Renault të vendosura afër daljeve të autostradës, me hapësira të dedikuara ku shoferët mund të pushojnë gjatë periudhës mesatare të karikimit gjysmë ore.
Ata do të jenë të aksesueshëm gjatë gjithë orës dhe do të ofrojnë një sallë pritjeje, kënde lojrash për fëmijët dhe pije freskuese.
Për të shmangur instalimin e infrastrukturës së re të rrjetit të energjisë, Mobilize tha se do të përdorte një sistem ruajtjeje stacionare në madhësinë e një kontejneri të vogël, i aftë për të karikuar deri në gjashtë makina të zakonshme të çdo marke në të njëjtën kohë.
“Kjo do të na lejojë t’i ngarkojmë këto kontejnerë me shumë butësi, pa ndërprerë rrjetin e energjisë,” tha Nicolas Schottey, kreu i Mobilize Power Solutions.
I pari do të hapet pas disa muajsh në Francën jugore, për të arritur gjithsej 90 në mbarë vendin – ose një stacion ultra të shpejtë çdo 150 km në rrugët kryesore të Francës, tha Mobilize.
Ai shtoi se ishte në bisedime të avancuara me partnerë të mundshëm për të financuar rrjetin.
Përpjekja për të konkurruar me Teslën
Renault, vlera e çmimit të aksioneve të së cilës ka rënë pothuajse 70 për qind që nga fillimi i vitit 2018, është larg të qenit lider në tregun evropian të automjeteve elektrike.
Por kompania po ecën përpara me planet për të ndarë bizneset e saj të EV dhe motorëve me djegie në një përpjekje për të konkurruar me rivalët si i sapoardhuri Tesla dhe gjiganti gjerman Volkswagen në garën për drejtimin elektrik.
Tesla ka prodhuar prej vitesh superngarkues me performancë të lartë dhe ka një rrjet global prej rreth 30,000 karikuesish të shpejtë, për të cilët thotë se mund të nxisin 200 km në 15 minuta.
Volkswagen pret që rrjeti i tij i karikuesve të shpejtë të katërfishohet në rreth 45,000 deri në vitin 2025, me 18,000 pompa EV në Evropë, 17,000 në Kinë dhe 10,000 në Amerikën e Veriut.
Burimi: Euronews