#GoogleYearInSearch2021: Njerëzit kërkuan ‘Si të shërohem’ më shumë se kurrë

Viti i kaluar ka qenë i vështirë për t’u përballur për pothuajse të gjithë ne.

Me pandeminë COVID-19 që ka ndryshuar mënyrën se si ne e bëmë jetën tonë, ndikimi ka qenë në çdo sferë.

Videoja e Google Year In Search 2021 tregon se si të gjithë kemi dashur të shërohemi në 2021.

Sipas motorit të kërkimit, njerëzit kanë kërkuar “si të shërohemi” më shumë se kurrë këtë vit.

Të izoluar, të gjithë ne kërkonim ngrohtësi në kërkime

Ashtu si çdo vit, Google ndau një video “Year In Search 2021” të mërkurën, duke përmbledhur fjalët/fjalitë që njerëzit kërkuan më shumë këtë vit në platformë.

Ndërsa të gjithë ne ishim të bombarduar me grafikët e “të infektuarve” dhe “të vdekurit”, shëndeti ynë mendor doli në prapaskenë.

Dhe, klipi prej dy minutash tregon bukur se si njerëzit kërkonin ngrohtësi dhe pendim përmes kërkimeve në internet kur e gjithë bota ishte në izolim.

Ndryshimet klimatike priren së bashku me ‘si të qëndrojmë të fortë’

Kërkimet si “si të nderosh dikë”, “si të kujdesesh për shëndetin tënd mendor”, “si të qëndrosh i fortë” u pritën lart krahas incidenteve kryesore (ndryshimi i klimës, lëvizjet #StopAsianHate).

Klipi kap gjimnasten amerikane Simone Biles dhe yllin japonez të tenisit Naomi Osaka. Të dyja kanë bërë pushime për t’i dhënë përparësi shëndetit të tyre mendor.

Shfaqja e njerëzve që kanë vuajtur globalisht nga çështje të tilla, ngjall një ndjenjë shprese brenda jush.

Studimet treguan se masa kufizuese mund të çojë në ankth, stres, ksenofobinë

Ndërsa ishim të informuar për masat paraprake fizike kundër COVID-19, njohuritë tona në lidhje me efektin e tij në shëndetin tonë mendor ishin minimale deri në zero.

Një studim nga Qendra Kombëtare për Informacionin Bioteknologjik (NCBI) ka treguar se izolimi dhe distancimi social mund të ndikojnë rëndë gjendjen psikologjike të një individi, duke çuar në “ankth, stres, stigmë dhe ksenofobi”.

Ekspertët këshillojnë fushatat e ndërgjegjësimit të publikut për të ndihmuar njerëzit të përballen me to.

Burimi: NewsBytes

Të Ndryshme

Marketing

Të Fundit