Studimi i fundit vjetor i Euromonitor International – Indeksi i Udhëtimit të Qëndrueshëm 2023 ka zbuluar se destinacionet europiane janë disa nga më të qëndrueshmet në botë. Ai gjithashtu thekson se një pjesë e lartë e udhëtarëve janë të përgatitur të paguajnë dukshëm më shumë për pushimet e tyre nëse ato përmbajnë elemente të qëndrueshme. Pra, cilat destinacione po përpiqen të reduktojnë ndikimin e tyre mjedisor dhe sa do të paguajnë pushuesit për të reduktuar gjurmën e tyre të karbonit? Sipas raportit, qyteti më i qëndrueshëm në botë është Melburni, Australi. Qyteti i dytë më i madh i vendit ka ruajtur pozicionin e tij drejtues nga viti i kaluar, pjesërisht falë një objektivi ambicioz për të arritur emetimet neto zero deri në vitin 2040. Objektivi ka çuar në një valë iniciativash të gjelbra në të gjithë metropolin, si gjelbërimi i rrugëve, përshtatja retro ndërtesat dhe organizimi i ngjarjeve neutrale ndaj karbonit.
Spanja gjithashtu performoi fuqishëm, me dy qytete Madridi dhe Sevilja duke zënë vendin e dytë dhe të tretë. Të dy vendet janë përmirësuar në pozicionet e vitit të kaluar, me gjasë të ndihmuar nga projekti Net Zero Cities i BE-së, i cili synon të ndihmojë vendet urbane për të reduktuar emetimet me 55 për qind deri në vitin 2030 dhe për të arritur neutralitetin klimatik deri në vitin 2050.Kur bëhet fjalë për performancën kombëtare, Europa zë vendin qendror, me 17 vendet kryesore që vijnë nga kontinenti. Suedia, Finlanda dhe Austria zënë tre vendet e para, ndërsa Estonia (në vendin e pestë) është alpinistja më e madhe, duke u ngjitur me pesë vende që nga viti i kaluar.
Portugalia gjithashtu performoi mirë, duke fituar gjashtë vende midis 2017 dhe 2022. Shpenzimi mesatar për udhëtim brenda vendit në vend është rritur dhe turizmi tani zotëron një pjesë më të madhe të PBB-së së vendit.
Një hyrje surprizë në listë është Uruguai, i cili ka hyrë në top 20 për herë të parë, duke u ngjitur me 15 vende që nga viti 2021. Homologët e tij amerikano-jugor Guatemala dhe Meksika gjithashtu bënë përmirësime, duke rritur pozicionet e tyre që nga viti 2017.
Ndryshimi në mentalitetin e udhëtarëve drejt ndërgjegjësimit për mjedisin nuk ka qenë kurrë më i përhapur. Voice of the Consumer: Lifestyle Survey, botimi i vitit 2023, raporton se 79 % e udhëtarëve janë të përgatitur të paguajnë të paktën 10 % më shumë për veçoritë e qëndrueshme të udhëtimit, pavarësisht krizës së kostos së jetesës. Karakteristika të tilla përfshijnë natyrën dhe aktivitetet në natyrë, mundësitë vullnetare, zhytjen në artet dhe kulturën lokale dhe zgjedhjen e udhëtimit me makinë ose tren mbi fluturimin. Nga ata që janë të gatshëm të shpenzojnë më shumë për veçori të qëndrueshme, 41 % thonë se do të paguajnë mbi 30 % ekstra për aktivitetet e aventurës dhe ekoturizmit.
Burimi: Scan tv