Nëse flini kaq shumë, po e vini në rrezik zemrën tuaj, flet studimi i ri

Kur bëhet fjalë për njohuritë shëndetësore, rëndësia e gjumit të mjaftueshëm është bërë aq e zakonshme sa sigurimi i ushqimit të duhur dhe ushtrimeve fizike. Sigurimi i gjumit është provuar që ndihmon trupin dhe trurin tuaj të marrin pjesën tjetër dhe të riparojnë ato që duhet të jenë në më të mirën e tyre. Por, sipas një studimi të ri, nuk mund të jetë problem vetëm sasia e pakët e gjumit. Sa i përket shëndetit tuaj të zemrës, marrja e një numri specifik të orëve të gjumit mund të jetë mënyra më e mirë për t’u siguruar që nuk po shkaktoni dëm. Çdo gjë pak a shumë e vë zemrën tuaj në rrezik.

Një studim i ri zbuloi se gjashtë deri në shtatë orë gjumë janë të nevojshme për të mbajtur zemrën tuaj të shëndetshme.
Sipas studiuesve nga Spitali Henry Ford në Detroit, ekziston një sasi ideale gjumi që njerëzit duhet të bëjnë për të mbajtur nën kontroll shëndetin e zemrës së tyre. Studimi i tyre i ri, i cili së shpejti do të paraqitet në Sesionin e 70-të Vjetor Shkencor të Kolegjit Amerikan të Kardiologjisë, shqyrtoi të dhënat nga 14,079 të anketuar në Anketa Kombëtare e Shëndetit dhe Ekzaminimit të Ushqimit të marrë midis 2005 dhe 2010, e cila përfshinte pyetje se sa kohë secili person zakonisht flinte natën

Pjesëmarrësit më pas u gjurmuan për një mesatare prej 7.5 vjetësh për të parë nëse ata vdiqën nga sëmundje të zemrës, dështim të zemrës ose goditje në tru, me më pak se 10 përqind që kishin raportuar më parë një histori të sëmundjeve mjekësore. Ajo që ata zbuluan ishte se “pjesëmarrësit që fjetën më pak se gjashtë orë ose më shumë se shtatë orë kishin një shans më të lartë për vdekje për shkaqe kardiake”, Kartik Gupta, MD, autori kryesor i studimit dhe një banor në Divizionin e Spitalit të Mjekësisë së Brendshme, tha në një deklaratë.

Studiuesit konstatuan se gjumi jo më shumë se shtatë orë dhe jo më pak se gjashtë është më i miri për zemrën tuaj.
Studiuesit gjithashtu gjurmuan nivelet e pjesëmarrësve të proteinave reaktive C (CRP) dhe rezultateve të rrezikut shëndetësor, gjithashtu të njohura si rezultate të rrezikut të sëmundjes kardiovaskulare ateroskleotike (ASCVD), që përdoren për të përcaktuar gjasat e dikujt për të pasur një sulm në zemër. Rezultatet treguan një kurbë në formë U, me rrezikun më të ulët për ata që flinin nga gjashtë deri në shtatë orë në natë.

“Pjesëmarrësit që flenë më pak ose më shumë se gjashtë deri në shtatë orë kanë rezultate më të larta të rrezikut ASCVD, i cili ka të ngjarë të drejtohet nga inflamacioni i rritur siç matet nga CRP, i cili u zbulua të ishte më i lartë midis atyre që kishin më pak ose më shumë gjumë”,-tha Gupta në një deklaratë “Pacientët që flenë për gjashtë deri në shtatë orë kanë më pak CRP, kështu që ky inflamacion mund të jetë duke rritur rrezikun kardiovaskular.”

Cilësia e gjumit tuaj gjithashtu ka rëndësi.
Disa ekspertë theksojnë se kur bëhet fjalë për gjumin, cilësia është më e mirë se sasia. Sipas Martha Gulati, MD, kryeredaktore e CardioSmart.org, faqja arsimore e Kolegjit Amerikan të Kardiologjisë për pacientët, kjo mund të jetë ajo që rrit rrezikun e sëmundjes së zemrës për njerëzit që flenë.

Ju pyesni veten nëse dikush është duke fjetur më gjatë sepse ata thjesht nuk kanë bërë një gjumë të mirë,”-tha Gulati për U.S. News & World Report. “Unë gjithmonë them se ka gjumë të mirë dhe ka gjumë të keq. Ju mund të jeni në shtrat për tetë orë, por a është gjumë me cilësi të mirë?”

Një studim tjetër i ri gjithashtu zbuloi se mungesa e gjumit mund të ndikojë gjithashtu në shëndetin e trurit tuaj.
Nuk është vetëm shëndeti i zemrës suaj që mund të vuajë nga e fjetura shumë ose shumë pak. Një studim i botuar së fundmi në revistën Nature Communications ndoqi rreth 8,000 njerëz në Britani duke filluar nga mosha 50 vjeç dhe vlerësoi zakonet e tyre të gjumit dhe shëndetin për 25 vjet.

Studimi zbuloi se ata që flinin rregullisht më pak se gjashtë orë mesditën e javës kishin 30 për qind më shumë mundësi për të zhvilluar demencën se sa ata që kishin një sasi “normale” prej shtatë orësh gjumë në natë. “Studimi gjeti një lidhje modeste, por do të thosha disi e rëndësishme e rrezikut të gjumit të shkurtër dhe demencës,”-i tha Pamela Lutsey, PhD, një profesor i asociuar i epidemiologjisë dhe shëndetit të komunitetit në Universitetin e Minesotës, i cili nuk ishte i përfshirë në kërkim New York Times.

Burimi: Best Life

Të Fundit

spot_img
Veza Rea'sspot_img