Nga Wolfandshark
Në një botë të dominuar nga përdorimi i internetit, Shqipëria po ecën në drejtimin e duhur për rritjen e tregtisë elektronike. Ky studim i , merr në konsideratë tendencat aktuale dhe sfidat me të cilat përballet tregu i tregtisë elektronike në Shqipëri, duke shtuar tani një vështrim mbi tendencat e kërkimit dhe interesin në krijimin e faqeve të tregtisë elektronike.
Shkalla e Rritjes së Tregut Dixhital
Sipas një studimi të kryer nga Mordor Intelligence, pritet që tregu i tregtisë elektronike në Shqipëri të rritet me një normë vjetore prej 11.9% gjatë periudhës 2022-2027.
Sipas Administratës së Tegtisë Ndërkombëtare, e-commerce në Shqipëri ofrohet nga një numër i kufizuar tregtarësh vendas. Përdorimi i kartave të kreditit është në rritje, por kufizohet përveç në hotele të mëdha, restorante dhe dyqane të mëdha. Përdorimi i telefonave celularë për të paguar mallra dhe shërbime është ende në zhvillim dhe jo shumë i përhapur. Aktualisht, përdorimi i telefonit celular është kufizuar në bankat mobile. Bizneset e përdorin kryesisht, por ajo përdoret vetëm për të paguar shërbime komunale nga një grup i kufizuar përdoruesish individualë.
Në Shqipëri, tregtia dixhitale duket se ka hyrë në një fazë të “artë” që prej disa vitesh. Bizneset e shohin atë si një mënyrë për të “shkëputur” blerësit nga metodat konvencionale të blerjes, për t’u futur në botën dixhitale, për t’u ofruar gjithçka në kohë reale dhe me shpejtësi. Kjo është parë si një përgjigje ndaj krizës financiare për të fituar shërbime dhe produkte pa pagesë. Edhe legjislacioni, i cili së fundmi ka pësuar ndryshime, ka “hapur” portat për këto shërbime.
Qeveria ka zbatuar reforma të rëndësishme për të promovuar tregtinë dhe për të inkurajuar investimet e huaja direkte, duke përfshirë procedurat administrative, doganat, regjistrimin e biznesit, licencat, pagesat e taksave, shërbimet elektronike, etj. Megjithatë, sfidat e rëndësishme mbeten pavarësisht përmirësimeve të fundit, siç është infrastruktura e Shqipërisë, e cila kërkon më shumë investime dhe zhvillim.
Madhësia e Prishtme e Tregut dhe Zhvillimi në Shqipëri
E-commerceDB raporton se tregu i tregtisë elektronike në Shqipëri parashikohet të arrijë një të ardhur prej 407 milion dollarësh amerikanë deri në vitin 2023.
Pjesa online në tregtinë me pakicë përfshin proporcionalitetin e vëllimit të shitjeve që realizohen nëpërmjet internetit. Kjo përfshin blerjet që bëhen përmes kompjuterëve desktop, tabletëve ose smartphone-ëve, si nëpërmjet uebfaqeve ashtu edhe aplikacioneve. Llogaritet vetëm shitja me pakicë e mallrave fizike.
Në tregun me pakicë të Shqipërisë, pjesa online aktualisht është 3.1% dhe pritet të rritet me mesatare prej 6.0%, duke arritur në 3.9% deri në vitin 2027.
Një pjesë dërrmuese e ecommerce në gjithë boten perdorin sisteme pagimi me karta krediti si Stripe ( e pamundur për momentin në Shqipëri) ose Paypal . Në bazë të studimit tonë në Shqipëri e ofron këtë mundësi vetëm 2Checkout por ka kosto pak më të larta. Nëse një kompani në Shqipëri dëshiron Paypal, sipas studimit dhe eksperiencës tonë vetëm Banka Credins ofron mundesinë e një karte krediti Business në Lekë, e vetmja që lidhet me Paypal pë të shitur online.
Për tu marrë parasysh edhe rritja dhe trendi i përdorimit të Paysera e cila afron Shqipërinë me tregjet ndërkombetare.
Përsa i përket bankave shqiptare, nga informacionet që kemi shume pak banka ofrojnë një mundësi pagese me karta online dhe nuk është e lehtë që ti kesh.
Mënyra të tjera pagese që shohim ne ecommerce ne Shqipëri janë edhe pagesat me këste mundësuar nga Iute Credit apo edhe pagesa cash në cdo qytet mundësuar nga Easypay.
AECA është Shoqata shqiptare për Tregtinë elektronike që ju ndihmon nëse doni të ndërrmerrni rrugën e tregtisë online.
Marrë nga Bisnessmag.al