Apple mund të jetë në partneritet me studiot për të vendosur më shumë tituj në kinema, një plan që mund të kushtojë 1 miliard dollarë në vit. Në mënyrë tipike, filmat origjinalë të Apple ose kanë marrë shfaqje të vogla teatrale ose kanë qenë ekskluzive për Apple TV+. Pra, investimi i mundshëm do të ishte një rritje e dukshme dhe sinjalizon një ndryshim të madh në strategjinë e transmetuesit.
Sipas Bloomberg, i cili raportoi lajmin, burime anonime thonë se planet e Apple nuk janë finalizuar ende. Megjithatë, kompania dëshiron të vendosë filma në mijëra kinema për të paktën një muaj.
Disa publikime të mundshme, shkroi Bloomberg, përfshijnë “Killers of the Flower Moon” të Martin Scorsese, me protagonist Leonardo DiCaprio; “Napoleon” i Ridley Scott dhe thriller spiun “Argylle”.
Megjithatë, filmi Scorsese është disi i ndarë, raportoi 9to5Mac, pasi Apple me sa duket pagoi rreth 200 milionë dollarë për të drejtat e prodhimit nga Paramount disa vjet më parë. Paramount do të shpërndajë “Killers of the Flower Moon” në kinematë në mbarë botën për disa muaj përpara se titulli të shfaqet ekskluzivisht në Apple TV+.
Nëse Apple do të shkonte përpara me planin, ai mund ta vendoste transmetuesin në konkurrencë më të ngushtë me shërbimet e tjera të transmetimit. Për shembull, Amazon, e cila bleu Metro-Goldwyn-Mayer në 2022, thuhet gjithashtu se planifikon të shpenzojë 1 miliard dollarë në vit për filma për kinema dhe synon të prodhojë midis 12 dhe 15 shfaqje teatrale çdo vit.
Warner Bros. Discovery kohët e fundit ndau se synon të nxjerrë tituj më ekskluzivë në kinema. Kjo është për shkak se kompania zbuloi se publikimi i filmave si ekskluzivë në HBO Max nuk jepte ndonjë vlerë, tha CEO David Zaslav gjatë thirrjes për fitimet e shkurtit për aksionerët. Paramount dhe Disney synojnë gjithashtu të rrisin prodhimin e tyre të filmave për kinema.
Plus, investimi i mundshëm ka të ngjarë të sjellë më shumë abonentë të Apple TV+ pasi publikimet teatrale ndihmojnë në promovimin e titullit dhe gjithashtu shërbimin e transmetimit. Njerëzit që nuk mund të arrijnë në teatër zakonisht presin derisa filmi të shfaqet në shërbimet e transmetimit. Analistët parashikojnë se Apple TV+ ka diku midis 20 dhe 40 milionë abonentë.
Apple TV+ është i vetmi shërbim transmetimi deri më tani që ka fituar çmimin Oscars Filmi më i mirë. Në vitin 2021, kompania fitoi Oscarin për “CODA”, të cilin e bleu në Festivalin e Filmit Sundance për 25 milionë dollarë. Filmi u shpërnda njëkohësisht në kinema dhe Apple TV+, duke marrë vetëm rreth 1.9 milionë dollarë në arkë.
Industria e filmit duket se po përmirësohet pak këtë vit, me arkën e brendshme të vitit 2023 që vlerësohet të arrijë në 9 miliardë dollarë.
Burimi: TechCrunch