Pse Tesla dhe GM duan të jenë të mëdhenj në një lloj të ri biznesi të sigurimit të makinave

Për konsumatorët që kanë zbuluar se sigurimi më i kushtueshëm është vetëm një nga shpenzimet që i bëjnë makinat elektrike më të vështira për t’u dashuruar, ky është viti kur mund të vijë një lehtësim.

Tesla thotë se sigurimet e saj të mbështetura nga kompania, tani në treg në vetëm pesë shtete, mund të arrijnë në 45 deri në fund të vitit. GM, e cila ringjalli njësinë e saj të vjetër të sigurimit GMAC si OnStar Insurance në vitin 2020, thotë se shpreson të arrijë 6 miliardë dollarë të ardhura vjetore nga sigurimet deri në fund të dekadës.

Sigurimi i automjeteve nuk ka gjasa të jetë ndonjëherë biznesi më i madh në asnjërën kompani, apo edhe të mbyllet. Por sigurimet po formohen si një mënyrë që ana financiare e biznesit të prodhuesve të automjeteve mund të ndihmojë në nxitjen e inovacionit dhe ta bëjë adoptimin më të lehtë – pasi të dhënat e gjeneruara nga vetë makinat kapen për të ofruar çmime më të ulëta sigurimesh dhe, shpresojnë prodhuesit e automjeteve, për të çimentuar besnikërinë e klientëve.

Analisti i Wedbush, Dan Ives thotë se Tesla mund të sigurojë 300,000 makina deri në vitin 2025. “Kjo është një nismë 2024-2025, por ata janë duke hedhur themelet,” tha Ives.

EV-të janë të shtrenjta për t’u siguruar sepse shpejtësia e tyre jashtë linjës i bën siguruesit tradicionalë të kujdesshëm, sipas analistit të CFRA Research Garrett Nelson. Dhe pjesërisht për shkak se relativisht pak mekanikë dinë t’i rregullojnë ato, ato mund të jenë të shtrenjta për t’u riparuar pas një aksidenti.

“Tesla është më rehatshëm me automjetet e veta”, tha Nelson. “Dhe ata kanë krijuar një trend. GM dhe të tjerët po shohin të njëjtën gjë.”

Prodhuesit e automjeteve elektrike thonë se po motivohen nga mundësia për të mbyllur hendekun e sigurimit me më shumë të dhëna. Ideja është që matet shumë më tepër për makinat – veçanërisht kur prodhuesit e automjeteve përdorin EV-të si shtretër testimi për sistemet që po ndërtohen drejt automjeteve plotësisht vetë-drejtuese – saqë siguruesit kanë të dhëna shumë më të mira për rrezikun që paraqet çdo shofer dhe mund t’i përdorin ato për të përmbajtur kostot.

Në Tesla, sigurimi është tani i disponueshëm në Florida, Teksas, Illinois, Ohio dhe Kaliforni. Kompania shpreson të ketë mbulimin e saj të disponueshëm për 80% të klientëve amerikanë deri në fund të vitit, tha shefi financiar Zach Kirkhorn gjatë konferencës së fundit të të ardhurave të kompanisë muajin e kaluar, megjithëse rregulloret shtetërore të sigurimeve janë një faktor.

Kompania u mburr me suksesin e saj të hershëm në Teksas, ku u lançua vjeshtën e kaluar. Kirkhorn tha se makinat i dërgojnë Teslës aq shumë informacione rreth mënyrës se si po drejtohen – duke e lënë kompaninë të dërgojë udhëzime tek shoferët – sa që reagimet në kohë reale rezultojnë në norma “më të ulëta” të aksidenteve.

“Nëse ata vozisin të sigurt, kostoja e tyre e sigurimit është më e ulët, kështu që ata ngasin më të sigurt,” tha shefi ekzekutiv Elon Musk. “Kjo inkurajon Tesla Insurance me informatikë dhe reagimet në kohë reale inkurajon vozitje më të sigurt dhe e shpërblen atë në mënyrë monetare. Është e mrekullueshme.”

Burimi: CNBC