Microsoft njoftoi të martën integrimin e ChatGPT, chatbot viral me inteligjencë artificiale të OpenAI, në motorin e tij të kërkimit Bing, duke shënuar një mundësi të rrallë për kompaninë që të sfidojë drejtpërdrejt gjigantin e kërkimit Google.
Microsoft investoi më shumë se 1 miliard dollarë në OpenAI kur filloi për herë të parë, dhe që atëherë i ka dhënë kompanisë 10 miliardë dollarë shtesë. Edhe përpara se Microsoft të lançonte zyrtarisht Bing-in e tij të fuqizuar nga ChatGPT, të brendshëm tashmë mendonin se kërcënimi i rrezikshëm i një ekipi OpenAI-Microsoft do të shënonte herën e parë në dekada që Google do të ndjente presion për t’u përmirësuar. Tani, kjo ëndërr po bëhet realitet.
Në një shënim dërguar klientëve pas njoftimit të Microsoft, Wedbush tha se besonte se integrimi i ri ChatGPT i Bing “është vendosur të sfidojë tregun e kërkimit në web duke rrëmbyer pjesën e tregut pasi përdoruesit shohin përfitime në rritje dhe një përvojë të re përdoruesi”.
“Ka kaluar një kohë e gjatë që kur kërkimi është ndërprerë dhe njoftimi i Microsoft Bing-ut të ri, i mundësuar nga përsëritja e radhës i ChatGPT duket se është sfiduesi i parë i pozicionit numër një të Google të padiskutueshëm prej kohësh,” tha Daniel Newman, një analist me Futurum Research.
Por ndërsa ChatGPT shtyn Microsoft dhe Bing përpara, Google i ka kujtuar në mënyrë agresive të gjithëve se ka qenë duke bërë gjënë e AI për një kohë të gjatë. Në fund të fundit, themeluesit e OpenAI janë ish-punonjës të Google, dhe “T” në “GPT” qëndron për “Transformers”, një teknikë e AI e shpikur në gjigantin e kërkimit.
CEO i Alphabet, Sundar Pichai, tha gjatë thirrjes së fitimeve të tremujorit të katërt të kompanisë se më shumë veçori të fuqizuara nga AI do të vijnë në produktet e njohura të Google dhe kompania ka planifikuar një ngjarje në Paris të mërkurën posaçërisht për ta treguar atë. Google njoftoi edhe këtë javë konkurrentin e vet ChatGPT, të quajtur Bard.
Dhe nuk është vetëm Google. Bloomberg raportoi se kompania kineze e internetit Baidu pa aksionet e saj të rriten pasi njoftoi AI gjeneruese të saj të quajtur Ernie Bot.
Me fjalë të tjera, Microsoft mund të ketë dorën e sipërme në luftërat e kërkimit të AI për momentin, por konkurrentët e tij nuk po shtrihen.
“Ne dyshojmë se këto teknologji do të përdoren nga të gjithë shitësit dhe pyesim veten nëse Microsoft mund të realizojë një përfitim të madh në krahasim me të tjerët,” thanë analistët në Guggenheim Research në një shënim pas njoftimit.
Microsoft duhet të lëvizë shpejt për të mbajtur avantazhin e tij
Bing ka qenë vazhdimisht një sekondë e largët në Google Search për dekada. Vlerësimet thonë se Bing ka një pjesë të tregut 9% të trafikut të kërkimit. Google, nga ana tjetër, ka një kontroll të fortë mbi 80% të tregut.
Microsoft premton se Bing i ri, më i fuqishëm do të sjellë veçori të reja që ndihmojnë përdoruesit duke sugjeruar markat ose vendndodhjet e udhëtimit duke bërë pyetje në gjuhë të thjeshtë – duke i ndihmuar përdoruesit të gjejnë informacion më shpejt ndërsa futin më pak fjalë kyçe.
Kjo është gjithashtu vetëm maja e ajsbergut, pasi Microsoft ka shprehur interes për të sjellë ChatGPT në software si Microsoft Excel dhe PowerPoint.
Megjithatë, me gjoksin e tij të konsiderueshëm të luftës dhe historinë e gjatë me zhvillimin e inteligjencës artificiale në shtëpi, Google duket gati për një luftë. Në të njëjtën mënyrë si masterplani i Microsoft-it, Google planifikon të sjellë ChatGPT në grupin e vet të software-it, duke përfshirë Gmail dhe Google Docs.
Erik Hamilton, kreu i kërkimit për agjencinë e marketingut Good Apple, vuri në dukje për Insajderin se ato mjete të Google, duke përfshirë shfletuesin Google Chrome, kishin shumë fansa dhe tha se mjetet e AI do t’i ndihmonin t’i mbanin ata përreth në vend që të rrezikonin largimin nga Microsoft.
Me fjalë të tjera, nëse Microsoft nuk mund të tërheqë shpejt shumë përdorues të Bing duke përdorur këto aftësi të reja të inteligjencës artificiale, analistët besojnë se Google do të arrijë aq shpejt sa do të nxjerrë në pah avantazhin e lëvizjes së parë dhe ne do të shohim të njëjtën dinamikë midis të dyjave.
Në fund të fundit, Microsoft mund të ketë më në fund shansin të fillojë të heqë dorë nga dominimi i Google, por fituesi i vërtetë në fund të gjithë këtij kërkimi përpara dhe me radhë është teknologjia AI.
“Si një gjigant i teknologjisë, përpjekja e Microsoft-it ka të ngjarë të nxisë aplikimin e mëtejshëm të AI dhe mësimin e makinerive në industri, por nuk ka të ngjarë të ndikojë në financat për disa që do të vijnë nëse do të ndodhë ndonjëherë”, thanë analistët në Guggenheim.
Luftërat e AI u përshkallëzuan me Google duke njoftuar se do të lëshojë Bard, një chatbot i ngjashëm me ChatGPT, për përdorim publik në shkurt. Së bashku me AI që vjen në Gmail dhe Google Docs, dhe rezultatet e kërkimit të përmirësuara me AI, Google dëshiron të sigurohet se mund të përballojë valën e ardhshme nga Microsoft.
Burimi: Insider